חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדבר הבא - בוסטר התנעה לרכב

מאת: SEOMANצרכנות01/05/20161330 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאתנו מכירים את תחושת חוסר האונים והעצבים במקרים בהם אנו נתקעים עם רכבנו. תמיד זה קורה דווקא בחודשים החמים ביותר או בימים בהם יש מזג אוויר קיצוני במיוחד וכמובן, ברגע בו אנו ממהרים במיוחד למקום כלשהו, בין אם מדובר על איסוף הילדים מהגן או בתי הספר, או בדרכנו לפגישה חשובה בעבודה. כולנו חוששים להגיע למוסך, שם רובנו איננו מכירים את חלקי הרכב השונים וחוששים ממחירים גבוהים שיידרשו מאתנו, בוסטר התנעה לרכב, הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות וכעת הוא נמכר גם בארץ במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מהו בוסטר התנעה לרכב?

בוסטר התנעה לרכב מאפשר לכם להטעין את המצבר של הרכב באופן ידני בצורה פשוטה ולהגיע למוסך הקרוב מבלי להצטרף להוציא את הכספים על גרר או שגריר שיגיע על מנת לחלץ אתכם. הבוסטר הפופולרי ביותר כולל מטען רב עוצמה שבאמצעותו ניתן להתניע "התנעת חירום" והטענה למכשירים ניידים. על מנת שתוכלו לבצע זאת בעצמכם ולהיות מעודכנים בביצוע והטעינה שהתבצעה בהצלחה, הבוסטר מגיע יחד עם צג דיגיטלי ועוצמת הטעינה היא 14,000 MAH.

מפרט טכני של בוסטר התנעה לרכב:

בוסטר ההתנעה מאפשר לכם לבצע התנעה בצורה עצמאית ועצמתית בעלת קיבולת של 14,000 מיליאמפר.
הבוסטר מקורי מבית Charage It ומאפשר התנעה של כלי רכב בעל מנוע בנזין של עד 3,000 סמ"ק, ומנועי דיזל של עד 2,500 סמ"ק, כמו כן, הבוסטר מאפשר התנעה של רכבים פרטיים וג'יפים קטנים.

בנוסף לכך, הבוסטר עשוי לשמש אתכם גם להתנעה של מכשירים ניידים, לפטופים וטאבלטים. באמצעות צג דיגיטלי מפורט, ניתן לשלוט על הפנס העוצמתי לכל מטרה והבוסטר נשאר טעון למעלה מ6 חודשים.
להמשך קריאה על המפרט הטכני של הבוסטר להתנעת רכבים.

כל המתנות שבאמת ישמשו את העובדים שלכם.

מדי חודש מחפשים מנכ"לים ובעלי עסקים רבים להעניק מתנות לעובדיהם כאות תודה על השירות שהם מבצעים עבורם, על הצלחת החברה או לרגל אירועים מיוחדים של העובדים השונים ושל מועדי ישראל. למעשה, באתר אינטרנט אחד תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים במיוחד למתנות לעובדים.

 



תגיות המאמר: בוסטר התנעה לרכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181330 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181415 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica