חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור שירותי אחסנה במרכז?

מקום אחסון מהווה מצרך נדיר שמעולם אין מספיק ממנו. הדבר נכון הן במישור האישי והפרטי והן במישור העסקי. לרוב נחפש תוספת אחסון בתשלום בעת מעבר דירה, נסיעה לחו"ל, שיפוץ, מעבר משרד או קבלת ירושה פתאומית. קיימות סיבות רבות נוספות שיכולות לגרום לנו לחפש אחר תוספת חלל אחסון. הדבר יכול להיות מעט מאתגר כאשר מדובר באזור המרכז, שניחשב לעמוס יותר, עם פחות מקומות פנויים ועלויות גבוהות יותר. אם זאת, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית וניתן למצוא פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

כשאנו מגיעים לחיפוש מקום האחסון בפועל קיימים כמה קרטיריונים עיקריים שחשוב להתייחס אליהם, כאשר סדר וניקיון נמצאים בראש הרשימה. רמת הסדר והניקיון ששוררת במקום מסוים יכולה להוות אינדיקציה ברורה לרמת המקצועיות והאכפתיות של הצוות והחברה המשכירה שירותי אחסון. הדבר חשוב לנו במיוחד כאשר נרצה לאחסן סחורה, ציוד יקר ערך, חפצי אומנות או להשאיר את התכולה שלנו לפרק זמן ממושך. לא נרצה לחזור ולגלות שפרטים בעלי ערך כספי או סנטימנטלי נאכלו ע"י עכברושים או שורצים מחרקים. כשנחפש מחסן להשכרה במרכז נרצה לוודא כי הצוות האחראי אכן מקצועי ומבין בסוג התכולה שהושראה בידיהם. נזק רב יכול להיגרם לציוד מחוסר ידע או הבנה לגבי אופן האחסון הנכון.

ודאו כי המקום נגיש בקלות וכי ניתן להגיע אליו מצירי תנועה וכבישים מרכזיים. מיקום קרוב ונגיש יבטיח גישה מיידית יותר לתכולה שלכם וגם יצמצם את הזמן שהציוד נימצא בדרכים ויכול להינזק מתנאי הדרך. קירבה לצירי תנועה ראשיים גם מורידה משמעותית את עלויות ההעברה וההובלה. בנוסף, בין אם מדובר בתכולה פרטית או עסקית, נרצה שתהיה לנו אפשרות לגשת אליה כל הזמן ובכל שעות היממה. מסיבה זו חשוב גם לוודא עם המקום מה הן שעות הפעילות שלו והאם פתוחים לציבור בכל שעות היממה או רק בימים מסוימם?

בנודע למקומות אחסון עצמם, קיימות מספר אפשרויות עיקריות, שכל אחת תתאים ללקוח ולצורך מעט שונה. גם לתקציב יש שיקול משמעותי בבחירת אפשרות האחסון. מי שמחפש מקום אחסון קטן ונגיש בתוך העיר יוכל לבחור באפשרות של חדרי אחסון. האפשרות מתאימה להיקף קטן של סחורה, לפרק זמן קצר יחסית ולאנשים שצריכים גישה מיידית לציוד המאוחסן. מתאים לאנשים פרטיים או עסקים קטנים. הפתרון מתאים לפרק זמן מוגבל בעיקר בגלל העלויות הגבוהות. חברות ותאגידים גדולים יעדיפו לשכור מחסנים תעשייתיים גדולים שלור ממוקמים מחוץ לעיר ובאזור התעשייתיים. מדובר כאן בצרכים והיקף תקציב שונה לחלוטין. אפשרות נוספת שהופכת ליותר וותר פופולארית בתקופה האחרונה היא - אחסון במכולה. עלויות ההשכרה נמוכות יותר בדרך כלל. המחסנים לרוב ממוקמים במתחמים ייעודיים מחוץ לעיר אך ניתן גם להציב מכולה בשטח הפרטי. הפתרון מתאים גם לאנשים פרטיים וגם לאנשי עסקים.

למי שפחות חשוב המרחק ויכול להרשות לעצמו להתרחק מאזור המרכז ימצא מחסנים להשכרה באשדוד במחירים נמוכים יותר באופן משמעותי. הפתרון מתאים בעיקר ללקוחות המעוניינים לחסוך כסף ולאנשים המחפשים לאחסן את התכולה לפרק זמן ממושך יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כחלוןאס.אי.אי אחסנה בע"מ הינה חברה המתמחה בשירותי אחסנה במרכז, אחסון ציוד, השכרת מכולותוכדומה. בחברה מכולות בכל גודל ונפח להשכרה או מכירה. המכולות מאוחסנות במתחם ענק, שמור ומוגן מתאים לתכולת דירה או תכולת משרד, ציוד לפרקי זמן קצרים וארוכים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דור

מאת: אבי דורעסקים - כללי11/03/18826 צפיות
אם אתם מחפשים מחסנים להשכרה בתל אביב בטח תופתעו לדעת שאתם לא לבד.

מאת: אבי דורבניין ואחזקה - כללי07/11/17904 צפיות
רעיון בית המכולה נוצר על מנת להעניק מענה לאנשים המעוניינים בפתרונות מחייה שאינם מצריכים השקעה משמעותית של זמן או תקציבים. מדובר בפתרון המאפשר להתאים את המבנה למה שדרוש לאדם הספציפי, ללא קשר לאזור מגוריו, אקלים וגורמים חיצוניים אחרים. הפתרון מתאים לסטודנטים, זוגות צעירים ולכל מי שמחפש פתרון נוח ונייד במחיר סביר.

מאת: אבי דוראנתרופולוגיה18/09/165642 צפיות
מבנים ניידים מהווים חלופה איכותית למבנה רגיל ומאפשרת להקים בית או משרד מודרניים ונוחים בזמן קצר ובעלות נמוכה. המגמה זכתה לתנופה אדירה בשנים האחרונות לאור העלייה במודעות לאיכות הסביבה וצמצום נזקים שבנייה רגילה יכולה להסב. המבנים עשויים מחומרים ממוחזרים המתאימים לתנאי מזג אוויר ושטח שונים.

מאת: אבי דורעסקים - כללי05/07/15820 צפיות
ישנם מספר פתרונות אחסנה המתאימים לאנשים שונים בהתאם לצרכים שלהם - אדם פרטי או עסק. לכל פתרון יש יתרונות וחסרונות משלו, שכדאי לקחת בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica