חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית העשוי ממכולה - מה זה?

לא מעט אנשים חולמים על בית פרטי, הבנוי ומתוכנן בהתאם לצרכים שלהם. ברוב המקרים, מדובר בחלום גרידא, ללא אחיזה במציאות. הסיבה נעוצה בצפיפות העירונית, יוקר מחירי מחייה, צורך לקחת משכנתה וחוסר רצון להיכנס לתוך תהליך ארוך ומייגע. נימוקים אלו ואחרים גורמים ללא מעט אנשים להתפשר על החלום שלהם, לבחור בתנאי מחייה שאינם נוחים להם או לוותר על הרצון לבית פרטי בכלל. למעשה, בעיה זו אינה ייחודית רק לארץ, וניתן למצוא דוגמאות לכך גם בארצות האחרות מסביב לגלובוס. עם זאת, לא כולם הסכימו להתפשר, מה שיצר גל בנייה של דירות ובתים ממכולות. דוגמאות לכך ניתן למצוא בערים גדולות ומוכרות כמו אמסטרדם למשל, ובמיקומים רבים אחרים. גם בארץ ניתן למצוא בתי מגורים, משרדים ואף מעונות סטודנטים העשויים ממכולות. למרות המודעות הגוברת, עדיין ישנם לא מעט אנשים שהרעיון חדש או לא מוכר להם.

בית העשוי ממכולה - מה זה?

בתי מגורים מיוצרים ממכולות משופצות ונקיות אזר הותאמו לבנייה. המכולות זמינות במספר גדלים שונים, אך ניתן לשחק עם הגודל הרצוי ולהתאים אותו לצרכיי הלקוח על ידי חיתוך המכולות, הצמדת כמה מכולות ביחד או אחת על פני השנייה. מאחר והמכולה מיוצרת במטרה להחזיק מעמד בכל התנאים בעת ההובלה - החומר ממנו היא עשויה עמיד לחום, קור, לחות ומתאים לכל תנאי מזג האוויר. בעת הבנייה לכל מכולה מוחדרת גם שכבת בידוד המבטיחה כי הבית יהיה מוגן מפני שינויים אקלימיים ואזוריים. מכולות למגורים ניתנות להתאמה אישית הן מבחינת העיצוב הפנימי והן מבחינת החיצוני. בכל מבנה ניתן ליצור חלוקה פנימית למספר החדרים הרצוי, להוסיף שירותים, מקלחת, מטבחון, להתקין מערכת תאורה, מיזוג אוויר, מערכת נעילה, ועוד. ניתן גם לבצע ריצוף, עיצוב בגבס, חיפוי באבן, וכל מה שדרוש לאדם האינדיבידואלי בשביל להרגיש בבית. את המבנים ניתן לחבר בקלות לתשתיות מים וחשמל. פעמים רבות, החברה האחראית על ייצור המבנה, גם תסייע בהובלה, התקנה וחיבור לתשתיות. במידה ןלא, מומלץ לפנות לחברה המציעה את כל השירותים האלה כחבילה אחת. בשורה התחתונה, לאחר סיום העבודה, תחושת מגורים במבנה זה אינה שונה בהרבה ממבנה רגיל.

למי נועד פתרון המגורים בבית ממכולה?

הפתרון נועד לכל מי שמחפש בית או דירה ברי השגה, שאינם מצריכים לקיחת משכנתה ואינם נמשכים לאורך תקופה ארוכה. בנייה רגילה יכולה בקלות להפוך למלכודת של זמן ועלויות שאינם נגמרים. פרויקטי בנייה רבים מתעקבים, ופעמים רבות יש דיווחים על עבודה לא איכותית. מבנים ממכולות נבנים בצורה מהירה יחסים, לרוב בתוך מספר שבועות, והמבנה המוכן מובל לשטח של הלקוח ומוקם עליו. אז למי פתרון זה יכול להתאים? לזוגות צעירים בתחילת דרכם, לאנשים בכל טווחי הגיל המעוניינים במגורים ראויים בעלות נמוכה, לסטודנטים, ועוד.

יותר נוחיות לצד יותר ניידות

בית ממכולה אינו רק פתרון שמאפשר לחסוך בעלויות או בהשקעה של זמן, אלא גם פתרון המאפשר להעביר את מבנה המגורים למיקום אחר. משמעות הדבר הוא שהבית שלכם אינו קשור לאדמה אליו נבנה ובמידה ותרצו להעבירו למיקום אחר תוכלו לעשות זאת בקלות. ולא רק זה, מגורים במכולה מאפשרת למצוא פתרונות לסוגיות מרכזיות הקשורות למעברי בית, כגון אחסון תכולת דירה, הובלה, ובעיות אחרות. למשל ניתן לשכור מכולה זמנית אשר תשמש כמקום חסון בשטח שלכם עד לסיום הבנייה וההקמה. ניתן גם לדאוג לפתרון אחסון קבוע שיגיע כיחידה נוספת לצד מבנה המגורים. האפשרויות הן אין סופיות והכל תלוי בדימיון ובצרכים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כחלוןאס.אי.אי אחסנה בע"מ הינה חברה המתמחה בשירותי אחסנה במרכז, אחסון ציוד, השכרת מכולותוכדומה. בחברה מכולות בכל גודל ונפח להשכרה או מכירה. המכולות מאוחסנות במתחם ענק, שמור ומוגן מתאים לתכולת דירה או תכולת משרד, ציוד לפרקי זמן קצרים וארוכים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דור

מאת: אבי דורעסקים - כללי11/03/18827 צפיות
אם אתם מחפשים מחסנים להשכרה בתל אביב בטח תופתעו לדעת שאתם לא לבד.

מאת: אבי דוראנתרופולוגיה18/09/165644 צפיות
מבנים ניידים מהווים חלופה איכותית למבנה רגיל ומאפשרת להקים בית או משרד מודרניים ונוחים בזמן קצר ובעלות נמוכה. המגמה זכתה לתנופה אדירה בשנים האחרונות לאור העלייה במודעות לאיכות הסביבה וצמצום נזקים שבנייה רגילה יכולה להסב. המבנים עשויים מחומרים ממוחזרים המתאימים לתנאי מזג אוויר ושטח שונים.

מאת: אבי דורבניין ואחזקה - כללי01/05/16999 צפיות
אזור המרכז מציע מספר אפשרויות אחסון שונות, המתאימות לאנשים, פרויקטים וצרכים שונים. בחירת המחסן נעשית לפי מספר קרטריונים, ביניהם נגישות, תקציב וזמן האחסנה הדרוש.

מאת: אבי דורעסקים - כללי05/07/15822 צפיות
ישנם מספר פתרונות אחסנה המתאימים לאנשים שונים בהתאם לצרכים שלהם - אדם פרטי או עסק. לכל פתרון יש יתרונות וחסרונות משלו, שכדאי לקחת בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica