חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרטגיה עסקית של משרד

מאת: Efratעסקים קטנים ובינוניים28/12/20091046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1) מהי האסטרטגיה העסקית של המשרד?

האסטרטגיה העסקית של משרד wongli מתחלקת ל6

מיון סלקטיבי של כוח אדם איכותי

האסטרטגיה של המשרד מושרשת ביחס לכוח אדם שלו, המשרד לא מתפשר על הסטנדרטים שלו. כל דור חדש של עורכי דין צריך להיות טוב כדור המייסדים. הכישורים שהם דורשים הם מאוד ספציפיים.

בתחילה בעוד משרדים רבים בחרו את כוח האדם שלהם בין היתר מתוך שיקולים לא ענייניים, משרד  "wongli " התמקד באיכותו המקצועית של המועמד ולא התקשה לקבל עורכי דין יהודים, אירים, יוונים שאולי היו מתקבלים למשרדים אחרים אך בטח היה להם מאוד קשה להתקדם או להפוך לשותפים.

הקריטריונים לקבלת עורכי דין חדשים הם קשים. המטרה היא לא לקבל כמה שיותר עו"ד זוטרים שיעשו את העבודה השחורה אלא לוקחים רק את מי שנראה מבטיח ואין מספר קבוע שצריך לשכור.

מדובר במשרד קטן עם אנשים אינטליגנטים, כולם חכמים מאוד, בעל מוטיבציה גבוהה, בעלי רעיונות יצירתיים. הם עובדים על מקצועיות יותר מהכול, אנשים אכפתיים, למשרד יש דרישות איכות גבוהות  , אנשים עם בטחון עצמי גבוה אשר להם מסירות רבה לעבודת קשה בצוותים.

המטרה  היא שהחברה תצמח באיטיות, תשמר את הקולגיאליות ולעולם לא תשכור מישהו רק כי יש הרבה עבודה, לא לקבל כמה שיותר זוטרים שיעשו את העבודה השחורה שבסופו של דבר גורם לסחר של עורכי דין פחות טובים אלא לקחת רק את מי שנראה מבטיח מבלי מספר קבוע מראש.

בשל האיכות הגבוהה ניתנת אחראיות גבוהה לבוגרים טריים, אין לשכור עורכי דין אם חושבים כי אינו יכול להפוך לשותף, כל המקרים מתחלקים בין הצוותים של עורכי דין.

הזדמנות שווה לחברי המשרד

לכל עו"ד זוטר יש הזדמנות שווה להפוך לשותף אם הוא מספיק טוב, כמו כן המשרד מנהיג מדיניות שכר שווה, ללא תמריצים מיוחדים לעידוד "חיזור אחרי לקוחות" אלא תוך חלוקת האחוזים ע"פ ותק. איש איננו מפוצה על עבודה עם לקוחות, שעות עבודה, אדמיניסטרציה אינם משפעים על השכר.

הם עובדים עם מערכת שכר מסוג זה מכיוון שהמשרד הוא מקום בו כולם חולקים את עומס העבודה.

מדיניות השוויון נהוגה גם בעבודה המשרדית כאשר עו"ד שותפים וזוטרים כאחד זמינים ללקוחות.

תחומי עיסוק

המשרד מנסה להצטיין בדיני חברות, מקרים של מיזוגים ורכישות, השתלטויות , פשיטות רגל ולא מציע מגוון מלא של שירותים משפטיים כגון: גירושין או עורך דין תעבורה. השאיפה היא להישאר קטנים  ולסרב לקבל מקרים שגרתיים או כאלו הדורשים עבודה אדמיניסטרטיבית רבה ולא לקחת תמיד את כל המקרים "היוצרים כסף גדול". יבססו יחסיהם עם לקוחות על הסכמים לטווח  קצר בנושאים ספציפיים. עבודה מסוג זה דורשת הצטיינות מסוג מסוים- גמישות , יצירתיות, וחדשנות. למשרד יש קווים מוגבלים של עסקים.

קולגיאליות ותרבות

המשרד הוא מקום שיש לו תרבות אירונית והוא מאוד בלתי פורמאלי , לא שוכרים אנשים שסביר כי יעזבו, אין פירמידה של שותפם וזוטרים, אין תחרות בין הזוטרים, יש הערכה למצוינות כעורכי דין. השותפים מקדישים זמן לזוטרים כדי לפתח אותם, מרגישים חלק ממשפחה אחת גדולה לכן אין הסכם בין השותפים, רק לוחצים ידיים ביניהם.

מכיוון שיש להם אווירה קולגיאלית ולא עובדים לפי מחלקות, אלא עובדים בצוותים, כולם עוזרים ותומכים בכולם והתקשורת בין כולם מאוד גבוהה. העו"ד בעלי מוטיבציה גבוהה לכן יש דחף לעבוד בצורה הטובה ביותר.

למשרד יש את האתיקה המקצועית הגבוהה ביותר מכל משרד אחר בארה"ב.

ניהול ושליטה

המשרד מנוהל ע"י 3 וועדות:

ועדות האדמיניסטרציה, ועדת התיאום וועדת גיוס עובדים שהיא החשובה ביותר. מכיוון שהשוויון הוא מרכיב חשוב במשרד אז יש הזדמנות שווה לכל מי שרוצה להשתתף בוועדה.

הרצון שלהם להישאר קטנים מאפשר להם לשמור על שליטה באופן שאיננו אפשרי בארגונים גדולים.

Rainmaking

הם לא נותנים עדיפות ליחסים עם לקוחות על פני מומחיות טכנית. הקריטריון היחיד הוא מצוינות בעבודה משפטית. הדבר היחיד שנשקל בקבלה לשותפות הוא האם אתה עורך דין טוב, אם אתה עורך דין טוב אתה לא צריך לשווק את עצמך.

המטרה של המשרד היא להפוך כל לקוח ללקוח של המשרד ולא של עורך דין מסוים.

(2) איך הפונקציות השונות של ניהול משאבי- אנוש תומכות באסטרטגיה זו?

אחד הדברים החשובים של אסטרטגיה העסקית של משרד "wongli " הוא קבלת עו"ד איכותיים ומקצוענים  לכן גיוס של עובדים הוא פונקציה שמאוד תומכת באסטרטגיה זו, הקריטריונים לקבלת עורכי דין חדשים הם קשים, תוך חיפוש מצוינות בעבודה משפטית. נראה כי צורת גיוס זו היא אשר משמרת את ההצלחה של המשרד לאורך זמן.

הדרכה ופיתוח – בשונה ממשרדים אחרים תפיסת משאבי האנוש של המשרד היא כזו שמפתחת בצורה מיטבית את עו"ד בתחילת דרכם ע"י כך שמוטלת עליהם אחריות רבה ומטלות שוויוניות כבר בשנותיהם הראשונות. הם אלה שעושים את ההובלות של הציבור אל עולם המשפט

מערכות שכר- השכר מתחלק  בין כולם באופן שווה ע"פ הוותק, המונע תחרות בין העו"ד וניגודי אינטרסים, הדבר יוצר אחדות שורות כאשר כולם  סומכים אחד על השני ומונעים משאיפה משותפת ושוויונית להצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137896 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137960 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138042 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137975 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137886 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137518 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137223 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201067 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica