חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפ

חוסר ביטחוןעצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איךלהיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפורביטחון עצמי,

עכשיו נניחשבן אדם יש לו חוסר ביטחון עצמי הוא מרגיש שיש לו חוסר ביטחון עצמי, אוקי ואזשואלים אותו "למה יש לך חוסר ביטחון עצמי" אז הוא אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי"נגיד "למה לא עשית את זה ואת זה? אני מרגיש שי לי חוסר ביטחון עצמי, למה יש לך חוסרביטחון עצמי? אני מרגיש שאני לא טוב מספיק, לא מספיק טוב". עד כאן יכול להיות סיפורכזה והשאלה היא מה הנחות היסוד, עכשיו ואז כדי לצאת מזה נניח צריך לבדוק מה האמתלבדוק את הנחות היסוד ולבדוק אם הן אמת. מה הנחות היסוד של הבן אדם זאת השאלה, בןאדם אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי כי אני לא מספיק טוב".

ש: קודם כלבשביל לעשות משהו הוא חושב שהוא צריך להיות טוב.

אליעד: אתההבנת מה אני שאלתי מה אני שאלתי?

ש: מה הנחותהיסוד.

אליעד:כן.

ש: של אדםשחושב שאם הוא רוצה לעשות איזה פעולה והוא מרגיש שהוא לא מספיק טוב.

אליעד: לא, בןאדם אומר "אין לי ביטחון עצמי, למה אין לך ביטחון עצמי? כי אני מרגיש שאני לא מספיקטוב", עכשיו אנחנו עוזרים לו לבדוק מה האמת אז מה הוא צריך לשאול את עצמו?

ש: קודם כלהבסיס הוא חושב שלעשות משהו הוא צריך ביטחון עצמי ובשביל ביטחון עצמי הוא צריךלחשוב שהוא מספיק טוב, לא חזרתי על זה פשוט.

אליעד: אוקיעוד פעם אז מה השאלות שהוא צריך לשאול את עצמו?

ש: "האם בשביללעשות משהו אני צריך ביטחון עצמי, האם בשביל ביטחון עצמי אני צריך להרגיש שאניטוב?" זה שתי שאלות כאילו שאני רואה אותן ישר.

אליעד: כןזהו?

ש: רגע לא ישעוד הרבה.

אליעד: לאיודע אני שואל.

ש: עוד שתייםשלוש, לא זה מה עוד אני צריך לחשוב עוד קצת.

אליעד: הכיפשוט "האם אני טוב". עכשיו רוב האנשים עוד פעם נגיד שיש להם בעיה של חוסר ביטחון,נגיד בן אדם יש לו בעיה של חוסר ביטחון עצמי "למה אתה מפחד? אני מרגיש שאני לאמספיק טוב, אוקי בא נבדוק האם אתה מספיק טוב?" אבל זה לא נכון יש פה עוד הנחת יסוד,כאילו זה נכון שצריך לבדוק האם אתה מספיק טוב אבל צריך גם לבדוק את הנחת היסודשאומרת שאם אתה לא מספיק טוב אז אין לך ביטחון עצמי זאת גם כן הנחת יסוד.

יכול להיותשאתה לא מספיק טוב ועדיין אתה יכול להיות לך ביטחון עצמי ומה שהוא אמר זה גם כן האםבכלל חייב שיהיה לך ביטחון עצמי שזה דומה ל..., אוקי עכשיו מה זה ביטחון עצמי מה זהאומר נגיד בהקשר הזה נגיד בן אדם רוצה לבדוק אם הוא מספיק טוב או לא איך הוא יכוללבדוק איך בודקים?

ש: טוב ביחסלמה?

אליעד: יפה אזטוב ביחס למה, איך בודקים איך יודעים?

ש: נניח ביחסלמטרה שהוא הגדיר לעצמו ביחס לאחרים.

אליעד: אם בןאדם אומר "אין לי ביטחון עצמי כי אני לא מספיק טוב" אז איך אנחנו צריכים לבדוק אםהוא מספיק טוב או לא?

ש: שואליםאותו "באיזה נקודה אין לך ביטחון עצמי", יכול להיות שהוא טוב בזה אבל בזה הוא לאמרגיש טוב אז "במה אתה חושב שאתה לא מספיק טוב באיזה נושא".

אליעד: לאקודם צריך לבדוק מה זה חוסר ביטחון עצמי "אני מרגיש לא בטוח בעצמי לנסוע, למה? אנילא מספיק טוב לנסוע" זאת השאלה האם אתה לא מספיק טוב ביחס ל - לנסוע והאם זה שאתהלא מספיק טוב בלנסוע אמור לגרום לך להרגיש חוסר ביטחון עצמי מלנסוע אולי נכון אתהלא מספיק טוב בלנסוע אבל אתה עדיין יכול לנסוע.

ש: טוב יש לךסיבה ותוצאה עיקרית.

אליעד: אוקי,עכשיו מה שבאתי בעצם להגיד בנושא הזה שהמחשבה הפשוטה שאומרת "אין לי ביטחון עצמיאני לא מספיק טוב" אז רוב האנשים יבדקו "רגע אני באמת טוב אני לא טוב אני כן טוב"אבל יש פה עוד הנחות יסוד "האם בכלל אתה אמור להיות מספיק טוב חייב שתהיה מספיקטוב, אולי זה טוב שאתה לא מספיק טוב". עכשיו לפעמים בן אדם מרגיש שהוא לא מספיק טובבאופן כללי באיזה תחום ואז התחושה הזאת שהוא לא מספיק טוב באופן כללי באיזה תחוםמשתלשלת לו לעניין אחר.

ויש עוד דברשלפעמים בן אדם לא מספיק טוב בתחום מסוים אבל למשימה הספציפית בתחום מסוים הוא כןמספיק טוב נגיד אתה לא מספיק טוב כנהג מרוץ אבל אתה מספיק טוב כנהג לנסוע מפהלמכולת, נגיד שבן אדם הוא לא מספיק טוב בלנסוע בכלל נגיד אבל עדיין לשים את הרכבלהכניס אותו לחניה נגיד שהוא כן מספיק טוב. אז לכן צריך לראות ספציפית מה ספציפיתאתה רוצה לעשות ועם מה ספציפית אתה מרגיש חוסר ביטחון והאם ביחס לזה אתה מספיק טובאו לא ונניח שאתה לא מספיק טוב האם זה אמור למנוע ממך את עשיית הפעולה, עכשיולכאורה כן אם אתה לא מספיק טוב אל תעשה את הפעולה.

ש: השאלה מההנזק שיכול להיות אולי.

אליעד: בדיוקאז השאלה נזק מול תועלת, נגיד אוקי אתה אומר "אני לא מספיק" אוקי ואז מה נגיד שאתהבאמת לא מספיק טוב להחנות את הרכב ואז מה יכול להיות שהרכב יידפק ואז מה אבל אוליהתועלת שתיווצר מזה שנסה להחנות את הרכב יותר גדולה מהנזק שיגרם לרכב סיכוי מולסיכוי, כאילו גם אם אתה לא מספיק טוב ויש לך חוסר ביטחון עדיין אולי יכול להיותשאתה צריך לעשות את הפעולה. אני חוזר ואומר עוד פעם שמה שאני מנסה להגיד זה שיש פההרבה הנחות יסוד זאת לא הנחת יסוד אחת יש פה כמה וכמה הנחות יסוד אפשר לבדוק אתכולן. הבנו את הסיפור?

ש: אפשרלהוסיף שבן אדם יכול להיות בנקודת זמן מסוימת שהוא מרגיש חוסר ביטחון אבל בנקודתזמן אחרת באותו נושא באותה פעולה הוא יעשה את זה כמו שצריך.

אליעד:שמה?

ש: בנקודתהזמן המסוימת הזאת אין לא תחושה טובה לפעילות מסוימת ובנקודת זמן אחרת כן יש לוביטחון עצמי לעשות את הדבר הזה.

אליעד: עכשיוהשאלה היא איך בגדול בן אדם שנגיד רוצה ביטחון עצמי מה הוא צריך לעשות כעיקרון מההתשובה?

ש: קודם כללהגדיר לעצמו שהוא רוצה, בסדר אחרי זה הוא צריך ללמוד את אותו.

אליעד: זאתהתשובה?

ש: צריך ללמודאת אותו נושא שהוא רוצה.

אליעד: זאתהתשובה?

ש: בינתייםכן.

אליעד: גרועמאוד יש לך עודף ביטחון עצמי. מה עושה בן אדם שמרגיש שאין לו ביטחון עצמי ורוצהשיהיה לו ביטחון עצמי מה הוא עושה?

ש: שתי פעולותהוא יכול לעשות את זה.

אליעד: כן מההראשון?

ש: אני לאזוכר אבל אחד אני זוכר או לשלול את זה כאילו "מי אמר שאני חייב ביטחון עצמי".

אליעד: לא זהמה לעשות כדי לא להצטרך ביטחון עצמי אבל מה לעשות כדי להשיג ביטחון עצמי, מה התשובהמה עושה בן אדם שקם בבוקר ומרגיש רע מזה שאין לו ביטחון עצמי ורוצה שיהיה לו ביטחוןעצמי מה הוא צריך לעשות?

ש: או שמשנהאת עצמו או שהוא משנה את המציאות.

אליעד: לא, מההוא עושה דבר ראשון קודם כל מה הוא שואל?

ש: להגדיר מהזה ביטחון עצמי.

אליעד: לאקודם כל הוא שואל מה האמת בכלל מה האמת.

ש: מה זאתאומרת "האמת היא שאני רוצה ביטחון עצמי".

אליעד: באנבדוק לא יודע.

ש: הרי נתת אתהשאלה שהוא רוצה.

אליעד: אוקיעכשיו נניח שהוא החליט "כן מה האמת? שאני רוצה", אוקי עכשיו מה צריך לעשות לבדוק?לבדוק מה האמת למה באמת אין לך ביטחון עצמי בא נראה מה האמת. הרי יש שתי אפשרויות,מה זה חוסר ביטחון עצמי שהוא מרגיש לא בטוח בעצמו לבצע את המשימה כדי להשיג ביטחוןלהשיג ביטחון עצמי אתה לבדוק מה האמת "למה אני מרגיש שאני לא בטוח בעצמי לבצע אתהמשימה מה האמת" אם יתברר שאתה טועה ואתה יכול להיות בטוח בעצמך שיש לך את היכולתוהסיכוי להצליח ואתה יכול להיות בטוח בעצמך ממילא קיבלת ביטחון עצמי.

אם יתבררשחוסר הביטחון העצמי שלך הוא מוצדק וניתן לפתרון, דהיינו, יש לך חוסר ביטחון עצמיכי לא למדת למבחן האמת היא שלא למדת למבחן האמת היא שאתה לא יודע את החומר והאמתהיא שיכול להיות שתיכשל אבל האמת היא שגם על פי ההיגיון אתה יכול לשנות את זה אזתלמד ותראה איך אתה יכול לפתור את זה, אז תעשה את זה ויבוא לך הביטחון העצמי כיאבדת לפי האמת. ואם יתברר שמצד האמת אין לך ביטחון עצמי וגם לא ניתן לטפל בזה אזעדיף שלא יהיה לך ביטחון עצמי כי זאת האמת שבאמת אתה לא יכול להיות בטוח בעצמך.

ש: חצי תשובהלזה.

אליעד: למהחצי תשובה.

ש: החלקהשני.

אליעד: לאהתשובה היא שצריך לחפש את האמת בן אדם אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי, ממה נובעהחוסר הביטחון העצמי שלך ממה למה בא נראה מה האמת, מהה המשימה שאתה צריך לבצע ולמהאתה לא בטוח בעצמך כשאתה צריך לבצע אותה בא נראה מה האמת" כל השאר זה סיפוריםואגדות. אם האמת היא שאתה יכול לבצע תבצע אם האמת היא שאתה לא יודע אם אתה יכוללבצע או לא אז האמת היא שאתה לא יודע זאת האמת, עדיף שמראש תהיה עם חצי ביטחון עצמיכי מה האמת שיכול להיות שתיכשל זאת האמת עדיף שתהיה בחצי ביטחון...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל רוחני, ייעוץ טיפולי, איךלרכוש בטחון..., להעריך את עצמך, אימון עסקי, איך לרכוש בטחון..., להיות בטוח, איךליצור ביטחון..., אימון / אימון אישי קואצינג, בטחון עצמי ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא בריאות הנפש

מאת: moraleבריאות הנפש24/07/181845 צפיות
לא אחת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו ליד אנשים שחווים התקף חרדה. זה יכול להיות בן או בת משפחה, חבר קרוב או אפילו אדם זר. אנחנו נדע לזהות התקף כזה, במספר צורות, בין אם זה בגלל שהם נמצאים במצב של "שיתוק", כלומר הם לא זזים ולא אומרים מילה, הרבה פעמים הנשימה שלהם תהיה מואצת, יש מקרים בהם נרגיש שהם רועדים ולא מגיבים למרות שברור לנו שהם בהכרה מלאה, נושמים ואין שום בעיה פיזיולוגית שאמורה למנוע מהם להגיב.

מאת: ברסלב מאירבריאות הנפש07/11/171699 צפיות
פדיון נפש - מי צריך לעשות? ומה צריך לעשות? ומי לא ראוי לעשות? דבר טבעי שכל אחד מאיתנו חפץ בחיי חרות הצלחה ומנוחת הנפש, אך מה היא החירות האמיתית ומה היא מנוחת הנפש? פדיון נפש הוא המתקת הדינים כעין רעונן נהיגה כדי להמתיק נקודות רעות של עבירות תנועה... כנסו תבינו.

מאת: אלעד רימובריאות הנפש27/09/161606 צפיות
נשים רבות חוות תופעות רגשיות ופיזיות לאחר לידה הקשורות בשינויים ההורמונליים ובשינוי הסטטוס. לרוב תופעות אלה חולפות מעצמן בתוך מספר שבועות, אך לפעמים הבעיה מתפתחת ומעמיקה לכדי דיכאון אחרי לידה.

הלקוח תמיד צודק, איך לגרום ללקוח להרגיש טוב, מה נכון לענות, איך לא לצאת צודק, איך למכור יותר, טיפול בהתנגדויות לקוח, אימון אישי לחיים, מאמן עסקי: וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ...

איך לא לדפוק את הלקוח, מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר גרוע, להאמין במוצר, לא מאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר, תמיכה נפשית, אימון עסקי: וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמא יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות "מוסריים", והם מרגישים רע ...

טיפול זוגי אחרי בגידה, האם לסלוח על בגידה, מתי לסלוח על בגידה, בעיות בזוגיות, התמודדות עם בגידה, להתגבר על בגידה, מאמן אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: עכשיו נגיד בן אדם שבגדו בו אוקי והוא סולח על זה שבגדו בו מה זה אומר, אתה הבנת הייתה נגיד אשתך נגיד בגדה בך ואתה סולח לה על זה מה זה משדר לה? ש: מה זה משדר לה? אליעד: כן חולשה חוזקה. ש: תלוי עד כמה היא מצטערת. אליעד: מה הקשר היא לא מצטערת מה הקשר עכשיו? ש: זה משדר חולשה אם היא לא מצטערת. אליעד: לא חייב מחויב טוב זאת התשובה שלך? ש: לא ...

איך לשכוח מישהו, איך למחוק געגוע, איך לא לפחד מבגידה, איך למחוק זיכרון אהבה, nlp, איך לא לאהוב, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן אבאר נוסחא, איך לחזק אהבה וקשר רגשי של מישהו למשהו, ואיך להחליש אהבה וקשר רגשי של מישהו למשהו. וממילא גם בצורה הזאת ניתן להשפיע על התלות הרגשית של אותו האדם, בדבר שאותו הוא אוהב. ואסביר גם איך יוצרים התניה בתת מודע, איך יוצרים עוגנים, איך שותלים מחשבות, איך לשכוח אקס, איך לא ליצור תלות רגשית, איך לגרום למישהו להתאהב או לא להתאהב בך, איך ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica