חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייצור אריזות פלסטיק

מאת: בני דואניתעשייה21/07/20165712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ייצור אריזות פלסטיק


אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.
בשנים האחרונות נתפס הפלסטיק כמוצר שלילי אשר פוגע ומזהם את איכות הסביבה אף על פי יעילותו הרבה, לכך נוצר באופן מידי פתרון מועיל ומהיר אשר הפך את הפלסטיק לחומר קשיח ועמיד יותר המאפשר שימוש נרחב ורב פעמי בו ועם זאת הפך אותו גם לחומר מזהם פחות בייצור מרכיביו השונים.

מאילו חומרים עושים פלסטיק ?

הפלסטיק למעשה מקורו הגולמי המצוי הינו ברחבי כדור הארץ כולו, שכן החומר המשומש לייצורו הינו :  פולימורים.
הפולימורים הם חומר המופק מתהליך מקצועי של זיקוק נפט ואילו לאחר זיקוק הנפט וייצורם עובר החומר שילוב של תוספות שונות ההופכות אותו לקשיח ועמיד לרשות שימושו של האדם בנוחות מקסימלית.
בתהליך שילובי החומרים אשר מקשיחים את הפולימרים (שנוצרו מזיקוק הנפט) נוספים חומרים שונים כגון : פוליאתילן, פוליסטרין (שמוכר בישראל יותר בשמו בישראלי : קלקר) ועוד מגוון חומרים סינטטיים.

מתי התחילו להשתמש בפלסטיק ?

השימוש בחומר הפלסטיק החל להתקיים כבר בשנים שלפני מלחמת העולם השנייה(כאשר החלה המלחמה בשלהי שנת 1936) אך את הופעת החומר בפני האוכלוסייה הכוללת בעולם עשה הפלסטיק בשימושיו השונים רק לאחר המלחמה.

מה ההבדלים בין סוגי הפלסטיק  שקיות ניילון, אריזת פלסטיק, פתרונות אריזה ?
ההבדלים המהותיים בין מוצרי הפלסטיק השונים הם בראש ובראשונה בשימושם וצורכם היום יומי, ואילו ההבדל השני שחל בסוגיהם השונים הוא כמובן תרכובת החומרים אשר מוקצים לשם ייצורם המקצועי, שכן ישנם מוצרי פלסטיק שונים המיוצרים בתרכובת שונה לשם שמירה על קשיחות, נראות, עמידות ואיכות.

מה הם המוצרים אשר מיוצרים כיום מחומר הפלסטיק ?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי שימושי הפלסטיק הינם רבים ונרחבים, שכן הם כוללים שימוש נפוץ הן בקרב אנשים פרטיים לשימוש אישי והן בקרב תעשיות, מפעלים מוסדות וכיוב' לשם שימוש עסקי כזה או אחר...
ייצור : מכוניות, מחשבים, מכונות ועוד.
טכנולוגיה: מחשבים, דיסקים, רכיבי חומרה ועוד.
משרדים ומקומות עבודה : ציוד משרדי, אמצעי בידוד ובטיחות.
שימוש פרטי : שקיות אשפה, נילונים, קופסאות אחסון, כלים וכד'.
תחום הבנייה : שימוש במבני מגורים ותעשייה (לשם בנייה), צנרת צינורות, תשתיות וכיוב'.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172063 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162250 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164293 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163495 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162515 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל07/10/153617 צפיות
נופש בברלין הינו נופש מיוחד, כזה אשר ישאיר רושם אצל כל סוג של מטייל. בין אם מדובר במטיילים בודדים ובין אם במשפחות, כל אחד ימצא את מבוקשו. כך למשל, העיר מכילה בתוכה אינספור אתרים היסטוריים מיוחדים אשר הביקור בהם עם הילדים הינו מומלץ למדי.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211209 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211145 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181814 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181313 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175193 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica