חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים לדעת לפני הכנסת הרכב לטיפול במוסך

מאת: הדסהתחבורה ורכב - כללי25/07/20161331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שיש בבעלותו רכב נזקק לשירותי מוסך מעת לעת, בין אם מדובר על תיקון תקלה ברכב או טיפול תקופתי. הכנסת רכב למוסך עקב תקלה היא משהו שחוששים ממנה מהסיבה שמי שמכניס את הרכב למוסך לא בעל ידע בתחום מכונאות הרכב, הם אינם מבינים באמת מה הבעיה ברכב, כיצד ניתן לתקנה, ומה העלות הסבירה לתיקון תקלה מסוג זה, ויש חשש שהמוסך לא אמין. חשוב לדעת כי מוסך אמין ומקצועי יספק שירותים תוך שקיפות מול הלקוח. זכותו של הלקוח לשאול שאלות ולקבל תשובות, גם עוד לפני ביצוע הטיפול עצמו.

כשירות לבעלי רכב אשר מחפשים מוסכים בירושלים לטיפול ברכביהם, ריכזנו בעבורכם מספר טיפים שיעזרו לבעל הרכב לדעת מה עליו לשאול ולבקש לפני שיחליט לאיזה מוסך להכניס את רכבו:

בקשו מראש הצעת מחיר מפורטת בה יהיה כתוב בדיוק אילו פעולות יבוצעו במסגרת טיפול הרכב, אילו חלקי רכב יוחלפו והאם יותקנו ברכב חלקי חילוף מקוריים או חלופיים, כדי למנוע אי נעימות ועוגמת נפש בהמשך. אם ניתן, לאחר העלאת הרכב על 'ליפט' ובדיקה קצרה, יוכל מכונאי הרכב להראות לכם את החלק הפגום אשר מהווה את מקור התקלה, ולהסביר לכם במה יהיה כרוך הטיפול.

בקשו ממכונאי הרכב אשר מטפל ברכבכם לעדכן אתכם במידה ונדרשת כל פעולה נוספת שלא פורטה בהצעת המחיר. ודאו מולו כי כל פעולה כזו לא תבוצע ללא אישורכם. חשוב שתדעו כי חריגה משמעותית מהצעת המחיר המקורית מחייבת את הסכמתכם. כמו כן, הנכם רשאים להחליט האם ברצונכם שיעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או חלופיים. שימוש בחלקי חילוף שאינם מקוריים אך עומדים בתקנים יכול להוזיל באופן משמעותי את עלות הטיפול/תיקון.

בנוסף, צריך לדעת שכל אחד יכול לבחור לאיזה מוסך לגשת באופן חופשי, ולא חייבים להכניס רכבכם למוסך היבואן, גם אם המכונית עדיין במסגרת האחריות. מכיוון שישנם הפרשים משמעותיים במחירי שעות עבודה והחלפים בין מוסכי יבואן למוסכים כלליים, בעלי רכב טויוטה למשל יעדיפו להכניס את רכבם לטיפול אצל מוסך טויוטה בירושלים שהינו מוסך כללי ולא למוסך היבואן. כל עוד מדובר על מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ולא 'מוסך מדרכה' שאינו פועל כחוק, בעל הרכב לא יאבד את האחריות.

עוד מספר טיפים - בקשו שכל הפעולות יתועדו בספר הטיפולים של הרכב בכדי שתוכלו לעקוב לאורך זמן אחר הטיפולים השונים והתיקונים שבוצעו ברכב, במידה והטיפול או תיקון הרכב כרוכים בהחלפת חלקים, בקשו לקבל את החלק שהוחלף בסיום הטיפול. דבר אחרון- זכותכם המלאה לשאול שאלות נוספות ככל שיעלו ולבקש הסברים לגבי מה שבוצע, ולוודא כי קיבלתם את מלוא השירותים שהובטחו לכם טרם התשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171492 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171885 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205093 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica