חפש מאמרים:
שלום אורח
15.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת משרדים לעסקים

מאת: רייט קליקעסקים - כללי29/12/20091049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור משרד באזור המרכז?

השכרת משרדים הוא תהליך לא קל אך גולם בתוכו חשיבות רבה לקידום העסק.

בעת הקמת עסק חדש או שינוי מיקומו של עסק קיים, המיקום הפיזי של המשרד מהווה נדבך חשוב ביותר בתהליך. משרדים להשכרה נמצאים בכל עיר ובכל אזור. יש משרדים זולים ומרוחקים, יש יקרים ויוקרתיים וכרגיל, יש גם לפעמים מציאות.

איך מוצאים משרד להשכרה שיענה על כל הדרישות?

 ·מיקום: נצא מנקודת הנחה שהמיקום המועדף למשרד כיום הינו באזור המרכז, מדוע? כי זה מרכז העניינים!

 רוב בתי העסק ורוב הלקוחות שלך יהיו בדרך כלל מהאזור, לכן: גם אתה צריך להיות שם, שהרי, לא תרצה לטרטר את עצמך ואת לקוחותיך לאזורים אחרים בארץ.

· נגישות: ברוב המקרים, משרד להשכרה משרת לקוחות, לכן, המשרד שאתה מחליט עליו חייב להיות נגיש.

שימו לב שתחבורה ציבורית מגיעה למקום: כמה שיותר קווי אוטובוס ותחנת רכבת במרחק הליכה זה יתרון גדול.

משרד להשכרה צריך להיות קרוב לכבישים המרכזיים באזור, חשוב שלקוחות יוכלו להגיע דרך כבישים מרכזיים כמו כביש 6, איילון, גהה ועוד. משרד להשכרה הממוקם באזור מרכזי ובעל נגישות גבוהה ברוב המקרים יעלה יותר, אך בסופו של דבר ישרת אתכם טוב יותר. משרד באזור מרכזי גם משדר יוקרה ורצינות.

· בחירת העיר: משרדים להשכרה לא חייבים להיות בת"א כדי להיות רלוונטיים, לפעמים עדיף שהמשרד יהיה בפ"ת,ר"ג, הרצליה וכו'. משרדים השווים בכל הפרמטרים האחרים, בדרך כלל זולים יותר בפריפריה מאשר בתוך תל אביב. בסופו של דבר,  משרד להשכרה יכול להיות בת"א, אבל יהיה קשה להגיע אליו בשל פקקים,  לעומת מקומות אחרים שעל פניו יראו רחוקים יותר, אך בעצם יהיו נגישים יותר.

· יוקרה:  משרד להשכרה במקום יוקרתי משדר רצינות ומקצוענות. מיקום משרד באזור יוקרתי מהווה כרטיס ביקור ורושם ראשוני חיובי לגבי החברה שלכם. בנוסף, מאוד חשוב לשים לב שהמשרד שלכם נמצא בסביבה "ידידותית לעסק". האם יש שם עסקים דומים או שהמשרד שלכם עונה על צורך הקיים באזור. האם יש מסעדה או מקום שבו העובדים שלך יכולים להעביר את הפסקות הצהריים שלהם? האם קיים אולם אירועים בקרבת מקום בו תוכל לקיים ולערוך אירועים וכנסים לעובדים וללקוחות כגון הרמת כוסית או השקת מוצר. האם האזור רועש או שקט?. חשוב לזכור כי כאשר מדובר במשרדי יוקרה, אחזקת המקום בדרך כלל ברמה גבוהה ולרוב לא תתקלו בבעיות שיסיחו את דעתכם מהדברים החשובים באמת.

· פנים המשרד: ישנם משרדים להשכרה שמגיעים עם ריהוט. אם אתם עסק מתחיל המנסה לחסוך בעלויות ראשוניות, זו יכולה להיות עסקה טובה בשבילכם, כמובן חשוב לשים לב כי הריהוט אכן עונה על הדרישות המקצועיות שלכם. לפני שאתם מסכמים על משרד להשכרה שימו לב כי עיצוב הפנים של המשרד משדר מקצועיות ושהגודל והצורה של המשרד מתאימים לצרכים שלכם.

    · עלויות: כיום, ניתן למצוא הרבה משרדים להשכרה במיקומים מגוונים. נכון, לא כולם יכולים להרשות לעצמם להשכיר משרד בבניין יוקרה, אבל שימו לב לטיפים שניתנו כאן - גם משרד זול יותר, המתחשב בנגישות המשרד ובפרטים הקטנים והחשובים ללקוחות ולעובדים, יכול להיות יעיל יותר מכל משרד יוקרה.

שיהיה בהצלחה ובמזל בבחירת משכנו החדש של בית העסק שלכם, שגשוג ובריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/11797 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/11830 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/11801 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/11809 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/11752 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/11834 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/11933 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: yanivshenhavעסקים - כללי12/11/1926 צפיות
סדנת מכירות אינה שייכת רק לאנשי מכירות חדשים, בתחילת דרכם, אלא היא מוצר אפקטיבי ואיכותי אשר מהווה ערך מרכזי בכל חברה, ארגון או עסק באשר הוא אשר שואף לשמור על יציבות כלכלית והצלחה, זאת באמצעות שיפור ושדרוג תמידיים של כישורי הניהול של אנשי המכירות. לסדנת מכירות היכולת להפוך כל איש מכירות באשר הוא למקצועי, חזק וטוב יותר, ללא כל משמעות לוותק או ניסיון, לכן ניתן לראות כי בשנים האחרונות ארגונים רבים בוחרים להשקיע בצוות המכירות מתוך אמונה והבנה כי מדובר על אחד המשאבים החשובים ביותר בארגון.

מאת: yanivshenhavעסקים - כללי12/11/1926 צפיות
עולם המכירות הינו מגוון, רחב ומתחדש כל הזמן. ממש כמו כל מקצוע אחר, על העוסקים בתחום להכיר באופן העמוק והרחב ביותר את רזי המקצוע וללמוד אותם באופן מקצועי ויסודי. קורס מכירות נוצר במטרה לקדם ארגונים וחברות שונות באמצעות שיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות של הארגון, ובכך להגדיל את הרווחים וההכנסות של אותו ארגון. מדובר על השקעה חכמה ומשתלמת במיוחד אשר ניתן לראות כי יותר ויותר בעלי ארגונים בוחרים לקחת, ובצדק.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי05/06/19655 צפיות
מסרים ממותגים בעציצים הם הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים, הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. אילו קבלתם עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית, המתנה שקיבלתם תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס.

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי22/12/181375 צפיות
כל מה שחשוב לכם לדעת לפני שאתם מזמינים אצלנו שירותי ניקיון משרדים בתל אביב

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי16/12/181385 צפיות
מידע שימושי על עלוני תלי דלת ומבחן התאמה.

מאת: רוני הכהןעסקים - כללי15/11/181089 צפיות
אם מבקשים לבצע דיוור ישיר על פני שיווק בצורה עקיפה צריכים לדעת כי קיימות מספר של שיטות מוצלחות שאיתן מגיעים אל המטרה.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי28/10/18970 צפיות
מתנות לט"ו בשבט לעובדים וללקוחות ט"ו בשבט הוא חג האילנות, זו הזדמנות נהדרת להעניק מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות ולהעמיק את הקשר האישי והעסקי. קיימת דרך מעולה לציין את החג הנפלא הזה, ולחזק את הקשר בין האדם לטבע, בין תהליכי טיפוח וצמיחה, באמצעות בחירת עציצים ממותגים, שיעמיקו את הקשר עם העובדים, הלקוחות והספקים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica