חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים לטיולי שטח ומתנות

מאת: בני דואניטיולי תרמילאים18/06/201313268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם זו הפעם הראשונה שאתה יוצא לטיול קמפינג בטבע, ובין אם אתה כבר מנוסה בטיולים מן הסוג הזה, אתה ודאי יודע כי לכל טיול שטח יש אופי שונה, תנאים שונים, אפשרויות מחיה שונות ועוד, ולכן חשוב להתכונן לטיולים מן הסוג הזה בצורה הטובה ביותר. אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם להתכונן לטיולי שטח:

בעת קניה של אביזרים לטיולי שטח חשוב מאוד לבחון את סוג הטיול אליו אתם נוסעים, כמות המשתתפים שיעשו שימוש בציוד, תנאי השטח ותנאי מזג האוויר, מה אורך הטיול, וכמובן התקציב האישי שלך לצורך רכישה של אביזרים.

לפני היציאה לשטח חשוב מאוד לבחון היטב את תנאי מזג האוויר גם ביום וגם בלילה, ולהצטייד בבגדים ואפשרויות חימום נוספות בהתאם.

חשוב מאוד לבדוק כמה מרוחק אתר הקמפינג מאזורים מתויירים, ולהצטייד בכמות של מים ומזון המספיקה למספר ימי השהות ולכמות האנשים המטיילים.

חשוב מאוד לשאת עימכם אמצעי לאזעקת סיוע במקרה הצורך, הדרך הטובה ביותר היא לדאוג לטלפון סלולרי ולדרך להטעינו.


טיפים לרכישה של אביזרים לטיולי שטח


הנה לכם מספר טיפים לפני שאתם רוכשים אביזרים לטיולי שטח:

אחד מהאביזרים לטיולי שטח הנפוץ ביותר הוא האוהל. בבואך לרכוש אוהל חשוב מאוד לבחור באוהל המעניק מספיק מקום לך ולשאר משתתפי הטיול, אפשרות סגירה ואטימה של האוהל, ולהצטייד בכיסוי לאוהל במקרים של גשם. חשוב מאוד לנסות ולהרכיב את האוהל לפני היציאה לשטח, וגם לעשות שימוש בחתיכת בד או ברזנט מתחת לאוהל על מנת להאריך את חייו.

האביזר השני החשוב לצורך טיולי קמפינג הוא שק שינה. בעת רכישה של שק שינה חשוב לשים לב לדירוג הטמפרטורה בתוך שק השינה, 20 מעלות היא טמפרטורה נוחה ונעימה, וכמובן לגודל של השק שיאפשר לישון בנוחות.

באם אתם סוחבים גם ציוד לבישול אל תשכחו להביא מצית או גפרורים להבערת אש, כלים וסכו"ם, וסיר שגודלו נקבע על פי מספר המטיילים.


מתנות למי שאוהבים

מתנות הן הדרך הטובה ביותר להראות למישהו שאתה אוהב אותו, ושאתה חושב עליו. מתנה יכולה להיות צנועה או גדולה, זולה או יקרה, פשוטה או שונה, מה שחשוב הוא שהיא תהיה מיוחדת בעבור המקבל. על מנת לבחור את המתנה המתאימה לאדם לו אתה קונה, תוכל לשאול את עצמך כמה שאלות אשר יכוונו אותך בעת הרכישה:

בן כמה מי שאתה קונה לו?

מה הם ההרגלים הקבועים שלו/שלה?

במה היא או הוא עוסקים?

מה הם התחביבים שלה/שלו?

האם יש לו או לה העדפות מסויימות לתחום כלשהו בחיים?

מה טיב היחסים שלכם עם האדם הזה? ועוד...

השתדלו לא להיות צפויים בעת בחירה של מתנות. אפקט ההפתעה לעיתים מעניין ומרגש יותר מן ההפתעה עצמה.

בחירת מתנות לעובדים

בחית מתנה לאדם אהוב יכולה להיות בחירה קשה, אולם בחירת מתנות לעובדים עשויה להיות לעיתים בחירה קשה אף יותר, מאחר ויש צורך בקניה של מתנות לאנשים שלא מכירים טוב מספיק. מתנות לעובדים צריכים להיות מתאימים לכל סוגי העובדים בחברה, לכל הגילאים וגם לכל המינים. מעסיקים רבים בוחרים להעניק תלושי קניה כמתנות לעובדים, מאחר וזה פריט שימושי לכל אחד. באם בכל זאת בחר המעסיק לרכוש מתנות לעובדים ולא תלושים עליו למצוא מתנות בעלות מכנה משותף, מתנות בעלות אותו הערך פחות או יותר, ומתנות שמחזיקות מעמד לזמן רב. ניתן כמובן להדפיס את לוגו החברה על המתנה, ובכך גם ליצור פרסום נוסף לשירותי העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163491 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182350 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181337 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162244 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131658 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica