חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור נעורים - צימרים דיסקרטיים להשכרה לפי שעה

מאת: דויד כץצימרים05/09/20161607 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"זה השם הרשמי? Day use "כן"

"אני דווקא השתמשתי בו בלילה" ולאחר השהייה קצרה מיהרה והוסיפה "כלומר, לא אני, ה...אחות של החברה.."

"ובכן, הסבירי, נמקי ופרטי" הפצרתי בה.

תוצאת תמונה עבור site:lefi.co.il יוקרתי

סיפור שהיה כך היה ? חברתי, שתחייה, מתגוררת יחד עם משפחתה ברעננה. עם סיום לימודי התיכון, הלכה כאחד האדם או שמא עלי לומר, כאחת הרענניות, ל'פרום' ? ברעננה, כמו בערים נוספות בארץ, מונהגת מסורת אמריקאית ארוכת שנים לפיה בסוף כיתה י"ב חוגגים התלמידים את יציאתם מעבדות לחירות בנשף שכולו מושתת על טהרת הקיטש.

על כל פנים, חברתי באותה העת הייתה מיודדת עם בחור בשם עמנואל (מיודדת במובן של היה לה קראש (הדלקות) מטורף עליו כבר מכתה י', ואני, חבר נאמן, הפכתי במהלך השנים קורבן לשמיעת אינסוף תיאורים משמימים על שרירי החזה שלו ולמנתח הודעות סמס מקצועי שמסוגל לעמוד על ההבדל שבין סמיילי מחייך לקורץ ובין שתי נקודות.. לשלוש...).

רוצים להזמין חדרים לפי שעה? היכנסו לאתר לפי בכתובת http://lefi.co.il ובחרו לכם מתוך מגוון רחב של חדרים.

חזרה לענייננו, בתום הנשף, לאחר סאגת פלרטוטים אורכה וגיחות חוזרות ונשנות לשירותים להצצה חפוזה במראה, כזו שתאשר לה שהפן ישר למרות הלחות ושהגלוס לא חצה את גבולות השפתיים, נפל דבר. היה זה עמנואל שהתרסק במרכז רחבת הריקודים. חברתי נחלצה לעזרתו, ובעודו שעון על כתפייה החשופות אמרה "אתה צריך לשכב".

עמנואל, מתבגר טיפוסי, קפץ על ההצעה ושאל "אצלי או אצלך או צימר?" חברתי המופתעת הגיבה במבוכה חיננית או במילותיה "ג'יזס, זה היה טיזינג מהול בחוצפה, לא ידעתי אם לתת לא סטירה או לנשק אותו, זה הכי פליסיטי בפרק שבן משתכר... בסוף עניתי כמו ילדה ? הורי מארחים חברים הערב אז אי-אפשר אצלי".

עמנואל, שבשלב זה כבר עמד בכוחות עצמו, הביט בה, חייך, ואמר בשקט ובביטחון (גישה שעד היום אני מנסה לשווא לאמץ) "אני מכיר מקום נייס ממש במושב לא רחוק מכאן.

רוצה ללכת?" היא ענתה שכן והשניים התפיידו מאולם הנשף. אחסוך מכם את תיאוריה המלאים אודות המתח, האינטימיות, השיחה הקולחת ומצב הפן, ואתרכז ביעד ביקורם, בו לא ביקרתי מימי ולהפתעתי נשמע כמקום "נייס ממש" כפי שהגדיר זאת עמנואל.

השניים חנו בצד בקתת עץ כפרית ומשנכנסו פנימה גילו חדר נעים ואינטימי- מיטה מפנקת, מצעי סאטן נקיים, נרות ריחניים ובקבוק יין.

חברתי שחשה עצמה כ"קארי בראדשו בבקתת היער של היידן הנגר" ביקשה לדעת מהו המקום וכיצד איתר אותו. שקועה בפנטזיות ומושפעת עמוקות מסדרות נעורים, תיארה לה חברתי כי מדובר בביתן שבנה עמנואל במו ידיו במיוחד עבור הרגע הזה לו חיכה למן הרגע הראשון שפגש בה.

היא מעט התאכזבה לגלות כי זהו בסך-הכול "צימר שניתן להשכרה לפי שעות, המחיר סביר, הפרוצדורה פשוטה והחבר המליץ". היא כבשה אכזבתה, ציינה כי לא תיארה לה שאירוח מהסוג הזה הוא כל-כך נקי ומפנק "בסרטים זה תמיד נראה חור אמיתי, אבל פה ממש קסום" הסבירה.

מפה לשם ומשם לפה והנה אני יושב לצידה על סף דלת ביתה, למרגלותינו הסלולרי שלה, ויחד אנו מחכים בצפייה עזה לצלצול המיוחל, זה שיעלה על צג הטלפון את השם 'עמנואל הנסיך', הצלצול שטומן בחובו סוף טוב, סוף של סרט אמריקאי.

"אני מרגישה כמו הבחורה ב'סינגלס' שלא זזה מטר מהטלפון וממתינה שהדביל הזה עם השיער הארוך יתקשר" אמרה. "והוא התקשר?" שאלתי. "לא" ענתה. המשכנו להמתין.

צפו עכשיו במגוון רחב של צימרים בצימר T

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד כץ

מאת: דויד כץצימרים21/08/161423 צפיות
לאורך חיינו אנו עטופים בשלל זיכרונות, חוויות ורגעי קסם המלווים אותנו מהילדות, בניהם מלווה אותנו החופשה המשפחתית אשר משאירה טעם מתוק וציפייה לבאה עוד לפני שנגמרת.

מאת: דויד כץעיצוב02/01/14879 צפיות
מדבקות הקיר הם הטרנד החם של השנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב שכן יש להם מספר יתרונות בלוטים: הם קלים להסרה ולהחלפה, הן זולות מאוד, ובעיקר הם מביאות טאצ' עיצובי מהמם לקירות או לרהיטים שלכם. בואו ללמוד כיצד לבטא את עצמכם באמצעות מדבקות קיר.

מאת: דויד כץצימרים23/12/13863 צפיות
השגרה שוחקת ואתם מחפשים את החופשה הבאה שתעניק לכם חיות וכוחות מחודשים? רוצים לגלות צימרים ברמה גבוהה בלי לשבור את הראש ובלי לבזבז זמן מיותר על חיפושים? מחפשים את הדבר הבא שירגש אתכם ויגלה לכם מקורות עונג שלא ידעתם עליהם קודם? הגעתם למקום הנכון. צימרים יכולים להוות מקור הנאה בלתי נדלה כאשר יודעים לבחור אותם נכונה. הצימרים שתמצאו באתר מציעים מגוון עצום של אפשרויות וכל אחד מהם פותח לכם מגוון רחב של אפשרויות. אבל איך בוחרים את הצימר המתאים לכם ביותר?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161558 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica