חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופי ומדבקות קיר

מאת: דויד כץעיצוב02/01/2014881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מדבקות הקיר הם הטרנד החם של השנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב שכן יש להם מספר יתרונות בלוטים: הם קלים להסרה ולהחלפה, הן זולות מאוד, ובעיקר הם מביאות טאצ' עיצובי מהמם לקירות או לרהיטים שלכם. בואו ללמוד כיצד לבטא את עצמכם באמצעות מדבקות קיר.
אתם מוזמנים להציץ בכמה דוגמאות של מדבקות קיר מעולות באתר: wallwall.co.il ולהוסיף את הייחוד הזה לבית שלכם ע"פ רצונכם האישי. קיים מגוון רחב מאוד של מדבקות קיר בצורות, גדלים וצבעים שונים - יש מדבקות שיוצרות אשליה, לדוגמה הדלת בתמונה למטה, אחרות, מעבירות מסר לעתים בכתב ולעתים בציור, ויש כאלו שסתם באות להלל דמויות אהובות על ילדכם או כל דבר אחר שעולה בדעתכם.
כיום כל אחד רוצה לבטא את עצמו, רוצה לעצב את החלל שלו לפי החזון שלו והפנימיות הייחודית לו. על כן מוטב להכיר אופציה נוחה ומהנה, מוטב להכיר את מגוון האפשרויות של מדבקות קיר.
Open Door Stock Photo
מדבקות קיר ניתן למצוא במגוון צבעים, גדלים ונושאים כך שכל שיש לעשות הוא באמת רק לבחור. בנוסף כיום ניתן למצוא מדבקות קיר מעוצבות, מדבקות קיר מעוצבות מתייחסות למרקמים, טקסטורות ואפילו לאופן ההדבקה האישי והלא תבניתי, כך שבאמת בתחום זה השמיים הם הגבול. בתור עצה אחרונה רק אומר שלפני שמגיעים לרכוש מוטב לוודא שלא לחוצים ויש פנאי כיוון שאין לבצע את הבחירה בלחץ אלא יש ליהנות מהתהליך. רכישה נעימה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד כץ

מאת: דויד כץצימרים05/09/161611 צפיות
"לא, לא אני, בת-דודה שלי, אז חברה שלה, מכירה מישהו שאחותו, פעם, היום היא ממש בסדר, נשואה באושר עובדת במשרד פרסום, בכל אופן, היא פעם, ורק לרגע, התארחה בכזה, נו אתה יודע, מן הגרסה המקומית למוטל דרכים האמריקאי..." הבטתי בחברתי משכבר הימים במבט תוהה. "נו, אתה יודע" המשיכה "חדרים שמשכירים לפי שעה". "מתי התארחת ב-day use?" שאלתי בפלייה.

מאת: דויד כץצימרים21/08/161425 צפיות
לאורך חיינו אנו עטופים בשלל זיכרונות, חוויות ורגעי קסם המלווים אותנו מהילדות, בניהם מלווה אותנו החופשה המשפחתית אשר משאירה טעם מתוק וציפייה לבאה עוד לפני שנגמרת.

מאת: דויד כץצימרים23/12/13866 צפיות
השגרה שוחקת ואתם מחפשים את החופשה הבאה שתעניק לכם חיות וכוחות מחודשים? רוצים לגלות צימרים ברמה גבוהה בלי לשבור את הראש ובלי לבזבז זמן מיותר על חיפושים? מחפשים את הדבר הבא שירגש אתכם ויגלה לכם מקורות עונג שלא ידעתם עליהם קודם? הגעתם למקום הנכון. צימרים יכולים להוות מקור הנאה בלתי נדלה כאשר יודעים לבחור אותם נכונה. הצימרים שתמצאו באתר מציעים מגוון עצום של אפשרויות וכל אחד מהם פותח לכם מגוון רחב של אפשרויות. אבל איך בוחרים את הצימר המתאים לכם ביותר?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica