חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עוצר אותנו מלבדוק האם מגיעים לנו החזרי מס...?

 

החזרי מס מגיעים לנו ממגוון סיבות די בטוח שלרובנו מגיעים ..
בעלי משכנתא, מי ששילם מס שבח, גמלאים, אימהות חד הוריות, חיילים משוחרים ויוצאי שירות לאומי ועוד מגוון רחב מאוד של סיבות להחזר.
למה בעצם אנו נמנעים מלבדוק האם גם לנו מגיע...?
קראו את המאמר הבא.

זכאות להחזרי מס

למה בעצם אנחנו לא בודקים אם מגיע לנו כסף..?
הנה כמה סיבות לכך:

· נתחיל מהמודעות, לא כולם נחשפים ומודעים לאפשרות הזאת בכלל.
מס ההכנסה לא יפנו אליך ויאמרו היי בוא ותבדוק בבקשה אולי מגיע לך כסף..?

התקשורת , הרשת בכל מקום משתדלים לפרסם את קיומו של המרכז להחזרי מס
שפועל בצורה מאוד יעילה למען העלאת המודעות ואכן מוכח כי מצליח בתחום זה .

· סומכים על המעביד- חלקנו אולי עשויים לחשוב שלמעביד יש בעל מקצוע שמטפל לו בעניינים הכספיים והוא יודע בצורה הטובה ביותר איך לטפל בדברים  וודאי שאין לו טעויות...אז זהו שזה לא נכון.

· הטבת מס סמויות- המעביד לא יודע אילו הטבות מס מגיעות לך מהסיבה הפשוטה שישנן הטבות שמתבססות על גודל התא המשפחתי , תשלום על ביטוחים וכו' ולמעביד אין מושג על קיומן.

· המעביד מחוסר זמן או מחוסר עניין במקום מסוים לא יבדוק באילו מקומות מגיע לך הטבות מס.

· חשש מהתהליך ומאורכו- מרביתנו נחשוש מאורך התהליך והבירוקרטיה המורכבת שבדרך ונוותר מראש, היום קיים המרכז להחזרי מס שעושה בשבילינו את כל העבודה ללא כל צורך מאמץ מיוחד מצדנו.

· והדבר הכי בולט הוא חוסר האמונה שמגיע לנו משהו ממססס ההכנסה  בכלל...

בדירת זכאות ללא עלות, אם לא מגיעה לך זכאות לא תשלם!!

שוקלים לפנות וחוששים מהזמן הארוך ומהתשלומים הכרוכים בזה..? עצרו לרגע.
אל תמהרו לשלול, אם מגיע לכם כסף המרכז להחזרי מס ידאג לכל התהליך
ולא יגבה עלות במידה ובסופו של דבר לא מגיעה לך זכאות.
המטרה שהוקם המרכז להחזרי מס היא להקל עליכם ולא להקשות חלילה וכמובן לא לגבות תשלומים מיותרים או לטרטר אתכם.

כמו שאמרנו לנסות לא עולה כסף, תרתי משמע במקרה הזה...לקבלת מידע נוסף על החזרי מס הכנסה לחצו כאן >>>>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מקיף וערכי בנושא לימודי ספרדית...    http://easy-spanish.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי הרוש

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193013 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש רכב31/03/192953 צפיות
אם ברשותכם רכב ללא טסט על שמכם ואין בו כל שימוש בהווה או שימוש ייעודי בעתיד, דעו, זה מתכון לבעיות. מעבר לכך שבזמן הזה הרכב מעלה אבק בחנייה, הוא עשוי להיות מחויב באגרות וקנסות. אז למה שלא תמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק ותמנעו מהעלויות הללו? נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב28/02/192060 צפיות
אנשים רבים משאירים מאחור בעיות כמו אלה, מה זה אומר? הרכב ישן אז משאירים בחנייה וזה הכל פתרנו את הבעיה. אז זהו..ש..לא. רכבים ישנים מביאים עמם בעיות לא מעטות.. למשל, קנסות בשל גרימת זיהום אוויר פוטנציאלית או ממשית ולכן הזנחה לא באה בחשבון. לטובת הכלל ולטובת בעל הרכב יש לטפל בבעיה. הפתרון הטוב ביותר לרכבים הישנים מהסוג שעתיד בקרוב לצאת מכלל שימוש זה לפנות לקונים רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197158 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש רכב31/01/191991 צפיות
מה אנחנו יודעים על מגרשי פירוק? מבחינת רבים מאתנו, הכינוי המוכר הוא "מגרש גרוטאות". רכבים במצבים לא תקינים מגיעים לשם, רכבים שלמעשה כבר אין שימוש בהם והם הורדו מהכביש מסיבות שונות. במגרשים אלו, מגרשי ה"גרוטאות" ניתן למצוא דווקא אוצרות לא קטנים.. נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב30/01/191692 צפיות
הרכב העייף והישן, זה שבזמן אמת עושה לכם הרבה בושות ועושה בעיות בהנעה, בנסיעה שאינה חלקה, הדלתות חורקות ובאופן כללי הוא לא נראה להיט ורואה מוסך יותר מאשר הוא אמור. אם זה המצב חברים יקרים, אנחנו היינו ממליצים לכם שהנסיעה הבאה שלכם תהיה למגרש פירוק..

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208661 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172020 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica