חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה גורם לאתר להזמנת משלוח פרחים להיות אתר טוב?

מאת: דודיתצרכנות19/09/20161051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם מספר גורמים שהופכים אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט לאתר מקצועי, יעיל, שמציע שירות טוב לקניית זרי פרחים. על פי סקרי דעת של לקוחות הפרמטרים החשובים כוללים: עושר מגוון זרי הפרחים, שקיפות המידע לצרכנים, נוחות השימוש באתר ואזור מתן השירות. סקירה זו, מפרטת את כל אחד מהמרכיבים הנ"ל.

עושר מגוון זרי הפרחים - מאחר ומדובר באתר אונליין להזמנת משלוחי פרחים, סידורי פרחים וסחלבים הפרמטר החשוב ביותר הוא מגוון הזרים והסידורים שמוצעים באתר. כאשר מגוון זרי הפרחים בא לידי ביטוי במספר תחומים: מגוון צבעים, כך שהלקוח יכול לבחור זר פרחים בצבע שהכי מתאים לאירוע או למטרה שלשמה הזר נקנה. מגוון בסוגי פרחים, כך שהלקוח יכול להזמין משלוח פרחים עם סוג הפרח האהוב עליו. מגוון גדלים של זרי פרחים, כך שהלקוח יכול לבחור זר פרחים שתואם את תקציבו.

שקיפות המידע לצרכנים - אתר מקצועי, אמין וטוב להזמנת משלוח פרחים הוא אתר שנותן אינפורמציה מלאה על כל זר פרחים ובכל גודל של זר. אינפורמציה זו כוללת פירוט של מספר הפרחים מכל סוג שיש בכל זר פרחים וגם תמונה אוטנטית של כל זר ובכל גודל של זר. בניגוד להזמנת זר פרחים בטלפון, האינטרנט מאפשר להציג תמונות ואתרים טובים מנצלים יכולת זו כדי לספק אינפורמציה מלאה על המוצרים שעומדים למכירה. מאידך, אתרים שמציגים תמונה אחת "להמחשה בלבד" של זר פרחים שאמורה לייצג את הזר הקטן, הבינוני והגדול אינם מספקים שירות משלוחי פרחים נאות ללקוחותיהם.

נוחות השימוש באתר להזמנת משלוח פרחים - נוחות השימוש באה לידי ביטוי בשלשה שלבי הקניה: שלב חיפוש ובחירת זר פרחים, שלב ההזמנה ושלב המעקב לאחר ההזמנה. בשלב החיפוש של זרי פרחים חשוב לספק ללקוח כלי חיפוש לפי צבע, סוג פרח ומחיר. בנוסף, רצוי ומומלץ לספק אינפורמציה משלימה אודות המסר הרגשי שהזר משדר והתאמת הזר לאירוע ולמטרה שלמענם זר הפרחים נקנה.
בשלב הזמנת משלוח פרחים חשוב שבחירת האופציות תהיה אינטואיטיבית וקלה, ובנוסף, שהאתר יעמוד בתקני אבטחת המידע הבינלאומיים.
בשלב המעקב אחר ביצוע הזמנת משלוח פרחים חשוב שהאתר ישלח באופן מיידי העתק מפורט של ההזמנה כך שללקוח יש תיעוד של המוצר והשירות שהוא הזמין, וחשוב שהשירות יכלול שליחת SMS ומעבר לכך, תמונה של מקבל/ת זר הפרחים כאישור מסירה.

כיסוי גיאוגרפי של שירות משלוח פרחים - ככל שהאתר מספק כיסוי גיאוגרפי רחב יותר, הוא נוח יותר למשתמשים. ישנם אתרים של חנויות פרחים שמבצעים משלוחי פרחים רק בעיר מסוימת, לעומת אתרים שמספקים שירות באזור מסוים (למשל אזור המרכז) לעומת אתרים שמספקים שירות בכל הארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161674 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161237 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות18/09/16956 צפיות
זרי פרחים הם מתנה מושלמת לכל אירוע, מכיוון שיש לזר הפרחים כוח פלאי לשמח, לשפר את מצב הרוח ולהעביר מסר למקבל הפרחים. זו גם הסיבה שקישוטי פרחים הם חלק מרכזי בכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214238 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204375 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205277 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194172 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193399 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193442 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182917 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica