חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוברים אל בנקאות פרטית

גם אנשים בעלי עושר פיננסי גבוה יודעים כי הדרך אל חשיבה פיננסית נכונה מתחילה במקום שבו בוחרים להניח את הכספים החשובים האלה ולבדוק היטב בידיים של מי כספים אלה מקבלים את הטיפול המסור והמקצועי ביותר. תכנון כפסי נכון לא מסתפק רק בניהול של הכסף היום אל חולש על פני כל סוגי הנכסים בעושרו הפיננסי של האדם על מנת להראות את הדרך הכי נכונה לטיפול בכסף גם המשך הדרך, עבור הכסף שכבר מגיע אל הידיים של הילדים או הופך להיות כזה שצריך להיות זמין לעת זקנה, בפנסיה. בנקאות פרטית מבית sigma מביאה את החזון הפיננסי הזה גם אל האנשים בישראל.


למה עדיף בנקאות פרטית

טיפול אישי ומקצועי יותר - כמה פעמים אנחנו חשים כי הידע הפיננסי שלנו לעולם לא יהיה כמו זה של אנשים אשר למדו את המקצוע וחיו אותו במשך עשרות שנים של פעילות עסקית במשרות בעלות תפקיד כלכלי חשוב, וזה לגמרי לא משנה כמה קורסים ניקח בתחום הכלכלה, הפערים עדיין יהיו תהומיים. במקרה שכזה אנחנו והעתיד הפיננסי שלנו תלויים לגמרי בפקידים שלא ממש יכולים לנהל את כל העושר הפיננסי הזה ולהביא אותו אל המקסימום האפשרי עם התאמה אישית לצרכים של כל אדם ואדם במשפחה. כאן חברת sigma באה להעלות את הרף ולהעניק לכסף של החפצים בכך ניהול פרטני ומקצועי יותר.


גישה אל השקעות אלטרנטיביות - כמה פעמים כבר אפשר לראות את הכסף לא זז לשום מקום עם אותם סוגים של השקעות שמוצעים על ידי מנהל תיק ההשקעות בבנק? לא צריכים לפזול החוצה אל מדינות זרות ולהיאנח כאשר מבינים עד כמה האפשרויות הנוספות של השקעה לא זמינות בבנקים בארץ. מכיוון שסיגמא הוא בית השקעות גלובלי כך גם האפשרויות עבור השקעות נוספות פנויות לביצוע, מה שיותר רלבנטי עבור אנשים רבים שחפצים להרחיב את הרשת של ההשקעות.

 



תגיות המאמר: sigma


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201088 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205576 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191991 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208625 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica