חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן - היכן כדאי לטייל

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/10/20161125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהו, החלטת שאתה כבר יותר מדי זמן עסוק בעבודה, לימודים ושגרה שוחקת וזה הרגע לצאת לטיול בחו"ל. החלטת שכדאי קצת להתנתק, ואם כבר להתנתק אז טיול מאורגן לחו"ל הוא הפתרון. אין לך זמן וכוח להתחיל לארגן, להכין מסלול ורשימת נקודות מעניינות, אז טיול מאורגן יהיה פתרון מצויין. פשוט נרשמים, לוקחים מה שצריך לפי רשימה שמקבלים ומגיעים. הכל כבר מחכה ומוכן ואפשר להתחיל לשבור את השגרה ולנקות את הראש.

אבל רגע, החלטה לצאת לטיול כבר יש, אבל לאן מטיילים? האם כדאי ליסוע לארה"ב הגדולה? אולי לאירופה הקלאסית? אולי בכלל יעד קרוב במזרח התיכון? אבל אם כבר נוסעים, אז למה לא לצאת למסע מיוחד למזרח הרחוק, דרום אמריקה או אפריקה?

לפני שמחליטים היכן לצאת לטייל, הכי נכון לקחת בחשבון מספר גורמים:

1.      זמן - כמה זמן יש לך לטיול. האם אפשר להעדר מהעבודה לחודשים ארוכים, לשבועיים או אולי רק לסוף שבוע? פרט לעבודה, אולי יש מחוייבויות נוספות בארץ כגון ילדים, לימודים או אירועים מיוחדים שתרצה להיות נוכח בהם. חשוב להגדיר קודם כל את מסגרת הזמן הפנויה לחופשה.

2.      תקציב - האם זה הזמן לקרוע את הכיס, לקחת הלוואות ולהגדיל את מסגרת האשראי? אולי אין לך תקציב לצאת למסע שיגמור אותך מבחינה כלכלית וזה בדיוק הזמן להצטמצם בהוצאות? חשוב להגדיר את סך כל התקציב שמוקדש לטיול, אשר יכלול לא רק טיסה ומלונות, אלא גם הוצאות נוספות כגון אוכל, מתנות ובזבוזים.

3.      מה בא לך לעשות - איזה אופי של טיול אתה מחפש? רוצה לשכב על הגב, לעצום את העיניים ולשמוע את הגלים? רוצה לרכב על פילים? רוצה לראות בניינים מרהיבים ומיוחדים? לכל טיול מאפיינים משלו וחשוב להגדיר מה בכלל אתה רוצה לעשות בטיול.

אחרי שתשקול את כל הפרמטרים, נותר לבחור מבין כל האפשרויות השונות ויש הרבה. נרשמים לטיול מאורגן בהתאם לאילוצי הזמן והתקציב ובהתאם למה שרוצים לחוות ונהנים. שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213601 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205150 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica