חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים

בריחת שתן הינה תופעה פיזיולוגית שכיחה העלולה להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו ובכל רגע נתון. נשים וגברים הסובלים מתופעת בריחת השתן באופן תדיר וקבוע עלולים לחוש תחושות אשמה המערערות את ביטחונם העצמי.

מהם הגורמים המובילים לאי שליטה על הסוגרים?

בקרב בני ובנות הגיל השלישי ישנם מספר גורמים המובילים לאי שליטה זמנית או קבועה על הסוגרים. גורמים אלו כוללים בין היתר: מחלות כגון דמנציה, פרקינסון, אלצהיימר, טרשת נפוצה ועוד, הריונות מרובים אשר הובילו לניוון שרירי האגן, בעיות פיזיולוגיות בבלוטת הערמונית, דלקות בדרכי השתן, נטילת תרופות המזרזות את הצורך במתן שתן, בעיות ניידות ומוגבלויות פיזיות כאלו ואחרות.

יחד עם זאת, בריחת שתן למבוגרים מכל סיבה שהיא ובכל דרגת חומרה, הינה תופעה הניתנת לטיפול באמצעות מגוון רחב של שיטות טיפול המותאמות באופן פרטני לכל אחד ואחת מכם הסובל מהבעיה, כאשר בין השיטות הנפוצות ביותר לטיפול בבעיה תוכלו למצוא:

  • הטיפולהשמרני- שיטת טיפול המבוססת על טיפולי פיזיותרפיה ושינוי משמעותי של הרגליהאכילה.
  • הטיפולהתרופתי- שיטת טיפול המבוססת גם על נטילת תרופות המסייעות בהשגת שליטה עלהסוגרים וגם על טיפולי פיזיותרפיה לחיזוק שרירי השלפוחית וחיזוק רצפת האגן.
  • הטיפולהכירורגי- שיטת טיפול המיושמת כיום בעיקר אמצעות ניתוח המכונה TVT המיועד לצרכי חיזוקותמיכה של שריר האגן. ניתוח זה הינו ניתוח מתקדם המיושם בטכנולוגיה זעירפולשנית.

כיצד שומרים על היגיינה במקרים של אי שליטה על הסוגרים?

נשים וגברים (בכל גיל) הסובלים מתופעת בריחת שתן, נדרשים לשמור על רמת היגיינה גבוהה, וזאת על מנת להימנע ככל הניתן ממקרים בהם דליפת השתן מובילה ליובש, פריחה, אדמומיות, וכמובן, ריחות לא נעימים. אחת מהדרכים לשמירה מקסימאלית על היגיינית הגוף היא באמצעות שימוש תדיר וקבוע במשחות החתלה, מגבונים לחים וסבוני רחצה ג'ל.

מוצרי ספיגה לסובלים מאי שליטה על הסוגרים

נשים וגברים הסובלים מתופעת בריחת שתן, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של מוצרי ספיגה המיועדים לאוכלוסייה הבוגרת. מוצרים אלו כוללים בין היתר: תחתוני ספיגה חד פעמיים, תחתוני ניילון רב פעמיים, חיתולים למבוגרים בכל מידה נדרשת, תחבושות מגן ועוד.

מוצרים אלו ניתנים לרכישה בכל אחת מרשתות הפארם הפועלות בישראל, ובנוסף, באתרי אינטרנט המאפשרים לכם לרכוש מגוון רחב של מוצרי ספיגה באופן דיסקרטי ואישי-מבלי שאף אחד יידע! ברוב המקרים, אתרים אלו מספקים גם שירותי משלוח עד בית הלקוח.

 



תגיות המאמר: בריחת שתן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191083 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223110 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213616 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201736 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201779 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica