חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים שונים של קרנות השתלמות

קרן השתלמות היא מסלול השקעה מומלץ וכדאי עבור כל עובד במשק - שכיר או עצמאי. שינויים רבים שחלו בתחום של פתיחת קופות חיסכון לפנסיה הביאו לידי כך שכדאי ומשתלם להשקיע בקרנות השתלמות וישנם סוגים רבים של קרנות המתאימים לאוכלוסיות שונות של עובדים - עובדי הוראה, עובדי מקצועות המח"ר, עובדי תעשייה, עובדי מדינה ועוד. ההבדלים היו קשורים לגובה ההפקדה של העובד, אחוז ההשקעה של המעביד וגובה הריבית שאפשר היה לצבור תוך הפקדה קבועה מדי חודש דרך תלוש השכר.

למי מומלץ להפקיד כספים בקרן השתלמות?

כיום אין הכרח לעשות שימוש בכספים של קרן השתלמות לצורך קורס או השתלמות הקשורים למקום העבודה ולמקצוע של העובד, כפי שהיה נהוג בעבר ומעוגן תחת חוקי הכלכלה במדינה. קרנות ההשתלמות מהוות כיום קרן פנסיה המתאימה ומומלצת לכל עובד במדינה. עבור עובד שכיר יפקיד כספים לקרן ההשתלמות גם המעסיק שלו, מה שיגדיל בצורה משמעותית את הסכום שיצטבר תוך פרק זמן של שש שנים - פרק הזמן שבו אפשר להמשיך ולהפקיד כספים בקרן השתלמות. מכיוון שכבר אין חובה לעשות בכספים שימוש לצורך לימודים או הכשרות מקצועיות - יכול העובד להחליט איך הוא משתמש בכסף לאחר שיועבר אליו.

קרן השתלמות היא אפשרות שכדאית ומומלצת גם לעובדים עצמאיים מפני שהם יכולים להפקיד לעצמם כספים וליהנות מתשואה גבוהה גם בהיעדר חברה מעסיקה שתוסיף את הכספים מטעמה. כל עובד צריך תמיד לחשוב על החיים שלו לאחר שיפרוש ממקום העבודה או יגיע ואיזו קרן פנסיה מתאימה לו, לגובה ההכנסה שלו ולגובה ההכנסות שהיה רוצה שיהיו לו לאחר שיפרוש ממקום העבודה ויצטרך לכלכל את עצמו ללא שכר שיקבל ממקום עבודה מסודר. מכאן קל להבין שקרנות ההשתלמות הן אפשרות מתאימה, ראויה, מומלצת ומשתלמת עבור כל עובד.

מה עוד לעדת על קרנות השתלמות?

לכל עובד מומלץ לשוחח במקום העבודה שלו עם בעל התפקיד האמון על הפקדות כספים של העובדים לטובת חיסכון לפנסיה כדי לקבל הסבר על מסלולי ההשקעה הקיימים והאפשריים וכמובן גם לתת ייעוץ והמלצה אישית לכל עובד בנוגע למה שיהיה הכי נכון ומתאים לו, לגובה השכר שלו ולגיל שלו, בהתחשב בפרק הזמן שעוד נותר לו על לפרישה לפנסיה. זה הזמן והמקום לשאול את כל השאלות ולבדוק מה יהיה הכי משתלם וכדאי, שיסייע לעובד להסתדר טוב יותר ובקלות רבה יותר בגיל הפנסיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208618 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181361 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica