חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכננים סוכך בכל מחיר

מאת: ניב אבןשיפוצים22/11/2016903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במדינה כמו ישראל זה די ברור לראות כי הרוב המכריע יחפש אחר הצל המושלם הזה בקיץ, ולכן התקנה של סוככים היא מקצוע די רווחי, אפילו עוד יותר בשנים האחרונות. מדוע? מכיוון שישראלים מבינים כי השארת המרפסת פתוחה לגורמי השמיים אינה מאפשרת לשהות במקום הזה שעליו משלמים והוא חלק בלתי נפרד מן הבית כולו, לא מביאה את רמת השימוש לרמה הטובה ביותר.


עד כמה זה עמיד?

מכירים את הרוחות העזות של חודשי החורף שמרגישות כאילו הן הולכות לתלוש את הבד הזה שמונח על פני המרקיזה שבחרתם עבור הסככה של המרפסת? אז כדאי כי תשכחו מכל אותם חששות ורעשים של בד המתנפץ על המעקה, מפני שעם התכנון הנכון של סוכך הבנוי לרוחות העזות של בניינים רבי קומות יהיה אפשר לקבל מקסימום של עמידות, ולא רק את המקום המושלם הזה שבו יש צל נהדר בימים החמים של השנה.

מעבר לכך, בחירה של סוכך אשר בנוי מחומר עמיד כמו אלומיניום מאפשר לנשום לרווחה בכל הנוגע לעמידות בפני רטיבות ומזיקים, כך שבהחלט ראוי לתכנן לכל הפחות את הקורות של השלד מחומר עמיד שכזה, שאותו לא צריכים לתחזק בצורה גבוהה אלא מינימאלית ביותר.


כמה צריכים להוציא?

העלות של סוכך יכולה להיות כמה אלפים בודדים או אפילו בעלות של חמש ספרות בקלות, השאלה שצריכים לשאול טרם בחירה של סוכך היא מה התקציב שרוצים להוציא יחד עם הבחירה הכי נכונה של סוכך עבור המרפסת או החצר שבה צריכים אותו. לפעמים בחירה לא תהיה משנה כל כך מפני שהשטח של הסוכך יהיה גדול מאוד וישפיע בצורה ישירה על המחיר, לפעמים הבחירה של עיצוב מודרני גם תתקדם עם המחיר לכיוונים יקרים גם כן.

 



תגיות המאמר: סוכך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201090 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205592 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica