חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי אוסטאופתיה לתינוקות

מאת: רוןבריאות ורפואה כללי11/12/20161543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוסטאופתיה לתינוקות היא שיטת טיפול אלטרנטיבית שבין השאר מסייעת לאיזון תנודות עצמות הגולגולת על מנת לאפשר לגוף לחזור לקצב הטבעי והבריא. זהו טיפול ידני ועדין במיוחד, המשמש גם לטיפול בתינוקות שזה עתה נולדו.

אוסטאופתיה טיפול שאינו פולשני

אוסטאופתיה פותחה במאה שעברה כטכניקת אבחון וטיפול ידני, ללא שימוש במכשירים ובתרופות, הנותנת מענה לבעיות שמקורן בעמוד השדרה ובעצמות הגולגולת. היא משמשת לאבחון וריפוי בעיות שאותן לא ניתן לאבחן באמצעים שמרניים ואף מסייעת להימנע מטיפולים פולשניים.

טכניקת הטיפולים האוסטאופתיים נחלקת לכמה אזורי גוף - לעמוד השדרה, לאברים הפנימיים ולאזור הגולגולת (קרניו-סקראל - משמעותו גולגולת-עצם העצה) שבו מתמקדים בטיפולי אוסטאופתיה לתינוקות.

כאמור, האבחון והטיפול מתבצעים באמצעות ידי המטפל בלבד על ידי זיהוי האזורים שנחסמו בשל לחץ או תזוזה של האברים. באמצעות מניפולציות ולחיצות קלות האוסטאופת משחרר את האזור ועל ידי כך מתאפשרת הזרימה הטבעית והמזינה לאברי הגוף.

כיצד טיפולים אוסטאופתיים עוזרים לתינוקות?

טיפול אוסטאופתי מתאים גם לתינוקות הנמצאים בשלב המוקדם בחייהם, שבו עצמות הגולגולת לא התאחו עדיין. הטיפול מאפשר לאזן מחדש תנודת עצמות גולגולת שאינן ממוקמות במקומן, מצב שיכול להיגרם במהלך הלידה. תזוזת עצמות הגולגולת יכולה להיות קלה ביותר, אבל היא משפיעה על האברים הסמוכים ועל זרימת הנוזלים אליהם ועלולה לגרום לחסימתם ולבעיות שאינן קשורות ישירות לאזור הגולגולת.

לפני תחילת הטיפול מאבחן האוסטאופת את מצב התינוק ומתשאל באופן מקיף את האם או את המבוגר הקרוב. האבחון והטיפול הידני אינם מפריעים לתינוקות, ובדרך כלל אף מרגיעים אותם. המטפל מזהה אזורים חסומים באזור הקרניו (הגולגולת) ובעמוד השדרה משחרר אותם באמצעות מגע ידיו ועל ידי כך מסיר את הלחץ מהעצבים ומאפשר לכלי הדם להזרים חומרים חיוניים המאפשרים את שיקום האזור. ההמלצה שלנו היא על מרפאת רופאים לטיפול אוסטאופתי בשם ביאליק, היא באזור תל אביב.

השבת התפקוד למערכת מאפשרת לשאר מערכות הגוף לתפקד באופן תקין וכך ניתן לצפות לשיפור גם בבעיות מוכרות של תינוקות כגון של בעיות עיכול, פליטת מזון ורגישות למחלות.

 



תגיות המאמר: טיפולי אוסטאופתיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193852 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193806 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173148 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172737 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171107 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223148 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213652 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201518 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201790 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201504 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191983 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica