חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוקף למסמכים ציבוריים במדינה זרה

מאת: ניב אבןתרגום משפטי14/12/20161719 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניתם דירה? אתם מנסים להוציא דרכון אירופי? זקוקים למסמכים רשמיים של המדינה על מנת שאלה יקבלו תוקף בינלאומי במדינה אליה נשואות עיניכם? זה אומר כי אתם נדרשים לשירותים של נוטריון שינפק לכם אישור נוטריוני. מיהו בדיוק נוטריון מוסמך? קראו הלאה.


מיהו נוטריון

לא כל האנשים מבינים מי זה האדם אשר יכול לקרוא לעצמו נוטריון ומה למעשה מכשיר אותו לעסוק בתחום זה, כולל את ההבנה לגבי הפעולות שבעל מקצוע שכזה מבצע. זה די טבעי שלא להבין בתחום שטרם נתקלים בצורך האישי של שימוש בו, וכך גם במקרה של נוטריון אשר למעשה הוא עורך דין לכל דבר ועניין שלאחר ההכשרה המתאימה קיבל את הסמכות הנוספת לעסוק בתור נוטריון ממשרד המשפטים. במה עוסק נוטריון מוסמך? באישור של מסמכים רשמיים, אם על ידי חותמת נוטריון ואם על ידי חותמת אפוסטיל הניתנת למסמכים ציבוריים עבור מדינה זרה על ידי משרד החוץ או מידי משרד החוץ.


שני סוגים של חותמת

כאשר נמסר לכם כי אתם זקוקים לחותמת אפוסטיל על גבי מסמך רשמי, קרוב לוודאי שאתם נמצאים בהליכים אל מול רשויות במדינה אחרת שעבורה זה אינו מספיק להעביר את המסמך החתום בצורה רשמית על ידי נוטריון. מדוע? המקורות היחידים אשר יכולים לאשר מסמך שכזה עבור מדינה אחרת הם משרד המשפטים או משרד החוץ. צריכים להבדיל בסוג האישור אשר לו נדרשים מכיוון שמשרד המשפטים מאשר עם חותמת אפוסטיל את היות הנוטריון מוכר וחתימתו אותנטית, ולעומת זאת משרד החוץ מאמת את זהות המסמך המתורגם זהה למסמך המקורי. יש לוודא מהו הצורך המדויק עבור אישור הנוטריון בצורה ספציפית על מנת לנווט אל המשרד הנכון ולהשיג את המסמך החשוב הזה להמשך תהליכים תקינים עם המסמכים הנכונים.

 



תגיות המאמר: אפוסטיל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201090 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205592 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא תרגום משפטי

מאת: ניב אבןתרגום משפטי26/09/181585 צפיות
למקצוע הזה יש צורך נרחב יותר ממה שרבים יודעים עליו

מאת: רוני הכהןתרגום משפטי05/04/181372 צפיות
אנשי מקצוע שהם נוטריונים הם אנשים שמבצעים את העבודה שלהם בצורה די דומה בכל רחבי העולם, עם הדגש של חותמת נוטריון שלה זקוקים בשורה של תחומים בחיים.

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי28/02/171593 צפיות
הדרך להחזיר את הקשר הזה שנגדע בעזרת נוטריון גרמנית שיכין את המסמכים הנדרשים יתקדמו אל עבר חיים חדשים בתור אזרחים של גרמניה.

מאת: ליאורתרגום משפטי17/01/171683 צפיות
תרגום משפטי אמין, מאפשר לכם לקבל תרגום משפה לשפה של מסמכים משפטיים. מתרגם משפטי, צריך לשמור על חיסיון וסודיות, של המסמכים המשפטיים שהוא מתרגם. למשל חוזה משפטי בין שתי חברות, חשוב שיישמר בסודיות, מפני המתחרים של החברות הללו.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161982 צפיות
פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נדרשים לשירותי תרגום נוטריון לאנגלית, בעיקר כאשר מדובר בתרגום של מסמכים רשמיים מרשויות החוק, מוסדות לימוד, חוזים עסקיים ועוד. התרגום הנוטריוני לאנגלית שונה במהותו מתרגום רגיל, מאחר והוא מעניק לו את האסמכתא המשפטית כי מדובר בתרגום מאומת, המכיל בתוכו את כלל הפרמטרים הנדרשים על מנת שהצד השני יוכל לאשרר את העובדה כי כל הכתוב בו הינו נכון, הן מבחינת רוח הדברים והן מבחינה חוקית.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161846 צפיות
ישנם מיקרים בהם עולה הצורך לבצע תרגום נוטריוני אל השפה הצרפתית. במקרים אלו, חשוב מאוד לפנות אל נוטריון בעל רישיון, אשר יוכל להעניק לכם את התרגום המבוקש ולאשרר לחוקיותו של התרגום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica