חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכב מפואר לחתונה

מאת: שרון צרפתיחתונות15/12/20161103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כמעט חתן וכלה שלא מחפשים אחר רכב יוקרתי להשכרה לקראת האירוע החשוב של החיים שלהם - יום החתונה. ההוצאה עבור השכרת רכב שכזה נחשבת בתור זניחה ובין שלל של הוצאות הרבה יותר גבוהות בהחלט כדאי להוסיף נסיעה מפנקת ברכב ששווה רבע מיליון שקלים ואף פי שניים ממחיר זה לפחות ליום אחד. האם באותה המידה צריכים לשקול השכרת לימוזינה לחתונה ולא להסתפק "רק" ברכב יוקרה באורך סטנדרטי? להלן ההבדלים העיקריים בין רכב יוקרה "רגיל" לרכב מסוג לימוזינה שאיתם יוכל כל זוג להחליט בעצמו מה הכי טוב ליום החתונה שלו.


רכב יוקרה או לימוזינה?

· מקומות ישיבה - ברכב יוקרתי "רגיל" מקומות הישיבה הם עבור נהג, נוסע מקדימה ושני נוסעים מאחור. מה זה אומר בפועל? כי החתן והכלה לא יכולים להביא עמם ליום המופלא שלהם יותר משני מלווים. את המגבלה הזו עוקפים די במהירות כאשר בוחרים השכרת לימוזינה לחתונה אשר בה יש מקום לכל המלווים שרוצים והרבה מאוד מקום מרווח שנשאר לשמלה של הכלה.

· הנהג הפרטי - באופן די מסורתי הנהג ש המכונית היוקרתית שהושכרה לאירוע יהיה השושבין שהוא החבר הכי טוב של החתן, אולם כאשר מדובר בלימוזינה אפשר לתת לחבר הכי טוב מנוחה בתא הנוסעים המפנק ולהשאיר את מטלת הנהיגה לנהג הפרטי שמגיע עם הלימוזינה.

· האבזור היוקרתי - רכב יוקרה מגיע עם המון כפתורים שאיתם אפשר לעשות כמעט כל דבר ומנוע חזק שמאיץ במהירות לכל יעד שאליו צריכים להגיע החתן והכלה. אבל, בלימוזינה האבזור הוא יוצא דופן מפני שהוא כולל משובים שהם בגדר ספה של סלון עור יוקרתי ויחד עם בר משקאות ותאורה חדשנית בהחלט מרגישים את האווירה המפנקת עוד יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195906 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica