חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית חכם

מאת: שלום כהןבית חכם28/12/2016971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית חכם – משרד חכם

אם אתה חושב כבר זמן מה על הדרך שלך להרשים את הלקוחות המגיעים אליך, להשתוות ולסמל קידמה אל מול מנהלים אחרים אשר מגיעים למשרדך, ולקבל בסופו של דבר גם סביבת עבודה נכונה ותומכת יותר, משרד חכם הוא הפתרון שלך!

אנחנו מבינים ממש את הצורך להראות שיש לך מה להציע, את הצורך לשבת מול מנהל מחברה אחרת ולהיות מסוגלים לדבר בגובה העיניים, גם אם הוא מנהל של חברה מובילה וגדולה. בכדי לענות על הצורך הזה, ולקדם עסקאות גדולות והסכמים בין חברות, יצרנו את הפלטפורמה של "משרד חכם", כמו בית חכם אבל משרד!

אם נחשוב על זה לרגע אחד בתחשב בזמן שכולנו מבלים במשרדים ובמקומות העבודה שלנו, נוכל לומר שאת מרבית זמננו אנו מבלים בעבודה וטוב שכך. באם נבוא לרגע אחד מתוך מחשבה צלולה ונאורה, נוכל לומר שחשוב שנהיה בשיא הנוחות במשרד שלנו, בדיוק כמו בביתנו הפרטי, ואפילו יותר!

מה זה כולל?

משרד חכם הוא הכלי אשר מכיל בתוכו את כל המשך העתיד של העסק שלך. אם אתה מנהל אגפי-אופי המשרד שלך משפיע ישירות על כל האגף שלך, אם אתה מנהל אזורי- המשרד שלך משפיע על כל האזור אותו אתה מנהל, אם אתה מנהל כללי או מנכ"ל- המשרד שלך משפיע על נראות החברה כולה, ולכן חשוב שהוא יהיה 100% משרת אותך בצורה הנוחה והטובה ביותר.

ההתאמה שנעשה בעבורך תכלול כל פנטזיה שתעלה בראשך לדוגמא- מערכות צפייה שמע ומולטימדיה אוטומטיות, וילונות ותריסים שמופעלים דרך הטלפון, מסכי הקרנה יורדים ועולים בלחיצת כפתור, מערכות מיזוג שפועלות באופן אוטומטי עם כניסתך ובהתאם להגדרותיך האישיות.

אצלנו תקבל גם התאמה של כל מערכות החשמל הרלוונטיות בכדי להפוך את משרדך ל"בית חכם- משרד חכם", ומעבר לכל הניהול של כל המתרחש יתבצע מתוך אפליקציה המותאמת לצרכיך, ודרכה תוכל ליצור תכנית אישית המותאמת לפי יום שבוע ואפילו חודש.

אנו נותנים שירות אדיב עם הבנה וידע מעמיק בכל נושא ניהול המשרד החכם שלך ומזמינים אותך להצטרף ולהיות חלק מהמהפכה!

 



תגיות המאמר: בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191283 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica