חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוסעים בדרך חדשה

מה אתם חושבים על המכונית שאיתה אתם נוסעים כל יום לעבודה? האם הוצאות התחזוקה הן רבות? האם אתם חשים כי הרכב הוא כזה שאתם מתחברים אל מה שהוא מביא אל עולם הנסיעה שלכם? kia niro מביאה תרבות חדשה של נסיעה, וכפי הנראה, זו הולכת להיות העתיד של עולם ההגה.


מכניסים חשמל לחיים

יצא לכם לשמוע כיצד התנעה של מכונית שהיא חשמלית נראית? אם לא אתם חייבים את זה לעצמכם מכיוון שהנסיעה היא חרישית בצורה שמאוד דומה לתהליך של ההדלקה של המכונית לקראת נסיעה.אומנם התרגלנו אל הרעש אותו מפיק מנוע שמונע על ידי דלק, אבל אין זה אומר כי זו צריכה להיות המציאות היחידה בה אנו חיים, ונוסעים.


חוסכים בהוצאות דלק

הוצאות הדלק רק' הולכות וגדלות שככל שהמחירים של הדלק במדינה הקטנה שלנו הולכים וגדלים להם, מה אפשר לעשות מלבד לצאת לנסיעות קצרות ולאתר רכבים מדגמים שחוסכים בדלק? לבצע רכישה של רכבים שמראש יש להם את האפשרות לחסוך בדלק בשל העובדה כי הם חצי חשמליים. מה זה אומר? שדגמים חדישים כמו kia niro מאפשרים להיכנס אל רכב שבו יש מנוע חשמלי שמאפשר בצורה הכי בסיסית שכל אזרח צריך - לחסוך בהוצאות עבור הדלק. מבלי להפסיק את תרבות הנסיעה ברכב פרטי.


לא מוותרים על העיצוב

זה שנוסעים ברכב שהוא חשמלי לחלוטין או היברידי, לא אומר כי צריכים להתפשר על רמת הביצועים של הרכב ובהחלט לא על הדרך שבה הרכב שרוכשים הוא מעוצב. הרכבים החדשים מתחילים להפציע אל המדינה שלנו גם כן ולהביא עימם שלל של עיצובים מהפנטים שמתחברים לגמרי לעולם הקדמה ומאפשרים למשוך את מבטם של כל הנהגים שמתחילים להבין את הלך הדברים מעתה והלאה עבור תחום הרכב.

 



תגיות המאמר: kia niro


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195912 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182373 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181816 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171053 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica