חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוסעים במרחבי הזמן

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/20172565 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה מדהים לראות עד כמה העולם שלנו מתקדם מבחינה טכנולוגית. אם מישהו מן העבר יביט אל עבר מה שאנחנו מאוד מכירים בתור טלביזיה בטכנולוגיה של תלת מימד ומסגרת דקה כמו תמונה, עלול לחשוב כי אכן מדובר בתמונה מדברת, ממש מעשה של כישוף מן העתיד או מן העולם הבא.

אנחנו כבר נמצאים בתוכו של עידן שמביא לנו את האפשרות לראות אנשים שנמצאים בקצה השני של העולם ולשוחח איתם עם מכשיר נייד, יחד עם האופציה להיכנס אל מצב של מציאות מדומה בתוך חדרי שיגור שממש יכולים להזכיר את חדרי השיגור מהסרטים הישנים שעליהם גדלנו. האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.


מתנסים במרחב הווירטואלי

הרבה דברים היו נראים בתור דבר שהוא לא מציאותי, כזה שלא יצליח לכבוש את בני האדם מסביב לעולם בצורה כה גורפת, אולם בדרישה עבור מוצרים משוכללים מבחינה טכנולוגית לעולם לא יודעת שובע, ועם אפשרות הייצור של כאלה שאינם עולים הרבה כסף ניתן לראות כי גם אצל אנשים עניים וגם אצל אנשים מבוגרים ישנה טכנולוגי מתקדמת, שכעת היא בגדר סטטוס קוו חוצה יבשות.

ככל הנראה גם התחום של מציאות מדומה ילך ויצבור יותר ויותר אוהדים כאשר חדרי השיגור הללו יתקדמו אל הבתים הפרטיים של כל אדם, ויתרבו לכמות שאולי אינה נראית ריאלית לימים אלה, אבל תצבור את כמות הדרישה ככל שהניסיון בכל אחד מאלה יביא לחיים באיכות הרבה יותר גבוהה. לצפות בטלביזיה? למה לא פשוט להיכנס אליה ולחיות את כל התסריט למשך זמן מוגבל רק על פי מה שכל אדם רואה לנכון.

 



תגיות המאמר: מציאות מדומה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201095 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205605 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201803 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192575 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191996 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193721 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185106 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172772 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172468 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172038 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152970 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152236 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

מאת: tixitתרבות דיגיטלית28/03/151848 צפיות
מערכת ניהול אירועים אינטרנטית הינה מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, באמצעותה ניתן לבצע פתיחה של אירוע הכולל מכירת כרטיסים לאירועים שונים כמו הופעות, כנסים או מפגשים עסקיים, וליצור דף אירוע או ממש מיני סייט מקצועי המאפשר לכם לצפות בסטטיסטיקות ורישום לאירועים אונליין. כמובן, שישנם אירועים חינמיים ללא עלות, שכל שנדרש לעיתים זה הרישום של המוזמנים, וגם את הפעולה הזו ניתן לבצע במערכת מסוג זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica