חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה נהדרת לשחרור לחצים

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/20172464 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים של האדם המודרני הם מצד אחד מאוד עתירים בפינוקים, ומצד שני מלאים במטלות שאותן חייבים לבצע על מנת להישאר בקצב הנכון של העולם המודרני. איך בדיוק אפשר למצוא את הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.


כל היעדים במקום אחד

היופי בטכנולוגיה המתקדמת של היום הוא שזו יכולה להנגיש עבור כל אדם את האפשרות להיכנס אל עולם הדמיון ואל עולמות רבים אחרים שהעולם הממוחשב יכול לבנות לנו. כיום אפשר להיכנס אל חדר מציאות מדומה שבו בוחרים את היעד שאליו רוצים להגיע מתוך מבחר שלם של יעדים קיימים, ופשוט לצאת אל מסע שבו שוכחים את כל הטרדות של היום ומצליחים לשחרר את כל הסטרס שהצטבר לו במשך של חודשים ארוכים של עבודה ללא כל הפסקה. מכיוון שמדובר במבחר רחב של יעדים הם יכולים להתאים לכל אדם ולכל סוג של פנטזיה מתוך ספר שקרה לפני המון שנים, כך שכל אדם יכול לצאת אל מסע בין זומבים או פשוט לשחק במשחק בצורה פעילה שממש מרגישים שנמצאים בתוכו.


רעיון מעולה למתנה מקורית

הדבר הכי יפה בכל אלה שלא ממש צריכים להתלבט האם להיכנס אל חדרים של מציאות מדומה מכיוון שהעלות היא באמת נמוכה גם עבור חדר לשעה תמימה, מה שאומר י אפשר לרכוש כרטיסים מראש בתור מתנה לאדם שאוהבים כדי שהוא יוכל ליהנות מכניסה אל עולם של דמיון ולצאת מן העולם הממשי לזמן מה. רק תחשבו כמה זה נהדר להעניק מתנה שכזו, בייחוד שהוא יכול להגיע ולבחור את היעד שאליו הוא מעוניין לצאת...מושלם.

 



תגיות המאמר: חדר מציאות מדומה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213822 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172767 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172561 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152965 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152231 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

מאת: tixitתרבות דיגיטלית28/03/151847 צפיות
מערכת ניהול אירועים אינטרנטית הינה מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, באמצעותה ניתן לבצע פתיחה של אירוע הכולל מכירת כרטיסים לאירועים שונים כמו הופעות, כנסים או מפגשים עסקיים, וליצור דף אירוע או ממש מיני סייט מקצועי המאפשר לכם לצפות בסטטיסטיקות ורישום לאירועים אונליין. כמובן, שישנם אירועים חינמיים ללא עלות, שכל שנדרש לעיתים זה הרישום של המוזמנים, וגם את הפעולה הזו ניתן לבצע במערכת מסוג זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica