חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל אודות כרטיס ביקור דיגיטלי

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/20172034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצמאיים ובעלי עסקים קטנים מחפשים כל דרך אפשרית כדי לחסוך בהוצאות ולשפר את עקומת ההכנסות. בדיוק עבור קהל יעד זה נוצרו לא מעט כלי עזר עסקיים כאשר אחד החדשים שבהם, כזה אשר "תפור" בדיוק עבורם, הוא חידוש טכנולוגי לכלי עזר עסקי ותיק ובסיסי – כרטיס הביקור שעבר שדרוג וכעת מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים כולל:

שם ומשפחה של בעל הכרטיס
תפקיד מקצועי של בעל הכרטיס
מספר סלולר
מספר טלפון במשרד
קישור לאתר האינטרנט העסקי
קישור לדף העסקי בפייסבוק
קישורים נוספים במידת הצורך
פרטים אודות העסק ו\או בעל הכרטיס עצמו
לוגו של בית העסק ו\או תמונה של בעל הכרטיס עצמו
סרטונים, גלריות ועוד אפשרויות שניתן להוסיף כמובן.

כל המידע הזה מצוי בכרטיס הדיגיטלי בעיצוב גרפי מתאים וצבעים תואמים ללוגו בית העסק וכמובן בתוספת של לחצנים המאפשרים משלוח והעברה קלה של הכרטיס לכל מי שחפץ בכף.

מהו השינוי שיצרו כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כרטיסי ביקור הם כאמור כלי עזר רב חשיבות עבור כל עצמאי או בעל עסק קטן, שכן באמצעות כרטיס ביקור ניתן להעביר את פרטי ההתקשרות עמכם ישירות או עם בית העסק \ המשרד שלכם במטרה שייצרו קשר עתידי.

במשך שנים כרטיסי ביקור היו נאגרים ומאוחסנים בקרבת הטלפון שבמשרד, כך שבשעת צורך ניתן יהיה ליצור קשר עם לקוח, ספק או שותף עסקי כלשהו שמסר את הכרטיס שלו.

כיום, בעידן מכשירי המובייל בכלל ומכשירי הסמארטפון בפרט, יצירת קשר היא פעולה אוטומטית ומהירה עבור רבים ושמירת מספרי הטלפון היא בתוך המכשיר עצמו. סביר כי כרטיסי ביקור פחות נשמרים לשעת צורך ביחס לעבר ובמרבית המקרים, אם הם באמת חשובים למי שמקבל אותם, הוא יקליד את הפרטים לתוך מכשיר המובייל שברשותו וכך ישמור את הפרטים לעתיד.

כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך את הצורך בכך ומעבר לזה הוא גם מספק מידע שימושי ורב ערך למקבל הכרטיס ובעקיפין גם למוסר הכרטיס עצמו. שליחה של כרטיס דיגיטלי ללקוח, ספק או שותף עסקי היא קלה ופשוטה ומאפשרת שמירה של הכרטיס ישירות למכשיר הסלולר של מקבל הכרטיס.

כיצד עושים בכרטיס דיגיטלי שימוש?

כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשלוח לכל מי שרוצה בכך על ידי לחצנים המאפשרים שליחת פרטי הכרטיס באמצעות מיסרון SMS, מייל GMAIL או תוכנת מסרים דוגמת WHATSAPP הפופולארית. בדרך זו הכרטיס עובר אל המקבל ישירות למכשיר הסלולר שלו והוא כעת יכול לשמור אותו גם על מסך הבית של המכשיר שברשותו לשימוש עתידי קל ונח.

אין כל ספק כי מדובר במהפכה של ממש בעולם העסקים הקטנים ועבור עצמאיים רבים, בעיקר כלאו העוסקים בשיווק ומכירות מדובר בכלי שימושי ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאת: אלישיפוצים13/07/161120 צפיות
בדרך כלל, אנשים יעדיפו שיטת בניה קלה כדי לסגור חלל מסוים, גם משום שהיא משמשת בניה ירוקה וגם משום היתרונות שלה. כך המצב גם בסגירות חורף לעסקים ובתי קפה וסגירות מרפסת לדירות פרטיות.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172465 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152966 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152232 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

מאת: tixitתרבות דיגיטלית28/03/151847 צפיות
מערכת ניהול אירועים אינטרנטית הינה מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, באמצעותה ניתן לבצע פתיחה של אירוע הכולל מכירת כרטיסים לאירועים שונים כמו הופעות, כנסים או מפגשים עסקיים, וליצור דף אירוע או ממש מיני סייט מקצועי המאפשר לכם לצפות בסטטיסטיקות ורישום לאירועים אונליין. כמובן, שישנם אירועים חינמיים ללא עלות, שכל שנדרש לעיתים זה הרישום של המוזמנים, וגם את הפעולה הזו ניתן לבצע במערכת מסוג זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica