חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההבדל בין השתלות שיער באירופה להשתלות שיער בתורכיה?

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/20181346 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה  על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלול לעלות אח"כ ביוקר.

ההבדל העיקרי הראשון הוא שטיפול השתלת שיער באירופה חייב להעשות ע"י רופא מוסמך בהשתלות שיער  ששייך לאיגוד האירופאי להשתלות שיעראחרת אין לקלניקה/לרופא לגיטימציה לבצע את הטיפול. בתורכיה לעומת זאת הרופא הוא מעין סופרוויזר ומי שמבצע את ההשתלות שיער בפועל  ברוב המרפאות זה טכנאים שחלקם הגדול אינו מנוסה בהשתלת שיער ובטח לא בכירורגיה פלסטית.

הבדלים משמעותיים  נוספים הם בכמות הזקיקים שמשתילים.  המרפאות המובילות באירופה ישתילו מקסימום 3000 – 3500 זקיקים בטיפול אחד על מנת לשמר את האזור התורם של המטופל ובכדי להמנע מצלקות וסימנים  , בתורכיה לעומת זאת מוציאים כמוית של 6000 זקיקים ב 4 שעות והרבה פעמים הורסים ומצלקים את האזור התורם וגורמים לנזק בלתי הפיך למטופלים שמקבל משנה תוקף אם וכאשר הם ממשיכים להקריח ויצטרכו שיחזורי שיער נוספים בעתיד.

מעבר לזה יש את הפן האסטטי והאומנותי של ההשתלה .. ההשתלות באירופה הן עדינות יותר וטבעיות יותר עם שיערות בודדות בלבד בקו השיער ובכיוון צמיחה אחיד , קו השיער ממוקם במקום הגיוני ( לא גבוה מידי ולא נמוך מידי ) וישנה מחשבה מעמיקה על המשך ההתקרחות של המטופל. לעומת זאת בתורכיה ההשתלות גסות יותר,קו השיער נמוך מידי ,כיווני הצמיחה של השיער הם שונים ומגוונים אין מחשבה על המשך ההתקרחות של המטופל ושם המשחק הוא להוציא מקסימום שיער במינימום זמן בלי קשר לצרכים של המטופל.

הבדל נוסף וחשוב לא פחות הוא הפן הפסיכולוגי של המטופל והיחס שהוא מקבל מהרופא המטפל . בתורכיה, ברוב המיקרים הרופא יברך אותך לשלום , ישרטט לך את קו השיער וזו פחות או יותר תהיה האינטרקציה של המטופל עם הרופא האחראי.  הטיפול מתבצע בשיטת "סרט נע " ולעיתים הם עושים 8 /9 השתלות שונות ביום וכל הפן הפסיכולוגי האישי שכולל צרכים ורצונות של המטופל לא קיים. לעומת זאת במרפאות האירופאיות המעורבות של הרופא היא הרבה יותר גדולה עוד בשלב של תכנון ההשתלה ותאום הציפיות מול המטופל. במרפאות האירופאיות מבצעים מקסימום 2 מטופלים שונים ביום , יש יותר יחס אישי והקשבה לצרכים והרצונות של המטופל וישנו ליווי צמוד של הרופא גם בימים של לאחר ההשתלה וכמובן מספר חודשים לאחר ההשתלה שמנתחים את התוצאה של המטופל וכמובן את העמידה ביעדים.

לבסוף יש את עניין ההתחייבות של המרפאה כלפי המטופל. ברוב המרפאות באירופה המטופל יקבל כתב התחייבות לטיפול ולצמיחה של 80 אחוז ומעלה עם התחייבות לבצע תיקון במידה והשיער  המושתל לא יצמח.

לעומת זאת ברוב המרפאות בתורכיה אין התחייבות לאחוזי צמיחה ולטיפול,מה שהופך את כל הסיפור להרפתקאה מסוכנת והימור .

אם עדיין לא השתכנעתם תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה : אם הייתם צריכים סתימה בשן או טיפול שורש הייתם מוכנים שהסייעת של רופא השיניים תבצע את הטיפול ? ובכן זה אותו הסיפור עם השתלות שיער – רופאים מנוסים צריכים לבצע את הטיפול. השתלת שיער היא לא פחות מורכבת מניתוחים אסטטים אחרים כגון : ניתוח אף , הגדלת חזה ,שאיבת שומן , השתלת שיניים וכל טיפול אסטטי כירורגי אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181864 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182803 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172179 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175569 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171744 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ירון כהןקורסים וסדנאות09/08/151561 צפיות
מי שפונה ללמוד לימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט מוצא אפיק תעסוקתי מבוקש ומקצועי שפותח מגוון דלתות עבור התפתחות מקצועית. כלל קורסי המכללה מפוקחים מול משרד הכלכלה לצד גופים נוספים שמעניקים את תעודת המקצוע המיוחלת. מי שתחום זה מעניין אותו מוזמן לבחור בין קורס הנהלת חשבונות 1,2,3 לבין קורס ייעוץ מס, קורס חשבי שכר וקורס חשבשבת.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191934 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151613 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

מאת: ורדנשירת שיער24/12/141718 צפיות
במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica