חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היוקרתיות שבהערכה

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/20182800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כולם מחפשים את הדרך הכי קצרה להתעשר, חלק חולמים על זכייה בלוטו, ודרכים קלות אחרות, חלק עובדים במספר עבודות עד שהם מגיעים לעושר המיוחל ואצלכם? יש סיכוי שאולי תמצאו פריט היסטורי אומנותי ששווה המון כסף, או תכשיט בעל ערך גבוה. הערכת שווי תכשיטים למי שלא יודע, הוא מקצוע שעוסק בהגדרת מחיר על יצירת אמנות בתחום הצורפות. לן מעריך האמנות חייב להיות בעל ידע נסיון וגם וותק בתחום האמנות, מומלץ וקפדן מאד.

מה מגדיר את תחום הערכת תכשיטים

התחום היוקרתי של הערכת תכשיטים מבוסס על מוניטין חזק, מה שבעצם הופך מעריך מקצועי לפופולרי זו המומחיות בתחום, רמת דיוק וניסיון. אם יש בידכם תכשיטים בעלי ערך או אם מדובר בתכשיט שאתם חושדים שהוא מזויף, כדאי לגשת לשמאי אומנות ולגלות האם אכן מדובר בזיוף או לקבל הערכת מחיר לתכשיט. זכרו תמיד כי כאשר מדובר בתחום כמו הערכת שווי תכשיטים כדאי תמיד להגיע אל אדם מוסמך, מומלץ ובעל נסיון. בנושא הזה לא הייתם רוצים ליפול על מתחזים.

לתכשיט שלכם יש הערכה

תהליך הערכת תכשיט יכול לקחת לא מעט זמן היות והוא כרוך בלא מעט שלבים מהותיים:

• לפני הכל חשוב לדעת מהי המתכת בה משתמש יצרן התכשיטים, או הצורף. זיהוי החומר יכול לסייע בגילוי התקופה בה נוצר הפריט ולעזור להבין האם מדובר בפריט מקורי, או זיוף.

• לאחר מכן המעריך יבחן את הפריט באופן מאד מדוקדק על מנת לנסות ולאתר פגעי חמצון ושינוי גוון.

• אם הפריט בעל אבני חן, המעריך יבחן גם את אופן הליטוש של האבנים אשר יכול להעיד על התקופה בה יצרו אותן.

• חותמות על גבי הפריט יכולות גם לסייע ולהעיד על תקופות שונות.

גם שעונים ראויים להערכה

שעונים עתיקים גם נכנסים לתחום הערכת שווי תכשיטים ובצדק, היות ושעונים מסוג זה יכולים להוות פריט יקר ערך, בעיקר אם מדובר בתקופות היסטוריות במיוחד. על מנת לגלות את התקופה בה יוצר השעון, בנושא זה, בוחן המעריך פרמטרים שונים כגון סוג השעון, סוג המנגנון בו והאם קיימות גם עליו חותמות המעידות על התקופה בה יוצר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181344 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181862 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181728 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172176 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175565 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171743 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ירון כהןקורסים וסדנאות09/08/151557 צפיות
מי שפונה ללמוד לימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט מוצא אפיק תעסוקתי מבוקש ומקצועי שפותח מגוון דלתות עבור התפתחות מקצועית. כלל קורסי המכללה מפוקחים מול משרד הכלכלה לצד גופים נוספים שמעניקים את תעודת המקצוע המיוחלת. מי שתחום זה מעניין אותו מוזמן לבחור בין קורס הנהלת חשבונות 1,2,3 לבין קורס ייעוץ מס, קורס חשבי שכר וקורס חשבשבת.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223259 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223541 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223285 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205142 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205185 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206121 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica