חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת פוליש - לפני שאתם בוחרים חברת פוליש

מאת: גדיניקיון04/01/20101257 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת פוליש - לפני שאתם בוחרים חברת פוליש לביצוע ליטוש או הברקה בביתכם כדאי מאד שתכירו את התהליך ותבינו איך הוא מתבצע. תהליך הפוליש עצמו אמנם פשוט יחסית אבל דורש היכרות מלאה של התחום וידיעה ברורה של העשה ואל תעשה שלו.

פוליש הוא תהליך הברקה המטפל בחלק העליון של המרצפות ונועד להבליט בהן את תכונות החומר הטבעיות והיפות. בד"כ נעשה שימוש בחומרים שעוותיים הנמרחים באופן שווה על גבי המרצפות על ידי מכונה מיוחדת והם המעניקים לאריחים את המראה המבריק והרטוב המבוקש.

הכרת סוגי הריצוף, סוגי הפוליש וחומרי העבודה שברשות בעל המקצוע היא הכרחית בכדי להפיק מהעבודה את המיטב האפשרי. להלן פירוט קצר לגבי הגורמים המהווים החלטה בנוגע לסוג העבודה שתבוצע

גורמים הקובעים איזה סוג פוליש לבצע .

סוג הריצוף– שוק האריחים מציע כיום מגוון גדול מאד של סוגי מרצפות. מרצפות טרווטרין, אבל חברון, אבן מצפה, אריחי טרקוטה, רצפות טרצו, שיש פרלטו, אריחי שומשום, אבן חלילה, אריחי שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה, אריחי אבן והרשימה עוד ארוכה. כל אחד מסוגי המרצפות הללו דורש טיפול ייחודי שיצליח להוציא ממנו את המראה המושלם שלו. ביצוע פוליש שאינו מתאים לסוג הריצוף עלול לגרום לאריחים נזק בלתי הפיך.

מיקום– כאן שווה לבדוק עד כמה האריחים זקוקים לביצוע פוליש. אריחים הממוקמים בחצר הבית וחשופים לקרינת השמש באופן קבוע יישחקו מהר יותר מאריחים בתוך הבית, אריחים ברצפת הסלון נשחקים גם הם מהר יותר בשל ריבוי התנועה בחדר והעובדה שבאופן יחסי מתבצעת בו תזוזה רבה של רהיטים על גבי המרצפות .

מצב הריצוף– לא תמיד פוליש יוכל להחזיר לריצוף את הברק ולהבליט את התכונות הטבעיות שלו. בעל מקצוע יוכל לומר לכם אחרי מבט בוחן האם זה אפשרי או שמצב הריצוף מחייב החלפה מלאה שלו .

בית פרטי/ דירה/ מבנה תעשייתי – כמות התנועה בבית פרטי ודרישות הבטיחות שלו שונה מאד מאלו הקיימים במנה תעשייתי. בעוד מפעל יבחר בביצוע פוליש אקרילי בבית פרטי יבוצע ברוב המקרים פוליש וקס או פוליש קריסטל .

המרחק מביצוע עבודת הפוליש האחרונה– עבודת פוליש נעשית אחת לכמה שנים בהתאם לסוג העבודה שבוצעה. פוליש וקס מבוצע בערך אחת לשנה ולעומתו פוליש קריסטל מחזיק מעמד גם לאחר שנתיים ושלוש .

 



תגיות המאמר: פוליש, חברת פוליש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרקטים | חברת ניקיון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי

מאת: גדיניקיון01/09/12888 צפיות
שכירת שירותיה של חברת ניקיון לבתים מובילה לבית הפכה כבר לדבר שבשגרה עבור רבים מאיתנו, המעוניינים בקבלת שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים בכל פעם

מאת: גדישיפוצים06/07/12830 צפיות
ריצוף משטחים בפרקטים, הפך לאחרונה לאחד הטרנדים החמים והאופנתיים ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית, האחראי באופן ניכר להשגת השדרוג הניכר והמרענן במראהו.

מאת: גדיקידום אתרים21/09/111232 צפיות
קידום אתרים בגוגל חובה לכל מי שיש לו אתר והוא רוצה שגולשים יגעו עליו והוא בדרך כלל נעזר באידקס עסקים הוא אתרים.

מאת: גדיניקיון19/08/101579 צפיות
הידעתם...כ 90% מחברות הניקיון מעניקות שירותי ניקיון כלליים בלבד, אף על פי שברשותם סל מוצרים רחב במיוחד של שירותים נוספים הניתנים בהתאם לבקשת הלקוח.

מאת: גדיניקיון08/02/101179 צפיות
חברות פוליש רבות מעניקות שירות זה והוא נחשב לפשוט יחסית ובעל תוצאות טובות יחסית למחירו

מאת: גדיניקיון08/02/101508 צפיות
כאשר אתם קונים דירה חדשה נמצאים בה ברוב המקרים סימנים המעידים על תקופת הבנייה. שאריות של חומרי בנייה, צבע על הרצפה והחלונות וכדומה , ניקיון בתים

מאת: גדיניקיון17/01/102700 צפיות
אם תחפשו חברת ניקיון תקבלו כמות תוצאות ענקית שתעמיד אתכם בפני בחירה לא קלה בכלל. התחום הולך ומתרחב, כאמור, ולכן גם בתוכו קיימת חלוקה ברורה של תחומים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191674 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica