חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש אקרילי - על מעלותיו ותכונותיו הייחודיות

מאת: גדיניקיון04/01/20101000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש - בתחום של ההברקה, הליטוש והפוליש ישנם כמה סוגים של עבודות המבוצעות על ידי בעלי המקצוע.

בירור קצר יגלה לכם שישנם 3 סוגים עיקריים של פוליש הניתנים לביצוע ואלה מובחנים האחד מן השני באמצעות חומרי העבודה בהם נעשה שימוש, בדרך הטיפול שלהם במרצפת, בעמידות שלהם לאורך זמן וביכולת שלהם לטפל בסוג זה או אחר של אריחי חיפוי. בשורות הבאות נרחיב ונדון בפוליש אקרילי על מעלותיו ותכונותיו הייחודיות.

מקובל מאד לחשוב שפוליש אקרילי מבוצע במפעלים, משרדים ומבנים תעשייתיים עם תנועה רבה ורמת שחיקה מוגברת של הריצוף או המשטח. בפועל פוליש אקרילי ניתן לביצוע כמעט על כל סוגי האריחים והמשטחים ומשיג עליהם תוצאות נהדרות. התייעצות עם בעל מקצוע תוכל להסביר לכם במדויק את היתרונות והמאפיינים של ביצוע פוליש אקרילי על הריצוף בבית שלכם .

פוליש – מאפיינים :

פעולה מקדימה– לפני ביצוע פוליש ובכדי להוציא ממנו את התוצאות הטובות ביותר יש לעשות קרצוף וניקיון של המשטח המטופל ע"י מכונה מיוחדת. פעולת הקרצוף מסלקת שאריות לכלוך עקשן ומאפשרת מגע מלא של החומר האקרילי עם החלק העליון של הריצוף. כך מובטחות תוצאות מקסימליות של העבודה .

יתרונות בולטים– מכיוון שלאחר הייבוש החומר האקרילי מתקשה מאד הוא נעשה עמיד מאד בפני החלקה. עניין זה מהווה יתרון גדול כאשר מדובר במשטחים חלקים מטבעם או במוסדות המבקשים למנוע אי נעימויות מיותרות. אותה שכבה קשה שנוצרת על גבי המשטח המטופל מסייעת מאד גם בהגנה מפני נזקים ושחיקה. היא שומרת עליו מפני שריטות ונזקים דומים ומדגישה את היופי הטבעי של המשטח.

נוסף על אלו פוליש אקרילי הוא מונע הולכה חשמלית ואנטי סטטי, הוא עמיד בפני אלכוהול וחומרי חיטוי אחרים. בניגוד לסוגי פוליש אחרים, פוליש אקרילי ניתן לביצוע גם על משטחים כמו PVC ולכן מתאים במיוחד למעבדות וסביבות ייצור. תוספת הביטחון שהוא מעניק הופכת אותו לבחירה המושלמת כאשר סוגי פוליש אחרים אינם נותנים מענה דומה .

סיום תהליך הפוליש– למרות שבתחילתו נדרש לבצע קרצוף וניקיון סיומו של התהליך אינו מחייב שימוש במכונת הברקה. לאחר מריחת החומר האקרילי וייבושו התהליך מסתיים וניתן לחזור לשימוש סדיר במשטח וליהנות מהתוצאות של הפוליש האקרילי .

 



תגיות המאמר: פוליש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרקטים | חברת ניקיון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי

מאת: גדיניקיון01/09/12885 צפיות
שכירת שירותיה של חברת ניקיון לבתים מובילה לבית הפכה כבר לדבר שבשגרה עבור רבים מאיתנו, המעוניינים בקבלת שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים בכל פעם

מאת: גדישיפוצים06/07/12827 צפיות
ריצוף משטחים בפרקטים, הפך לאחרונה לאחד הטרנדים החמים והאופנתיים ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית, האחראי באופן ניכר להשגת השדרוג הניכר והמרענן במראהו.

מאת: גדיקידום אתרים21/09/111229 צפיות
קידום אתרים בגוגל חובה לכל מי שיש לו אתר והוא רוצה שגולשים יגעו עליו והוא בדרך כלל נעזר באידקס עסקים הוא אתרים.

מאת: גדיניקיון19/08/101576 צפיות
הידעתם...כ 90% מחברות הניקיון מעניקות שירותי ניקיון כלליים בלבד, אף על פי שברשותם סל מוצרים רחב במיוחד של שירותים נוספים הניתנים בהתאם לבקשת הלקוח.

מאת: גדיניקיון08/02/101177 צפיות
חברות פוליש רבות מעניקות שירות זה והוא נחשב לפשוט יחסית ובעל תוצאות טובות יחסית למחירו

מאת: גדיניקיון08/02/101505 צפיות
כאשר אתם קונים דירה חדשה נמצאים בה ברוב המקרים סימנים המעידים על תקופת הבנייה. שאריות של חומרי בנייה, צבע על הרצפה והחלונות וכדומה , ניקיון בתים

מאת: גדיניקיון17/01/102695 צפיות
אם תחפשו חברת ניקיון תקבלו כמות תוצאות ענקית שתעמיד אתכם בפני בחירה לא קלה בכלל. התחום הולך ומתרחב, כאמור, ולכן גם בתוכו קיימת חלוקה ברורה של תחומים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222916 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191665 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica