חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים שמגיעים בחלקים

מאת: רוני הכהןריהוט 24/07/20181664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שטיחים הם דבר נהדר אשר מעניק לכל רצפה שבה הם מונחים אווירה חמימה וגם כזו אשר יכולה לשדר יוקרה עם שטיחים אשר עשויים מחומרים יקרים ובעבודה ידנית. נכון להיום התעשייה מאפשרת לכל אדם לרכוש שטחים שמגיעים לא רק בכל מידה, אלא גם בכל מיני מרקמים ודוגמאות שיכולים להיות הולמים עבור כל תקציב וכל הסוגים של חדרים.

הבעיה הכי גדולה של שטיחים היא לא העיצוב, אלא התחזוקה אשר מצריכה הוצאה כספית והתעסקות רבה שלעיתים מביאה אנשים לרכוש חדשים במקום לבזבז זמן וכסף על הניקיון של אלה. את זה באים לפתור בקלות אריחי שטיח שאיתם החיים הם הרבה יותר קלים.

שטיח שמגיע בחלקים

רוב האנשים רגילים לכך שאם הם מעוניינים לרכוש שטיח הם צריכים לרכוש אותו בדיוק לפי המידה שמתאימה לחלל שבו הם רוצים להציב אותו, גם כאשר מדובר בשטיח לסלון של בית פרטי וגם כאשר מדובר בשטיח שאמור להיות מודבק מקיר אל קיר בתוך משרד של בית עסק.

הם גם רגילים לכך שאם השטיח מתלכלך והוא זקוק לפעולה של ניקיון עבור כתם עקשן הוא יהיה חייב לעבור ניקיון מקצועי כאשר את כולו מסירים ומעבירים אל ניקוי שטיחים מקצועי. בזמן הזה המראה של הרצפה משתנה ואין את אותו מראה מעוצב שהיה קודם לכן עד אשר השטיח יחזור מהניקוי.

אולם, כאשר מדובר בשטיחים שאותם מרכיבים עם כמה וכמה אריחי שטיח עד אשר מגיעים אל הגודל המתאים, יכולים להסיר רק את החתיכות המאוד כעורות, ובמקומן להניח אריחים נקיים וחדשים. כמובן שיכולים להחזיר את החלק הנקי או לשמור אותו לכל מקרה שבו השטיח מתלכלך ואז עבורו ישר שמים את החלק הנקי שבמקום ייעודי ממתין.

 



תגיות המאמר: אריחי שטיח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica