חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל אודות איפור מינרלי

מאת: אלי, מינרלזאיפור05/01/20101494 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפור מינרלי הוא מגמה חדשה יחסית בעולם האיפור, שמדגישה את הרצון להתקרב לטבע באמצעות מרכיבים אורגניים וטבעיים במוצרים בהם אנו משתמשים ובמיוחד באלו הבאים במגע עם העור במשך שעות ארוכות.

מוצרי איפור מינרלי אמיתיים אינם מכילים כימיקלים מלאכותיים, תוספים, תוצרי לוואי של בעלי חיים, טלק, שמנים מתעשיית הנפט וריחות סינתטיים אשר כולם מגרים את העור וגורמים לרגישויות, אלרגיות ופצעונים.האיפור המינרלי מיוצר על ידי טחינה דקה של מחצבים טבעיים מהאדמה, לאחר סטריליזציה, תוך ערבוב עם פיגמנטים טבעיים למתן הצבע.

לחומרים סינתטיים במוצרים מסחריים ישנן השפעות שליליות על בריאות העור כגון אקנה, "שחורים", נקבוביות סתומות, יובש וגירויים בעור. כמה צבעים מלאכותיים אף הוכחו כקרצינוגנים (גורמי סרטן). באיפור מינרלי קיים סיכון נמוך בהרבה לאלרגיה או להתפרצות אקנה. מוצרי איפור מינרלי אף מכילים מינרלים כתחמוצת אבץ שהיא חומר מרגיע ואנטי-דלקתי טבעי, ודו תחמוצת טיטניום שהיא חוסם שמש טבעי עם מקדם הגנה (SPF) של 15-20.

איפור מינרלי מרגיש קל הרבה יותר על העור, טבעי יותר ומאפשר לעור לנשום. ישנם יתרונות רבים נוספים לאיפור מינרלי, שכן האבקה מסייעת להחליק ולטשטש סימני קמטים וקווים עדינים להשגת עור משיי, רך, חלק, בריא עם מראה צעיר וזוהר. איפור מינרלי לא יפגע ולא יזיק לעור עם חומרים מזיקים, שמנים ותוספים כימיים. וכמו כן לא יסתום את נקבוביות העור או יצור קרקע פורייה לחיידקים, ובנוסף הוא יגן על העור מפני קרני UVA מזיקות תוך מתן מראה טבעי ולא מאופר מדיי.


רוב הנשים המשתמשות באיפור מינרלי מספרות כי הן לא מרגישות שיש עליהן איפור כלל, בשל הקלילות ותכונות ההרגעה של העור בחומרים הטבעיים מהם האיפור עשוי, אפילו אם שוכחים ונרדמים איתו...

לסיום, גם משיקולי צמחונות וטבעונות כדאי להכיר איפור מינרלי, שכן הוא כמעט תמיד נעשה ללא רכיבים מהצומח או מהחי, אלא על טהרת המינרלים הטבעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי, איפור טבעי - מינרלז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי, מינרלז

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195914 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: אלי, מינרלזאיפור08/07/101753 צפיות
ישנן מספר שיטות לשימוש במייקאפ מינרלי, הנבדלות ברמת הכיסוי הנדרש, בסוג העור ובהעדפה האישית. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד להניח מייקאפ מינרלי בקלות.

מאת: אלי, מינרלזאיפור28/03/101817 צפיות
באיפור המינרלי ובקוסמטיקה הטבעית ישנו שימוש בסוגי שעווה רבים, מאמר זה מסביר את מקורן ותכונותיהן.

מאת: אלי, מינרלזאיפור11/01/101442 צפיות
מוצרי איפור מינרלי טבעיים, כמו של Mineralz.biz, מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, שאף ידועים כבעלי תכונות המועילות לעור. לכן הם מצויינים לבעלות עור רגיש, סבוריאה ועור הנוטה לאקנה.

מאת: אלי, מינרלזאיפור07/01/101758 צפיות
מוצרי איפור מינרלי מכילים מרכיבים רבים, חלקם טובים וטבעיים וחלקם פחות. ישנן גם שמועות לא מבוססות על מרכיבים מסוימים שברובן אינן נכונות. עלינו להכיר את המרכיבים על מנת להבדיל ולדעת מה טוב עבורנו ומה לא.

מאת: אלי, מינרלזאיפור06/01/101412 צפיות
על פניו, נדמה כי איפור מינרלי מכל סוג שהוא אמור להיות זהה, אך בפועל לא כך הוא הדבר. מכיוון שאין הגדרה מדויקת מהו איפור מינרלי, כל מוצר קוסמטי המכיל מינרלים כמרכיב יכול להיות משווק ככזה - אפילו אם הוא מכיל מרכיבים רבים אחרים שאינם טבעיים.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195914 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162046 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161882 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152193 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152376 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica