חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבים טבעיים באיפור מינרלי

מאת: אלי, מינרלזאיפור06/01/20101412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על פניו, נדמה כי איפור מינרלי מכל סוג שהוא אמור להיות זהה, אך בפועל לא כך הוא הדבר.


מכיוון שאין הגדרה מדויקת מהו איפור מינרלי, כל מוצר המכיל מינרלים בריכוז כלשהו כמרכיב יכול להיות משווק ככזה - אפילו אם הוא מכיל מרכיבים רבים אחרים שאינם טבעיים, למעשה למעט מרכיבים סינטתיים - כל העולם סביבנו הוא מינרלים.

שרית, מחברת האיפור המינרלי "מינרלז" : "יצרני איפור מינרלי מתחלקים לשני מחנות גדולים. אלו כמונו הנזהרים לא להשתמש בחומרים סינתטיים כמו חומרים משמרים, פראבנים, חומרי מילוי וצבעים מלאכותיים, ונשארים נאמנים לכוונה המקורית של איפור מינרלי ממרכיבים טבעיים טהורים, ואלה המוסיפים כימקלים, צבענים וחומרים משמרים למוצריהם המינרליים כביכול"

למרות שניתן להתרשם מלפחות חלק מהמותגים  לפי תוויות המוצרים, אל למונח "טבעי" או "נוסחה מינרלית 100%" להטעות אתכם.משום שבתוך הקטגוריה המינרלית ישנה עוד חלוקה למוצרים המכילים את המינרל ביסמוט אוקסיכלוריד ואלו שלא.

ביסמוט אוקסיכלוריד הוא מינרל הנותן מראה פנינתי וזוהר למוצרי איפור, אך הוא אינו מחצב טבעי מהאדמה אלא תוצר לוואי של עופרת ועיבוד נחושת, המשמש גם כחומר מילוי זול יחסית. הביסמוט נחשב לחומר המגרה את העור ועלול לגרום לגירודים ופריחות, כדאי לנסות להימנע ממנו אם יש לך אקנה, עור רגיש או אדמומיות בעור.

בנוסף, ישנם מרכיבים טבעיים שאינם בריאים או בטוחים לחלוטין, למשל טלק שעלול לגרות את הריאות בשאיפה ולעתים מכיל עקבות של אזבסט, צבענים ירוקים המבוססים על המתכת הכבדה כרום ועוד.

כדי לברר האם מרכיבי האיפור שלכם בטוחים, שרית ממליצה להעזר באתר Skin Deep בכתובת www.cosmeticsdatabase.com ולהזין בו את שם המוצר או מרכיביו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי, איפור טבעי - מינרלז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי, מינרלז

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195917 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: אלי, מינרלזאיפור08/07/101753 צפיות
ישנן מספר שיטות לשימוש במייקאפ מינרלי, הנבדלות ברמת הכיסוי הנדרש, בסוג העור ובהעדפה האישית. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד להניח מייקאפ מינרלי בקלות.

מאת: אלי, מינרלזאיפור28/03/101817 צפיות
באיפור המינרלי ובקוסמטיקה הטבעית ישנו שימוש בסוגי שעווה רבים, מאמר זה מסביר את מקורן ותכונותיהן.

מאת: אלי, מינרלזאיפור11/01/101442 צפיות
מוצרי איפור מינרלי טבעיים, כמו של Mineralz.biz, מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, שאף ידועים כבעלי תכונות המועילות לעור. לכן הם מצויינים לבעלות עור רגיש, סבוריאה ועור הנוטה לאקנה.

מאת: אלי, מינרלזאיפור07/01/101758 צפיות
מוצרי איפור מינרלי מכילים מרכיבים רבים, חלקם טובים וטבעיים וחלקם פחות. ישנן גם שמועות לא מבוססות על מרכיבים מסוימים שברובן אינן נכונות. עלינו להכיר את המרכיבים על מנת להבדיל ולדעת מה טוב עבורנו ומה לא.

מאת: אלי, מינרלזאיפור05/01/101496 צפיות
איפור מינרלי הוא מגמה חדשה יחסית בעולם האיפור, שמדגישה את הרצון להתקרב לטבע באמצעות מרכיבים אורגניים וטבעיים במוצרים בהם אנו משתמשים ובמיוחד באלו הבאים במגע עם העור במשך שעות ארוכות.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195917 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162047 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161884 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152194 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica