חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נוטריון מוודא חתימה על מסמכים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/20181314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים נוטריון או עומדים בפני פגישה אצל נוטריון לטובת אימות חתימה או מתן תוקף להסכם מסוים. חתימת נוטריונים נדרשת על מנת לתת תוקף להסכמים כמו הסכמי ממון, אפוטרופוס, ייפוי כוח ועוד. המעורבות של הנוטריון בהסכמים אלו נחוצה על מנת לוודא שההסכם מקובל על כל הצדדים, משרת את טובתם ומובן. נוטריון לא יוכל לאשר את ההסכם כל עוד לא בוצעה בדיקה לזהותם של כל הנוכחים והבנה מלאה של הדברים.

בדיקת הסכם ממון אצל נוטריון

חתימת נוטריון על הסכם הממון שלכם תעניק לו תוקף משפטי. כל הסכם ממון כדאי להעביר בהקדם לאישור של נוטריון. כדאי לעשות זאת רק לאחר ששני הצדדים מסכימים על כל הסעיפים בהסכם, מכירים את הסעיפים ומבינים את משמעותם. הפגישה מתחילה בעיון מדוקדק של הנוטריון בהסכם כאשר הוא מקפיד להסביר לשני הצדדים את משמעות הדברים ומוודא שמשמעות הדברים מובנת לחלוטין. הסכמים לא הוגנים או הסכמים שכוללים תרמיות או תנאים לא הגיוניים לא יאושרו.

האם הנוטריון יכול לא לאשר הסכם מסוים?

התשובה לכך היא חיובית. כבעל מקצוע הגון ואמין לא יוכל נוטריון לחתום על מסמך שעתיד לרמות את אחד הצדדים המעורבים או לשלול ממנו זכויות בסיס. במקרים בהם הוא נתקל בהסכמים כאלו הוא מתבקש להבהיר את הדברים מול כל המעורבים בדבר ולוודא הבנה מלאה של כל הסעיפים והמשמעותיות.

נוטריון לא יאשר הסכם כאשר הוא חושד שהחתימה לא נעשית בהסכמה מלאה של כל הצדדים. אם הוא חש בחתימה תחת איום או הפחדה התהליך יופסק מיד. חשוב לציין שמתבצעת בדיקה לאימות זהותם של כל החתומים על ההסכם. אין אפשרות לאשר הסכם ללא נוכחות של כל החתומים על המסמך.

 



תגיות המאמר: נוטריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22940 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223134 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213202 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211245 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202733 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181601 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171591 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161722 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162056 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153307 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152369 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

מאת: עו"ד ניר טולדנודיני חוזים05/04/147539 צפיות
חוזה למראית עין הוא חוזה, בו לא קיימת התאמה בין הצהרות הרצון של הצדדים לבין רצונם האמיתי (ג' שלו, דיני חוזים מהדורה שניה, תשנ"ה 167). כלומר , הצדדים להסכם מסכימים בחוזה כלפי חוץ, על הסדר משפטי מסוים, בעוד שכוונתם האמיתית שונה בתכלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica