חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית דומיין בעברית

מאת: ענת אשלאינטרנט - כללי11/01/2010874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לאחרונה, כאשר חשבנו על אפשרות קניית דומיין חדש, חשבנו רק באנגלית. כלומר, חשבנו על דומיין המכיל את שם המותג שלנו באנגלית ובכל מיני ורסיות שונות וסיומות דומיין שונות. אולם, עם השינויים הטכנולוגיים והדרישה האין-סופית של גולשים לשינויים חדשים בעולם האינטרנט נוסף לנו שחקן חדש למשחק - דומיין בעברית.

הדומיין בעברית פותח על ידי חברה סינגפורית ושמה International i-DNS.net. הדומיין מוצע לכל אחד וזאת באמצעות טכנולוגיה חדשה אשר מבצעת רישום דומיין בשלושים שפות שונות, מלבד אנגלית. החברה מאפשרת לרשום כל שם דומיין בעברית וב-29 השפות האחרות, כפי שהוא נכתב.

על בסיס הטכנולוגיה החדשה הזו, חברה דומיין דה נט לחברה הסינגפורית וחתמה על הסכם, כך שהיא ספקית הדומיינים העבריים הראשונה בישראל. בעקבות הסכם זה, דומיין דה נט מציעה ללקוחותיה רישום דומיין בעברית עם סיומות .net, .com ו-.org למעשה, אם עד היום היינו מתלבטים שעות לגבי קניית דומיין באנגלית ומספר הסיומות שנרכוש, היום אנו מוסיפים שחקן נוסף להתלבטויות הרבות.

בכדי להשלים את התהליך, חברו לדומיין דה נט 3 ספקיות האינטרנט הגדולות בישראל: 013 נטוויז'ן, 012 סמייל ובזק בינלאומי אשר תומכות בטכנולוגיה החדשה ומאפשרות לגולשים שלהן גישה לאתרים בעלי דומיינים בעברית.

דומיין בעברית - בעד או נגד?
כמו בכל נושא בעולם, גם כאן יש טענות של בעד ונגד דומיין בעברית. אלו התומכים בדומיין החדש טוענים כי קיימות אוכלוסיות המתקשות בשימוש באינטרנט ובפרט בכתיבה וקריאה בשפה האנגלית והדומיין החדש מהווה עבורם פתרון מושלם. למעשה, אותם תומכים טוענים כי זהו המחסום האחרון של הגולשים בישראל וכיום כל אחד יכול לגלוש באינטרנט, בין אם הוא כותב וקורא אנגלית שוטפת או בעל קושי מסוים. כמו כן, מוסיפים התומכים הנלהבים, כי הדומיין בעברית מייצג בצורה הטובה ביותר את שם העסק ויוצר חיבור אסוציאטיבי בין העסק לדומיין ובכך תורם בחיזוק העסק.

המתנגדים לדומיין החדש טוענים כי מחירו של הדומיין החדש מוגזם ביחס למחירי הדומיינים האחרים. כמו כן טוענים כי הגישה לדומיינים הללו גורמת לאיפה ואיפה בין הגולשים, כיוון שלא כולם יכולים לגלוש לאתרים בעלי דומיין בעברית. מלבד זאת טוענים כי מנועי החיפוש יתקשו לסרוק אתר בעל דומיין בעברית.

אם כן, לשחקן החדש - דומיין בעברית יש תומכים ומתנגדים כמו בכל נושא. על פי המתרחש בתעשיית האינטרנט, יש יותר תומכים לדומיין החדש מאשר מתנגדים ואנחנו הולכים לראות אותו יותר ויותר במנועי החיפוש או באינדקסים השונים.

לכן, אם אתם בשלבים של הקמת אתר ומחפשים דומיין או מספר דומיינים, אל תשללו את הדומיין בעברית, גם אם מחירו נראה לכם כעת מוגזם ביחס לשאר הדומיינים או שלא כל הגולשים יכולים לגלוש לאתרים עם דומיין בעברית, הרי עולם האינטרנט לא יושב בשקט וממתין שכולם יהיו מרוצים, אלא משתנה בקצב מסחרר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת אשל מנהלת את seowise, המספקת שירותי קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט, ייעוץ בהקמת אתרים וכתיבת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אשל

מאת: ענת אשלאינטרנט - כללי11/01/101085 צפיות
מחפשים מידע אודות דומיין, סוגי דומיינים ואחרים? הכתבה הבאה עשויה לעזור לכם!

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223040 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213521 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193854 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163168 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163262 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163203 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163314 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica