חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריסטלים להגנה ושמירה מאמר על הגנות של קריסטלים

מאמר על הגנות של קריסטלים

גופנו מורכב מתדרים שונים הגוף הפיזי והנשמה. אולם מלבד הגוף החיצוני ישנם עוד מס' גופי תודעה ואנרגיה שמרכיבים את ההילה. לכל אחד מגופי התודעה יש תדר ייחודי משלו בלתי נראה. גופים אלו מקיפים את הגוף הפיזי. כל אחד מאיתנו בעל שדה אנרגטי שונה המשפיע על הסובבים אותו בדרכים שונות. הקשר בין הגופים לא ניתן להפרדה וכל מה שמתרחש באחד מהגופים משפיע על שאר הגופים והגוף הפיזי.כאשר הגוף הפיזי לא מסוגל להכיל אנרגיה מאחד הגופים מתחיל מצב של חוסר איזון אנרגטי בגופים עצמם(מצבים שחוסר או עודף אנרגיה) שהביטוי לכך הוא בחולי,מצבי רוח בעיות רגשיות ופיזיות ועוד.מצב זה בשפה הרוחנית נקרא חוסר איזון ,ירידה בהגנה האנרגטית .

מהי הגנה אנרגטית
הגנה אנרגטית היא אנרגיה שיושבת על ההילה ושומרת עליה ,ועל ההתנהלות בגופים עצמם וביניהם. ירידה בהגנה הטבעית של הגוף נפש רוח האדם נוצרת ממחסור באנרגיה בגופים /בצ'אקרות המגיע מאינספור מצבים:

· חוסר באנרגיה בשל קשיים בהתנהלות עם הסביבה /אנשים.

· חוסר באנרגיה בשל מחשבה שלילית של אחר והשפעתו על הגוף נפש רוח.

· חוסר באנרגיה בשל מעשים שפוגעים בנו.

· חוסר באנרגיה בשל חוסר יכולת להתמודד עם כעס, העלבה ופחד.

· חוסר באנרגיה בשל מחשבות שליליות ,חוסר ביטחון.

· חוסר באנרגיה בשל בעיה פיזית.

· חשיפה לאנרגיות ולרבדים רוחניים גבוהים.

דוגמאות לחוסר בהגנה אנרגטית

· מקרים שבהם חשים שלא בנוח עם אדם מסוים נובע מאנרגיה שלילית שלו שנוצרת ממחשבות שליליות ,כעס, קינאה , שינאה ואף נקמה.

· שינוי באנרגיה האישית הקשור לתהליך רוחני שלא התאים.

· חשיפה והשפעה ממצב בעייתי וקשה של אדם שנמצא סביב.

· שימוש במילים שליליות מפר את האיזון והאנרגיה של האדם.

· שימוש במעשים שליליים.

פיתרון לטיפול בחוסר באנרגיה ובירידה בהגנה האנרגטית שלנו
כדי לטפל בחוסר בהגנה אנרגטית צריך להיעזר בתקשור האם אכן יש בעיה כלשהי ומהי. אני מטפלת במרבית המקרים מלבד ענייניים הקשורים למאגיה ואינה מחליפה עצת רופא.
השיטה שפיתחתי במהלך השנים לטיפול במצבי חוסר בהגנה אנרגטית מתחילה בזיהוי הסיבות לירידה בהגנה בתקשור וקבלת אישור מההדרכות לטפל אנרגטית במטופל .לאחר מכן מתקיימים שני מפגשי טיפול :טיפול לאיזון אנרגטי וטיפול למיקוד אנרגיה ההגנה וקרקוע שנועדו להביא את אנרגית הגופים לידי איזון אנרגטי וליכולת המטופל להתמודד ולהתקדם בחיים.
שיטת הטיפול האנרגטי בנויה מריפוי אנרגטי באמצעות אבני קריסטלים בשילוב אנרגית ההילינג ודמיון מודרך . לאבני הקריסטלים ישנה אנרגיה מיוחדת ועוצמתית שחודרת לצ'אקרה ולמקום שחסום אנרגטית ,משחרר את האנרגיה וקולט את אנרגיה הריפוי שמשנה אנרגטית את המקום שהיה חסום. לאחר הטיפול האנרגטי המטופל חש ממוקד וכמו שמטופליי כותבים לי :"חזרה לי השמחה והצבע לפנים"

אלו אבני קריסטלים מתאימים לטיפול בירידת ההגנה האנרגטית
השימוש באבני הקריסטל הוא בהנחתם על הצ'אקרה בשילוב מדיטציה והתכוננות לריפוי ושחרור האנרגיה הבעייתית .מומלץ לענוד את אבני הקריסטל כתכשיט כדי שהאנרגיה של הקריסטל תהדהד בהדדיות עם הגופים השונים ועם הנשמה ותוביל לשינוי הנדרש. לשינוי נדרשת מודעות ושיתוף התודעה עם האנרגיות הריפוי ואנרגית הקריסטלים. ניתן לרכוש אבני קריסטלים בחנות קריסטלים גם באינטרנט.
אבן קריסטל מלכית
אבן קריסטל השייכת לצ'קרת מקלעת השמש. שומרת מפני פגיעה מאנרגיות שליליות ובמקרה שיש פגיעה לוקחת על עצמה ונשברת, מחזקת את הגוף הפיזי בעת חולי וכאב ומקלה על כאב.
אבן קריסטל טורמלין
אבן קריסטל הטורמלין השייכת לצ'קרת הבסיס ידועה כשומרת ומגנה מאנרגיות שליליות ועין הרע, מקרקעת ומרגיעת מפני פחדים וחרדות (מומלץ לא להוריד את הקריסטל מהגוף מדי כמה ימים בשל עוצמתי).
אבן קריסטל אמטיסט
אבן קריסטל האמטיסט השייכת לצ'קרת העין השלישית, ובהנחתה על המצח מגוננת מפני פחדים ,אנרגיות שליליות ומחשבות שליליות.
אבן קריסטל אובסידאן שחור
אבן קריסטל האוסידיאן השייכת לצ'קרת הבסיס משחררת אנרגיות שליליות שיוצרות חסימה ותקיעות בחיים (קשיים בפרנסה,זוגיות,מימוש עצמי ועוד לצערי) ובמהלך טיפול בשחזור גלגולים מביאה לידי תיקון קרמתי ברמת הנשמה.
אבן קריסטל האוניקס השחור
אבן קריסטל האוניקס השייכת לצ'אקרת הבסיס מטפל אנרגטית בתחושות של דיכאון ומחשבות שליליות.
זיכרו שהשימוש באבני הקריסטלים לריפוי ולאיזון אנרגית ההגנה בשימוש יומי כתכשיט על הגוף או במהלך מדיטציה מתקבל מהקשר של הנשמה שלכם עם ההדרכה המלווה שלה .
בסיום מדיטציה יש לטהר את הקריסטלים ולהניחם באור השמש או הירח ובכך להטעינם אנרגטית מחדש מאחר והם סופחים את האנרגיות השליליות שמחלישות את האנרגיה שלהן.גם לאלו שעונדים את אבן הקריסטל מומלץ מידי מספר ימים לטהר אותה באותו אופן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרפרים המרחב הרוחני - בהנהלתה של דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות.


נייד: 054-4515930

אימייל" dafnabis@walla.co.il

אתר:http://www.parpareem.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרפרים המרחב הרוחני דפנה ביסמוט

מבוא לשחזור גלגולים : • האם האמונה שקובעת שהגורל קבוע מראש נכונה? • מהו טיפול בשחזור גלגולים? • מהו תהליך גלגול נשמות ? • מה הוא המושג והמונח קארמה? וכיצד הוא משתלב בשחזור גלגולים? • האמונה אומרת כשאדם נולד לעולם הזה הוא מגיע עם תוכן וידע פנימיים משלו. ידע פנימי זה הוא זה שמכוון את האדם במסלול חייו. o מה הוא הידע הפנימי? o מי נתן לאדם את הידע? • מהי נשמה? מה קורה עמה במהלך גלגול נשמות? • האם קיים הבדל בין גלגול נשמות לשחזור נשמות?

מבוא לזוגיות קרמתית: בטיפולים בשחזור גלגולים צפות שאלות רבות שקשורות למחויבות קרמתית שמחייבת את הנשמה ללמידה - מתי מחויבות קרמתית מסתיימת וכמה זמן הנשמה תחויב למחויבות זו? האם מחויבות הקרמתית שלנו תסתיים בגלגול הזה או שתעבור לגלגולים הבאים לצורך המשך למידה? אם מסיבות כאלה ואחרות לא מימשנו זוגיות בגלגולים קודמים כולל בגלגול הנוכחי האם זה ימשיך עד אין סוף? מהי מחויבות קרמתית תחילה אנסה להסביר את המהות של מחויבות קרמתית.

מאת: פרפרים המרחב הרוחני דפנה ביסמוטחלומות19/03/116085 צפיות
חלומות הנם ערוץ הרוחני לתת המודע שלנו ולמתרחש בחיי היום יום שלנו. חלומות ילדים הם דבר מופלא שיכול לתת לנו תמונה מדהימה על עולמם של ילדינו ולחוות אותו באמצעות החלום שלהם כפי שאנו עושים עם הציורים של ילדינו. ישנה חשיבות רבה לחלומות של ילדינו במיוחד אילו שמבטאים מצוקה, פחד ועוד ואנו מחויבים לשים עליהם דגש רב על מנת לעזור ולעיתים להציל את הילד. במאמר זה אני מסבירה על הבדלי החלימה בין הגילים השונים, הבדלי החלום בין בנים לבנות, חלוקת החלומות של ילדים לקטגוריות שונות , פירושים לחלומות נבחרים מתוך פורום

מאת: פרפרים המרחב הרוחני דפנה ביסמוטחלומות11/08/092445 צפיות
מבוא למסע אסטרלי של הנשמה הנשמה הפיזית הנה רסיס של הנשמה גלובלית. מסע אסטרלי הנו תהליך שבו הנשמה הפיזית מתחברת לנשמה הגבוהה האם שנמצאת בעולם הנשמות. הנשמה הפיזית עוברת בתהליך זה את המרחב האנרגטי של הגוף הפיזי למרחב אנרגטי שונה. המרחב האנרגטי האחר הוא מימד ששונה מהמימד שאנחנו מורגלים אליו .זהו מימד שבו חיות ישויות אור, נשמות שעברו מהעולם והנשמה הגלבולית של כל אדם. בתהליך זה הנשמה עוברת מהמימד הפיזי למימד של נשמות ומקבלת מסרים והשלמה של תכנים שהיא זקוקה להם בחיים הללו.

מבוא: קריסטלים מהווים אמצעי טפול מדהים ברפואה האלטרנטיבית. מטפלים בקריסטלים מסוגלים להרכיב מספר רב של מערכי טיפול בקריסטלים שמשמשים לפתרון והקלה בבעיות שונות בחיי היום יום. קריסטלים משמשים גם לאבחון בעיות בתחומים שונים של החיים . שימוש בקריסטלים נעשה גם לצורך העצמת תהליכי המדיטציה ותהליכי תקשור עבור הילרים רבים ומטפלי הילינג. ניתן ליצור מקריסטלים תמציות שונות שמאפשרות הרכבת מספר קריסטלים שונים שמסיעות בתחומים שונים ובכך ליצור מיזוג של תכונות בתמצית קריסטלים אחת....

מאמרים נוספים בנושא קריסטלים

מאת: בטי עזראקריסטלים17/02/129599 צפיות
קריסטלים היווצרות : כמעט כל הקריסטלים נוצרים ע"י היווספות מתמדת למסה גבישית גדלה... חלק מהקריסטלים מקורם מגזים לוהטים בבטן האדמה או זרמים של לבה וולקנית. קריסטלים קרינה: עוצמות הקרינה בכדור הארץ הולכות ומתעצמות... קרינה משודרת במגוון רחב של תדרים שאת רובה אין בני אנוש יכולים להכיל, הגוף הפיזי צרך להתמודד עם כמויות קרינה שעוברת דרכו ועלולה להוציא אותו מאיזון, והמבנה האורגני של הגוף מתחיל להתפרק.

הרצאה על מיסטיקה, פסיכולוג, נומרולוג, אסטרולוג, וחוכמולוג - אמת או שקר?: הפעם אני רוצה להשיב על השאלה והיא מה דעתי על תופעת המיסטיקנים אני מדבר על הוזה עתידות, חוזה עתידות, קוראים בקפה, אסטרולוגים, נומרולוגים, גרפולוגים פסיכולוגים וצריך לדבר באופן ספציפי, אבל אני מכניס גם את הפסיכולוגים הפסיכיאטריים וחכמולוגים כאלה ואחרים. וכולם משקרים כאן בעולם, ובעיקר אדם משקר את עצמו. ומה גורם לאדם לבוא למיסטיקן, האדם יש לו ספק בחיים, יש לו חרדה, והוא לא יודע כיצד לנהוג, הוא הולך לקבל פתרון. ...

הרצאה על להרגיש טוב - האם הגעת לשלמות?: הפעם, נדבר על איך ניתן לדעת אם אדם יכול להרגיש טוב, יותר ממה שהוא יכול להרגיש? והאדם תמיד ירצה להרגיש יותר טוב, גם אם יתנו לאדם את כל כדור הארץ, עדיין ירצה להרגיש טוב יותר. ואיך יוכל האדם לדעת אם הוא מרגיש טוב במקסימום? והתשובה היא, עליך לשאול את עצמך האם יש משהו שייתן לי להרגיש יותר טוב, ואם התשובה היא כן, אז אתה לא מרגיש טוב אמיתי. ותמיד יש אפשרות להרגיש יותר טוב, לכן האדם רוצה תמיד להרגיש יותר טוב, ואדם לא היה שואל בכלל אם הוא יכול להרגיש ...

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןקריסטלים01/06/108979 צפיות
כשראיתי את הסרט "הבליפ" כוכבת הסרט ציירה על גופה סמלים בכדי להכניס אל גופה נושא כלשהוא, את הרעיון, מרלי קיבלה בשעה שראתה תערוכה עם תמונות מהקריסטלים המדהימים שנוצרים מהקפאת סוגי מים שונים בתהליך המיוחד שפיתח איסורו אמוטו.

מבוא: קריסטלים מהווים אמצעי טפול מדהים ברפואה האלטרנטיבית. מטפלים בקריסטלים מסוגלים להרכיב מספר רב של מערכי טיפול בקריסטלים שמשמשים לפתרון והקלה בבעיות שונות בחיי היום יום. קריסטלים משמשים גם לאבחון בעיות בתחומים שונים של החיים . שימוש בקריסטלים נעשה גם לצורך העצמת תהליכי המדיטציה ותהליכי תקשור עבור הילרים רבים ומטפלי הילינג. ניתן ליצור מקריסטלים תמציות שונות שמאפשרות הרכבת מספר קריסטלים שונים שמסיעות בתחומים שונים ובכך ליצור מיזוג של תכונות בתמצית קריסטלים אחת....

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica