חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פגישה עם איסורו אמוטו - ועל ריפוי בתדרי התחברות מחדש

לקריאת הכתבה במלואה כולל תמונות מדהימות: התחברות מחדש

לאחר הצפייה ב"בליפ", חיפשתי באינטרנט ובחנויות הספרים מי זה איסורו אמוטו ומהם הצילומיםהמדהימים הללו של פתיתי שלג הנראים כל כך יפים.

מסרים מהמים

איסורו אמוטו כתב את הספר מסרים מהמים שתורגם עד כה לעברית ועוד מספרספרים נוספים שטרם תורגמו לעברית, ספר המראה את השפעתם של מילים, תמונותואירועים על מים וזאת על ידי הקפאת  מים ובאמצעות מיקרוסקופ מיוחד צילוםההתגבשות הזאת.

עם ההבנה של מה שקורה למים, נשאלת השאלה החשובה מכל: אם גופנו עשוימ-70% מים איך משפיעות מילים לא נעימות על מי שאנחנו?

פגישה עם איסורו אימוטו

בנובמבר האחרון זכיתי לפגוש את איסורו אימוטו במאסטרי קונפרנס שנערךבאמסטרדם של חברת התחברות מחדש ואף לשמוע הרצאה מרתקת על נושא מעניין זה,ההרצאה הייתה מופלאה וקסומה ולו רק בגלל התצלומים המעניינים והיפיפייםשחלקם טרם הופיע בספרים.

ד"ר אימוטו סיפר לנו על הפרוייקט החדש שלוWorld peace ,

במסגרת הפרוייקט מחלקים לעשרות אלפי ילדים את הספר מסרים מהמים בהפקהמיוחדת לילדים כדי שכבר הדור הצעיר, דור הילדים ילמד על ההשפעה שיש למיליםשלנו ולמעשים שלנו על המים וכמובן גם עלינו.

לשמחתי הרבה אושר לי לתרגם את הספר המיוחד הזה לעברית כדי שגם ילדיישראל יוכלו ליהנות ממנו.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט : www.emotoproject.org

להפתעתנו הרבה, בסיום הרצאתו הפתיע אותנו איסורו אימוטו בצילום מיוחדאשר לצערי אין עדיין אפשרות לחושפו, של קריסטל - התגבשות מים שעברו ריפויבתדרי התחברות מחדש.

אני כן יכולה לספר לכם שהגביש מקסים ויפיפה ומראה בבירור את עוצמת תדריהריפוי של התחברות מחדש יחד עם חיבור ברור בצורת ההתגבשות לתדרים ועוצמתייםהללו.

לקריאת המאמר בסגנונו המלא כולל תמונות: התחברות מחדש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111340 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111272 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111292 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111395 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111251 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108879 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101305 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא קריסטלים

מהי הגנה אנרגטית הגנה אנרגטית היא אנרגיה שיושבת על ההילה ושומרת עליה ,ועל ההתנהלות בגופים עצמם וביניהם. ירידה בהגנה הטבעית של הגוף נפש רוח האדם נוצרת ממחסור באנרגיה בגופים /בצ'אקרות המגיע מאינספור מצבים

מאת: בטי עזראקריסטלים17/02/129591 צפיות
קריסטלים היווצרות : כמעט כל הקריסטלים נוצרים ע"י היווספות מתמדת למסה גבישית גדלה... חלק מהקריסטלים מקורם מגזים לוהטים בבטן האדמה או זרמים של לבה וולקנית. קריסטלים קרינה: עוצמות הקרינה בכדור הארץ הולכות ומתעצמות... קרינה משודרת במגוון רחב של תדרים שאת רובה אין בני אנוש יכולים להכיל, הגוף הפיזי צרך להתמודד עם כמויות קרינה שעוברת דרכו ועלולה להוציא אותו מאיזון, והמבנה האורגני של הגוף מתחיל להתפרק.

הרצאה על מיסטיקה, פסיכולוג, נומרולוג, אסטרולוג, וחוכמולוג - אמת או שקר?: הפעם אני רוצה להשיב על השאלה והיא מה דעתי על תופעת המיסטיקנים אני מדבר על הוזה עתידות, חוזה עתידות, קוראים בקפה, אסטרולוגים, נומרולוגים, גרפולוגים פסיכולוגים וצריך לדבר באופן ספציפי, אבל אני מכניס גם את הפסיכולוגים הפסיכיאטריים וחכמולוגים כאלה ואחרים. וכולם משקרים כאן בעולם, ובעיקר אדם משקר את עצמו. ומה גורם לאדם לבוא למיסטיקן, האדם יש לו ספק בחיים, יש לו חרדה, והוא לא יודע כיצד לנהוג, הוא הולך לקבל פתרון. ...

הרצאה על להרגיש טוב - האם הגעת לשלמות?: הפעם, נדבר על איך ניתן לדעת אם אדם יכול להרגיש טוב, יותר ממה שהוא יכול להרגיש? והאדם תמיד ירצה להרגיש יותר טוב, גם אם יתנו לאדם את כל כדור הארץ, עדיין ירצה להרגיש טוב יותר. ואיך יוכל האדם לדעת אם הוא מרגיש טוב במקסימום? והתשובה היא, עליך לשאול את עצמך האם יש משהו שייתן לי להרגיש יותר טוב, ואם התשובה היא כן, אז אתה לא מרגיש טוב אמיתי. ותמיד יש אפשרות להרגיש יותר טוב, לכן האדם רוצה תמיד להרגיש יותר טוב, ואדם לא היה שואל בכלל אם הוא יכול להרגיש ...

מבוא: קריסטלים מהווים אמצעי טפול מדהים ברפואה האלטרנטיבית. מטפלים בקריסטלים מסוגלים להרכיב מספר רב של מערכי טיפול בקריסטלים שמשמשים לפתרון והקלה בבעיות שונות בחיי היום יום. קריסטלים משמשים גם לאבחון בעיות בתחומים שונים של החיים . שימוש בקריסטלים נעשה גם לצורך העצמת תהליכי המדיטציה ותהליכי תקשור עבור הילרים רבים ומטפלי הילינג. ניתן ליצור מקריסטלים תמציות שונות שמאפשרות הרכבת מספר קריסטלים שונים שמסיעות בתחומים שונים ובכך ליצור מיזוג של תכונות בתמצית קריסטלים אחת....

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica