חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספריות DVD

מאת: גיא אלוןקולנוע15/01/20101158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ב1980 כאשר החלה רשת MTV לשדר, היא פתחה את שידוריה בשיר "the video kiledl the radiostar"  . כאשר החלו להופיע בארה"ב רשתות וידיאו אי שם בשנות השמונים, היו שטענו שאותו וידיאו הרג גם את הקולנוע. היום שספריות הוידיאו כבר מזמן נעלמו ובמקומן הופיעו ספריות די וי די, אינני בטוח שאפשר לשיר, שהדי וי די הרג את הקולנוע, אם כבר הוא נמצא באותה סירה יחד איתו.

 בתחילת שנות האלפיים החלו להופיע בעולם ספריות DVD. העולם היה מופתע לגלות שבים השינויים הטכנולוגיים שהוא חווה, הוא מקבל גם דיסק באמצעותו ניתן לצפות בסרט באיכות גבוהה מאוד, כאשר לסרט נוספו תוספות שונות, כגון מאחורי הקלעים, תמונות שהוצאו בעריכה, סיפור הסרט בגרסת הבמאי וכן הלאה, וכל זה בלי שיצטרך להריץ קדימה או אחורה אלא פשוט הוא צריך לבחור בפרק הנכון שבדיסק כדי לצפות בו. מהר מאוד סרטי הדי וי די כבשו את ספריות הוידיאו והעלימו את הקלטות האנכרוניסטיות שאחרי כמה צפיות בהן, הסרט היה נהרס במקרה הטוב ובמקרה הרע נקרע.

 רבים חשבו שהנה הדי וי די יכבוש את העולם והוא כאן כדי להישאר. היה ברור שאם הזמן מחירי מכשירי הדי וי די ירדו למרות השכלולים הרבים שהם עוד מבטיחים לנו. ממכשיר בודד, הם הפכו להיות מערכת קולנוע ביתית שלמה הכוללת רמקולים ומסכים שמדמים קולנוע אמיתי, מהר מאוד הם הגיעו גם למחשבים והחליפו את הדיסק רום הרגיל שזה עתה למדנו שאנחנו יכולים להתקין  במחשב.

אז למה בעצם הדי וי די שכבש את העולם נמצא באותו מקום בו נמצא הקולנוע, קרי במלחמת קיום? בגלל האינטרנט. אותו כלי ששינה את העולם, הצליח לפגוע קשות גם במוצר החדש שביקש לשנות את הרגלי הצפייה שלנו.

עם הפיכת האינטרנט לציבורי והופעתו בכל בית, החלו להופיע תוכנות ואתרים שונים שמאפשרים הורדת סרטים אל המחשב. אתרים אלו, ברובם, לא דורשים מהגולשים תשלום ולא מבקשים מהם התחייבות או הפקדת פיקדון כמו שעושות ספריות הדי וי די השונות. כל ילד שמבקש לראות סרט, יכול לחפש אותו באותן תוכנות או אתרים ותוך שעות הוא נמצא על המחשב שלו. לעזרת הילד נוסף עוד כלי, האינטרנט המהיר. אם בתחילת הדרך, אי שם בשנות התשעים גלשנו על מהירות של 250 ק"ב, היום ממוצע הגלישה עומד על 2.5 מגה בייט כאשר אפשרויות הגלישה בישראל הגיעו כבר ליותר מ10 מגה בייט. כדי שנבין, במהירות כזו, תוך שעתיים עד שלוש אפשר להוריד סרט למחשב.

ספריות הדי וי די נמצאות בבעיה. מחד הן מציעות מוצר איכותי מאוד אך אותו מוצר יכולים הגולשים לקבל בחינם. אומנם בצורה לא חוקית אך החוקים והאכיפה נגד הורדות באינטרנט נמצאים עדיין בחיתוליהם. כעת מה שנותר לראות הוא, האם השיר שפתח את שידורי MTV ישתנה, ויהיה מי שישיר איך האינטרנט הרג את כוכב הדי וי די.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111699 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012419 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152880 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142342 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143925 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143254 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411163 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143246 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147438 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica