חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Face Lift – מתיחת שרירי פנים ועור הפנים

מתיחת פנים הוא הליך פלאסטי פופולארי בתחום ניתוחים פלסטיים. מצד אחד מאוד מפחיד- הרדמה, חתך, נפיחות, מה יגידו חברים..., מצד שני הזמן לא עוצר ולא יהיה צורך יותר במסכות יקרות ובילוי של שעה מול מראה כדי להסתיר את כל סימני הזמן.

כמו כל הליך כירורגי גם מתיחת פנים לא יכולה להתבצע ללא סכין וחתכים. החתך מתחיל באזור הרקה. ממנה יורד לאורך קידמת האוזן, נכנס אליה, יוצא ממנה ומקיף את בדל האוזן, עולה מאחורי האוזן עד למחצית הגובה שלה, ואז נכנס לתוך השיער שמאחורי האוזן. ברוב המקרים יש לבצע חתך קטן כ-3-4 ס"מ, נוסף באזור שמתחת לסנטר, כדי שאפשר יהיה להגיע אל השרירים והשומן בחלק האמצעי של הצוואר. לאחר מכן מפרידים את עור הפנים והצוואר. דרך החתכים ניתן להגיע עד לקפל המפריד בין הלחי לשפה העליונה וגם לקפלים שנוצרים בין צידי השפה התחתונה לסנטר. רק אחרי הפרדת העור אפשר להתחיל בעבודה.

בשלב הראשון של הניתוח משפרים את מראה הצוואר. דרך החתך ניתן להגיע לכל רוחב הצוואר, להרחיק את עודפי השומן  ולמתוח את שרירי הצוואר לקו האמצעי של הצוואר. במקרים שבהם מיתרי הצוואר בולטים מאוד, יש צורך לבצע חתכים בשריר הצוואר. החתכים האלה משחררים את השריר ומרפים אותו, ובכך מבלטים את המיתרים שאופייניים לצוואר מזדקן.

אחרי מתיחת שרירי הצוואר עוברים למתוח את הרקמה התת- עורית של הפנים, שהיא בעצם המשך של שריר הצוואר. את הרקמה זו מותחים גם לצדדים וגם כלפי מעלה ומסלקים או מקפלים את עודפי הרקמה שנוצרים.

זה השלב שבו, במידת הצורך, מותחים את מרכז הפנים (איזור הלחיים). את המתיחה הזו אפשר לעשות או דרך החתך שליד האוזן או דרך חתך נוסף שמתבצע בתוך הפה, מעל השיניים העליונות. בעזרת תפרים מקבעים את הרקמות התת-עוריות שבאזור הזה לכיוון המצח, וכך מתקבל מראה של לחי גבוהה ומלאה, עדיף למתוח יותר לכיוון אחורי האוזן מאשר לכיוון קידמת האוזן.

סילוק העור העודף מסתיים כשמתקבל מראה של עור מתוח, ללא קפלים, עם שיפור ניכר במראה הצוואר, בקו הלסת ובקפל שמחבר בין האף לשפה.

לקראת סיום הניתוח משתדלים לתקן ולשמר את קו השיער במקומות שבהם בוצע החתך. כלומר, בסוף הניתוח תופרים את החתכים בעדינות בעזרת חוטי ניילון דקיקים, כשבאזור השיער ובאזורים המוסתרים נסגרים החתכים באמצעות סיכות מתכת

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אינטרדב

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222615 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222550 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222543 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222519 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222535 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222695 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222823 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161777 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161670 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161775 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161613 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152270 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151773 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152301 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica