חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון נכון ויעיל של ארונות אמבטיה

מאת: שגיאעיצוב פנים17/01/20101154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון יעיל של ארונות אמבטיה

רוב ארונות האמבטיה קטנים ואין בהם די מקום כדי להכיל את כל הפריטים שאנו רוצים. מה גם שרוב חדרי האמבטיה הממוצעים אינם גדולים דיים כדי להכיל ארונות אמבטיה גדולים ורחבים,
לכן סידור ארונות האמבטיה צריך להיות יעיל ולכלול את כל הפריטים הרלוונטיים.
הנה כמה טיפים לסידור יעיל של ארונות אמבטיה:

* הצעד הראשון בדרך לארון אמבטיה נקי ומסודר הוא להוציא את כל תכולת הארון, ולנקות את כולו כולל פירוק המדפים (אם ניתן) ונקיון יסודי, כדאי להשתמש בחומר ניקוי ריחני על מנת
להשרות אווירה נעימה.

*הצעד השני הוא לעבור על כל החפצים שהוצאנו מארון האמבטיה  ולהתחיל לזרוק את הדברים הלא רלוונטיים כמו למשל: מוצרים מסויימים שעבר התאריך שלהם, מוצרים שאף פעם לא היו בשימוש או שנקנו למטרה ספציפית (כמו לדגומא תרופות למיניהן שנקנו למחלה מסויימת וכרגע הן לא רלוונטיות).
ישנם הרבה חפצים שעם הזמן מגיעים לארונות אמבטיה שלנו אך לא שייכים לשם הגיע הסמן להחזיר אותם למקומם!
ניתן גם לזרוק למיין ולסדר אביזרי אמבטיה לא רלוונטיים או שכבר עשו את שלהם.

* ברגע שמיינו את ארון האמבטיה שלנו לגמרי וזרקנו את כל החפצים שלא רלוונטיים יותר, זה הזמן לחפש את פתרונות האחסון המתאימים ביותר לחדר האמבטיה,אפשר להשתמש במגירות נוחות, בסלסלות קש למיניהם, בצנצנות ובשאר מוצרי נוי שמציעים יופי ופתרונות אחסון.
ישנם מגוון פתרונות אחסון לא יקרים שניתן להתקינם בקלות גם מי שאין לו כל כך סבלנות זמן או כשרון להתקנות מסובכות.

* הצעד האחרון בדרך לארון אמבטיה מאורגן הוא לארגן את הכל בצורה נוחה ונגישה בכל עת.
אפשר לארגן בארון האמבטיה את החפצים לפי אופי השימוש וסוג השימוש, למשל על מדף אחד לשים את ניירות הטואלט, ועל המדף השני לשים צנצנות שמכילות פריטים יותר קטנים כמו למשל את מברשות השיניים החדשות שעוד לא משתמשים בהם, או את התמרוקים השונים הדרושים לאחרי המקלחת.
להפריד את התכשירים של הילדים בבית ושל המבוגרים בבית, להניח את אביזרי האמבטיה בצורה כזאת שיהיו לפי תדירות השימוש (אביזרי אמבטיה שמשתמשים בהם הרבה לשים על קדמת המדף ואביזרי אמבטיה שמשתמשים בהם מעט להעביר לאחורי המדפים). וכו'.

לסיכום: ארונות אמבטיה מסודרים ונקיים לא רק נותנים תחושה טובה ואווירה נעימה אלא גם יהיו יעילים על מנת למצוא גם את הדברים הפשוטים ביותר כמו למשל מברשת שיניים או סבון חדש.
ניתן גם לשלב בתוך הארון או מחוצה לו חפצי נוי שישפרו את החוויה האישית שלכם בתוך המקלחת, בנוסף תמיד טוב להתחדש באביזרי אמבטיה חדשים , וגם יחסוך ממכם בכל פעם שמגיעים אורחים לנקות את הכל "מתחת לשטיח".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121465 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121375 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119250 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111752 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222443 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222688 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202219 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica