חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגת שוקולד מהירה

מאת: מתכוניםמתכוני מאפים18/01/20107375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רובכם שואלים , אז איך בדיוק נוכל להכין עוגת שוקולד מהירה, פשוטה וטעימה ב15 דקות בלבד.
אפילו שהאורחים כבר הגיעו, ומדברים על עוגות , ובא לכם להפתיע את האורחים ,החברים או המשפחה עם עוגת שוקולד טעימה,
אזי המתכון הבא הוא בדיוק עבורכם.
מתכון שאפשר להכין אפילו באמצעות המיקרוגל.
כן כן אפשר לקרוא גם למתכון עוגת שוקולד מהירה ופשוטה במיקרוגל.

המצרכים הדרושים :

כוס סוכר
רבע כוס שמן
חצי כוס מים
כף וחצי של קקאו
4 קוביות שוקולד - מומלץ חלב
חצי כוס חלב- במיגה והלכתם על עוגת שוקולד חלבית.
3 ביצים


איך מכינים עוגת שוקולד מהירה:

מוסיפים קודם את הסוכר, קקאו וקוביות השוקולד ( מומלץ להמיס אותם לפני)
לאחר מכן מוסיפים שמן ומים ואת הביצים.
מערבבים את כל המצרכים היטב ביחד , ושופכים לתבנית שבחרתם, במידה ומכינים את העוגה במיקרגל, יש להדגיש
שימוש בתבנית מפלסטיק ולא ממתכת לדוגמא שעשויה לגרום לפיצוץ המיקרו שלכם, וחבל שבשביל עוגת שוקולד פשוטה וטעימה נשרוף לכם את המיקרו,
לכן יש להדגיש נושא זה.
זמן האפייה הוא בערך כ 7 דקות במיקרוגל, מוציאים, בודקים ואפשר להחליט האם להוסיף עוד מספר דקות כדי לאפות היטב.

תוך רבע שעה יש לכם עוגת שוקולד פשוטה , מהירה וקלה שתתאים לכל אירוע.
לעוגה זאת ניתן לעושים גם קרם וציפוי שיכול להשלים את המלאכה.
בתאבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתכונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתכונים

מאת: מתכוניםמתכונים ואוכל - כללי05/01/111461 צפיות
אחד החלומות הכי גדולים של כל אדם זה לדעת להכין אוכל טעים לאורך זמן ובעצם כל הזמן וכל חלום הוא כידוע צפוי להתגשם מתישהו. אם מאמינים ועושים דברים על מנת שזה יקרה, וככה גם באוכל , אם רוצים לדעת לעשות אוכל וזה החלום שלכם להכין אוכל טעים ולכתוב מתכונים ולשמור מתכונים שלכם, ולהפיץ מתכונים לאנשים אחרים כדי שגם ייהנו ולא סתם רק כדי להיות שף או להיות בעל מסעדה גדולה.

מאת: מתכוניםמתכונים ואוכל - כללי31/08/101877 צפיות
כמו שידוע לכולנו כל אדם משתייך לעדה מסוימת אחד רוסי אחד פרסי אחד מרוקאי והשני קווקזי. השוני בין העדות גדול ורב ומתבטא בהמון דרכים הגדול מבין כולם הוא כמובן האוכל! לכל עדה יש את האוכל שלה והמון מתכונים שונים ומשונים, האחד מתוק השני חמוץ אחד חריף השני מלוח. אפשר לחלק את סוגי העדות לחלוקה כזאת אשר תבליט את המאפיינים של המון מתכונים שלהם.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מאפים

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/01/152343 צפיות
אין ספק שטרנד ה'ללא גלוטן' תפס תאוצה בתקופה האחרונה, והוא משתלט בהצלחה על תפריטים רבים. ויש לזה סיבה טובה: האנשים שהסירו את הגלוטן מהתפריט שלהם והכניסו במקום יותר פירות, מאפים ללא גלוטן, לחמים ללא גלוטן ונמנעו מסוכרים, הגיעו לתוצאות בריאותיות מרשימות תוך זמן קצר. אז מהו טרנד ההימנעות מגלוטן?

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/11/141927 צפיות
איך תדעו כי יש לכם רגישות לגלוטן? יש תופעות עיכול שונות ותופעות פיזיולוגיות שונות המעידות כי המערכת שלכם חלשה ורגישה ולכן תפיק רווח ושיפור כתוצאה מאכילת מאפים ללא גלוטן.

מאת: Efratמתכוני מאפים22/08/128456 צפיות
קיטרינג טוב הוא אחד מהגורמים ההופכים ארוע מיוחד לבלתי נשכח. ההבדל בין ארוע טוב לכזה מצוין נעוץ לא פעם ברמת האוכל שמוגש בו. ברוב המקרים בארועי בת מצווה מדובר על ארוע לחברים ומשפחה יקרים ועל כן חשוב מאוד להשקיע בקיטרינג אכותי שמגיש מזון טוב ומתאים את התפריט לילדים וצעירים יותר.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים08/07/128581 צפיות
אחד מהתוצרים האהובים והחביבים במיוחד של אפיה ביתית הן כמובן העוגות. המגוון העצום של מתכוני עוגות, האפשרות להכין אותן מתוקות או מלוחות, חמצמצות או אפילו חרפרפות, הופך את העוגות לאחד מהעוגנים המענגים של אפיה ביתית פשוטה ומשמחת. האהבה הגדולה שילדים צעירים רוכשים לשלבים השונים של הכנתן – ערבוב החומרים, לישת הבצק וכמובן העיצוב המקורי של כל עוגה, הופכים את הכנתן לחוויה יצירתית לכל המשפחה.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים24/05/1110626 צפיות
מתכונים לעוגות הם מרכיב מרכזי בכל מטבח מושקע ופעיל, שכן עוגות הן אחד מסוגי המאכלים הפופולאריים והטעימים ביותר בעולם, כפי שמרבית האנשים יוכלו להסכים.

מאת: דן קומםמתכוני מאפים22/02/118861 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכמעט עבור כל סוג של אירוע – תשכחו מהרעיון שמדובר על אוכל פשוט ולא מרשים! בינינו, מי לא אוהב סנדוויץ' טוב? מדובר על אחת המנות הטעימות והמספקות ביותר וגם כזו שמאפשרת גיוון אין סופי של מרכיבים וטעמים. סנדוויצ'ים כבר ממש אינם נחלתם של אירועים משמימים כמו כנסים מקצועיים אפורים, אזכרות וכדומה וכיום כבר בהחלט ניתן לציין מגמה של קייטרינג מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים שבנויים על טהרתם של סנדוויצ'ים מגוונים ומלאים בכל טוב.

מאת: nirמתכוני מאפים05/02/118776 צפיות
מפלי שוקולד - אטרקציות שוקולד מפלי שוקולד אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת וטעימה לאירוע שלכם, מפלי שוקולד הם בהחלט הפתרון האידיאלי עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica