חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספר מתכונים

אחד החלומות הכי גדולים של כל אדם זה לדעת להכין אוכל טעים לאורך זמן ובעצם כל הזמן וכל חלום הוא כידוע צפוי להתגשם מתישהו.
אם מאמינים ועושים דברים על מנת שזה יקרה, וככה גם באוכל , אם רוצים לדעת לעשות אוכל וזה החלום שלכם להכין אוכל טעים ולכתוב מתכונים ולשמור מתכונים שלכם, ולהפיץ מתכונים לאנשים אחרים כדי שגם ייהנו ולא סתם רק כדי להיות שף או להיות בעל מסעדה גדולה.

אם זאת המטרה שלכם אז הכל אפשרי וכדאי מאוד להתחיל בקטן ולהתחיל צעד, צעד עד אשר תדעו ותוכלו להסתגל לעובדה שאתם יכולים ויודעים לבשל, תוכלו לדבר עם אמא שלכם שיש לה בוודאי ניסיון ארוך מהעבר עם אוכל או אם אבא שלכם שיוכל ללמד אתכם כל מיני טריקים מעניינים לגבי אוכל ובסופו של דבר תוכלו לדעת לבשל ולהתחיל גם לשמור מתכונים ולאגור מתכונים, על מנת שתוכלו להתקדם הלאה בחיים בתחום בישול וכתיבת מתכונים נפלאים ומצוינים.

כמובן לאחר שתוכלו לבשל או שתלמדו לבשל כדאי מאוד שתתחילו לייצר לכם מתכונים ואולי תכתבו לעצמכם איזשהו ספר מתכונים, ספר שישמש רק אתכם, ספר מתכונים שישמש אתכם לאורך השנים ותוכלו תמיד לחזור אליו עם מתכון מסוים שמתחשק לכם.

תמיד תוכלו לגרום לו לקפוץ אליכם לידיים, תמיד תוכלו להפוך אותו למשהו שניתן לבשל בו לאורך כל השנים הבאות, אבל הכי חשוב שכמובן תוכלו להשתמש בו על מנת להעביר את זה לדורות הבאים.

זאת על מנת שיום יבוא וגם הבן שלכם יפתח ספר מתכונים שאתם כתבתם למנעכם ולמען הבישול שלכם וגם הוא יוכל להכין מאכלים בייתים שלכם, ולא סתם ללכת ולהוריד מתכונים באינטרנט כי הוא יודע לבשל בעצמו והוא חייב הדרכה, אז עדיף כמובן שאת ההדרכה הוא יקבל מספר מתכונים שלכם ולא ממישהו אחר כי זה מה שחשוב בסופו של דבר.

 



תגיות המאמר: מתכונים, מתכון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתכונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתכונים

מאת: מתכוניםמתכונים ואוכל - כללי31/08/101877 צפיות
כמו שידוע לכולנו כל אדם משתייך לעדה מסוימת אחד רוסי אחד פרסי אחד מרוקאי והשני קווקזי. השוני בין העדות גדול ורב ומתבטא בהמון דרכים הגדול מבין כולם הוא כמובן האוכל! לכל עדה יש את האוכל שלה והמון מתכונים שונים ומשונים, האחד מתוק השני חמוץ אחד חריף השני מלוח. אפשר לחלק את סוגי העדות לחלוקה כזאת אשר תבליט את המאפיינים של המון מתכונים שלהם.

מאת: מתכוניםמתכוני מאפים18/01/107375 צפיות
רובכם שואלים , אז איך בדיוק נוכל להכין עוגת שוקולד מהירה, פשוטה וטעימה ב15 דקות בלבד. אפילו שהאורחים כבר הגיעו, ומדברים על עוגות , ובא לכם להפתיע את האורחים ,החברים או המשפחה עם עוגת שוקולד טעימה, אזי המתכון הבא הוא בדיוק עבורכם. מתכון שאפשר להכין אפילו באמצעות המיקרוגל.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205297 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205216 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205517 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205607 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195921 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196126 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183099 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica