חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בחצור הגלילית - קצת מעל ראש פינה

מאת: seowebצימרים19/01/20101807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים וחופשה בחצור הגלילית - חצור הגלילית היא מועצה מקומית אשר הוקמה בשנת 1953 משתי מעברות שנקראו חצור א' וחצור ב'. היא ממוקמת צפונית לצפת ולראש פינה, בלב הנוף המדהים של הגליל העליון, סמוך לעמק החולה.

מקור השם חצור הוא ביישוב המקראי תל חצור אשר שרידיו נמצאים באזור. בפאתי חצור נמצא קברו של התנא חוני המעגל, שהיה על פי המסורת ממטיר הגשם, אשר מושך אליו מבקרים רבים, ואתרי פיקניק יפים של הקרן הקיימת.  בשל יופיו הרב של המקום, מהווה חצור הגלילית מוקד משיכה למבקרים רבים אשר באים להתארח באחד מעשרות הצימרים שיש לאזור להציע. 

אם בא לכם לשנות אוירה, ולהתרחק מהמרכז למספר ימים קסומים, חצור הגלילית היא אחד המקומות המתאימים ביותר לחופשה. תוכלו להירגע בצימר מפנק, ולשלב טיול מקסים בחיק הטבע באחד ממסלולי הטיול המגוונים בדרגות קושי שונות לכל המשפחה.

חצור הגלילית מציעה מגוון רחב של צימרים מפנקים אשר מצוידים בכל הפינוקים הדרושים לכם לחופשה. תוכלו לצאת לחופשה חלומית באווירה כפרית, ולבחור אחת מבין הסוויטות הרבות שיש בה.

להתעורר לבוקר קסום, ללגום מיץ תפוזים באחת מפינות החמד, מול הנוף המרהיב של רמת הגולן והחרמון, לצאת לטיול בשמורות הטבע היפות, או סתם לאכול ארוחת צהרים באחת המסעדות באזור. 

קבלו גם המלצות על צימרים בחרמון באותה הזדמנות.

הצימרים באזור הם בסגנונות שונים, יש צימרים שמתאימים לזוגות אוהבים שרוצים לבלות חופשה רומנטית, להתבודד, ולהתפנק יחד בז'קוזי, ולקבל טיפולי מסג', ויש שמתאימים יותר למשפחות אשר יוצאות לחופשה עם הילדים, ומבקשות צימר מרווח, אשר יספק פעילויות לילדים, וימצאו בו גם מרחבי דשא, בריכה ומתקני שעשועים. חשוב לברר לפני שמזמינים מה הסגנון של הצימר בו אתם מעוניינים, ולוודא עם הבעלים כי הוא מציע לכם מענה לחופשה מושלמת.

הגליל העליון משופע בפעילויות מהנות לכל המשפחה. אם תרצו לשלב בחופשה פעילות אתגרית, ספורטיבית, תוכלו להירשם לשייט קייאקים, או רפטינג במסלול אתגרי במימי החצבני, ונהר הירדן, לעשות סנפלינג ואומגה בקיר הטיפוס של "שפן הסלע", לרכב על סוסים, להצטרף לטיולי ג'יפים וטרקטורונים.

מסלולי טיול קלים שניתן לערוך באזור הם הטיול לצוק מנרה אשר חלקו כולל שבילים שמתאימים גם לרכיבה על אופניים, מדובר במסלול קל המשלב טיפוס ברכבל בחלק מהדרך, וניתן לעשות אותו גם ברגל. תוכלו לעשות סיור רגלי, או טיול אופניים באגמון החולה, ולבקר במצפור השקנאים, ומצפור העגורים הנמצאים בטבורו של האגמון. באזור יש מרכז מבקרים וגן משחקים בו יוכלו הילדים לפרוק את מרצם. 

אחרי כל הפעילות האתגרית המהנה, אך מעייפת, תוכלו להזמין לצימר טיפול מפנק של מסז' זוגי, לבקר באחד ממרכזי המבקרים של יקבי האזור, וללגום בהם יין משובח, או לצאת יחד לארוחת ערב באחת ממסעדות הגורמה באזור. הגליל העליון משופע במסעדות שף מצוינות, וניתן ליהנות בהן מאווירה רומנטית, ומתפריט יינות משובח המתבסס על יקבים מהאזור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018471 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101954 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102471 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101738 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102181 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161558 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica