חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארוחה בהפתעה-ביקורת-קאמלוטי-בית צבי

595ארוחה בהפתעה-מארק קאמלוטי -בית צבי595 צילומים-בית צבי התמונות מצולמות עם צוות נוסף המשתתף בהצגהבית צבי יחד עם תיאטרון הספריה הקשור אליו חזר לאחר הפסקה קצרה  להציג באותוערב במקביל כמה הצגות באולמיו השונים. באולם בית צבי מוצגת כעת הקומדיה "ארוחה בהפתעה"מאת מארק קאמלוטי. זאת קומדיה על בגידות המובוססת על טעויות,אי הבנות,מצבים מביכים, החלפת זהויותוסוף כמקובל בקומדיות-טוב.משחקים שישה שחקנים הנותנים משחק טוב, משכנע ומבדר. מירב יצחקי אחראית לנוסח העברי השוטף, העכשוי והטוב בשפה היום יומית וכןובנוסף לכך היא אחראית על עיצוב התפאורה הנאה והיפה. במאי ההצגה הנו גילי אמיתי והוא יצר הצגה קיצבית ביותר בעלת מיקצבמסחרר. קאמלוטי שכתב ב1985 את המחזה שמר על החן הצרפתי -ארץ מוצאו ויצר עלילה שקשהלעקוב בה מי בוגד במי ,מי המאהב של מי ומי הוא מי. מצב זה יוצר מצבים קומיים רבים ואתה צוחק ונהנה מהמוצג."ארוחה בהפתעה"מועלת בפעם הראשונה בארץ כעת בבית צבי אולי בעיקבות הצלחתה בכלהעולם עד עצם היום הזה. אין אמנם בהצגה עומק,מסר מסויים ומטרתה אחת בלבד לבדר ולהצחיק אך היא עושה זאתהיטב ובגדול.טל דנינו בתפקיד ברנרד מופתע מהחלטת אשתו להשאר בבית לאחר שהוא תכנן לבלות סוףשבוע בבית בהעדרה עם המאהבת שלו.הוא טוב מאוד בתפקידו זה ומראה לולינות מסויימתבסבך העלילה כדי לצאת ממצבים לא צפויים ומביכים. שי גברי בתפקיד רוברט חברו ,נבוך מהתפקיד שנכפה עליו לאור שינוי התכניות שלבעלי הבית. הוא מופתע מכל המצב, מדבר בשצף קצב ומסתגל במהירות למצבים המשתנים בכלרגע. זקלין-אירית דקל-האישה ,מתברר שבוגדת עם חברו הטוב של בעלה אך גם נבגדת הן עלידו והן על ידי בעלה.היא  מסתגלת מהר למצב ועוברת במהירות מהתנהגות אחתלשניה. סוזאן-מאיה לוי אלגנטית,יפה וטובה בכל מצב שנוצר. את סוזאט-ענת גופמן היה תענוג לראות בכל רגע שהיא היתה על הבמה והפכה למרכזוהעיקר. משחקה היה מעולה,מיוחד,מחושב לפרטי פרטים. נהנתי מאוד גם ממשחקו הקצר של ג'ורג'-אבי כהן כבעלה של סוזאט שהיה הבריוןהאוהב והחושב שנבגד.זאת הצגה כאמור קלה, בידורית המשוחקת היטב על ידי כל הצוות ותפקידה אחד בלבדלשעשע ולגרום הנאה מרבית של כשעתיים לצופים הממלאים את האולם עד אפס מקום.לראות או לא לראות:הצגה בידורית קלה ומשעשעת ,כאשר כל מרכיביה מצויינים.בהחלטמומלץ למחפשים בידור לא מחייב.נהנתי.נכתב על ידי displayEmail('blog','elybikoret','gmail.com',"elybikoret") elybikoret-אלי ליאון ,16/1/2010 11:12


 



תגיות המאמר: קומדיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131361 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13961 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121286 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121472 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121253 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111320 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111249 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223294 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223583 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223321 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205218 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206155 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica