חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקת פוליגרף, ילדה טבעת www.galor-sh-co.il

מאת: אלי פוליגרףאבטחת הבית22/01/2010989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדה טבעת

 

למשרדינו  אלי שקד פוליגרף www.galor-sh.co.il  , הגיעה שיחת טלפון מאדם המתגורר בעיר אשקלון, ובקשתו היא לבצע בדיקת פוליגרף לעובדת הזרה מהפיליפינים,

בדיקת העובדת נדרשת היות והעובדת נחשדת בגניבת טבעת זהב,שהייתה ברשות  אימו של המבקש. היות והמטפלת הזרה נמצאת כול שעות היממה עם האם המבוגרת בביתה ביחידות,"דבר טבעי" על פי דברי המבקש לחשוד כי ידה של המטפלת במעל.

לשאלתנו כמה זמן עובדת המטפלת עם אימו, והאם נעלמו עוד חפצים או תכשיטים  מהדירה ?השיב המבקש כי העובדת הזרה מועסקת בתפקיד מטפלת אצל אימו כשנתיים, ומעולם לא נעלם דבר מהבית. עוד הוסיף כי לאחר גילוי הטבעת שנעלמה, נערכו בבית אימו סריקות וחיפושים עם בני המשפחה אולם הטבעת לא נמצאה.

החשד של בנה  נובע משום שבשיחה אקראית שערך עם השכנה, דיווחה לו השכנה כי ראתה באחד הימים קודם להעלמות הטבעת, כי מהדירה יוצאת אישה בעלת חזות אסייתית ,שלא ראתה אותה קודם לכן, וזאת לא המטפלת הקבועה היות ואת המטפלת הקבועה היא מכירה היטב.

אנו קיבלנו את המטפלת לבדיקה פוליגרף על מנת לברר ולשאול האם היא זאת שגנבה את הטבעת, או האם היא מעורבת ביחד עם עוד אדם בגניבת הטבעת.

כבר בתחילת הבדיקה הבחנו כי המטפלת הזרה, פגועה ואינה מרגישה בנוח, לא מעצם הבדיקה ,אלא מעצם היותה נחשדת בגניבה ובהפרת אימון בני המשפחה, ( בבדיקות מסוג זה שבו נחשד בין משפחה, באירוע גניבה או בגידה במערכת הזוגית , מנסים הנבדקים לעורר אצל הבודק הרגשה שהם נעלבים, ונפגעים מעצם החשד, ולא מעצם הבדיקה עצמה,  התגמול השלילי של  האפשרות שימצאו דוברי שקר באירוע עליו הם אמורים להיבדק, מאלץ אותם  להפגין כי הם נפגעים מעצם החדש,אולם מספר רב של בדיקות הוכיחו כי הנבדקים נמצאים דוברי שקר )

בראיון ראשוני שאנו עורכים עם כול נבדק, על מנת ללמוד את האירוע, ולנסח שאלות מדויקות ובהירות לעצם הבדיקה, השיבה העובדת הזרה בראיון ,כי הכניסה את חברתה כמה ימים לפני העלמות הטבעת, על מנת לתת לה כרטיס סים למכשיר הטלפון,וזאת רק למספר דקות, כאשר חברתה עומדת בסמוך לדלת הכניסה מבלי שהסתובבה בדירה, לדבריה זאת פעם אחת ויחידה, שהיא הכניסה מישהו לדירה.

לשאלה מי נכנס לדירה כשהיא נמצאת בה השיבה, כי בני המשפחה כשבאים לביקור עם ילדיהם, עוד הוסיפה כי פעם בשבוע בימי ראשון עת היא יוצאת ליום חופש, מגיע בנה של המטופלת ולוקח אותה לשהות בביתו,ע לסיום יום החופש שלה ואז מחזיר אותה לביתה.

בשאלה נוספת השיבה כי היא זו המקלחת, מאכילה ומלבישה את הטופלת, ועל כן אינה יודעת לאן נעלמה הטבעת, שהייתה מונחת על הזרת של המטופלת, עוד הוסיפה כי את הטבעת ראתה רק בסמוך ליציאתה לחופש לפני כמה שבועות, וכשהבחינה כי הטבעת לא נמצאת אצל המטופלת על הזרת, שאלה אותה היכן הטבעת אולם המטופלת עקב זיכרונה הלא תקין השיבה תשובות סתמיות,על כן הסיקה המטפלת הזרה כי בעת החופשה נלקחה הטבעת לשמירה ע"י בן משפחה, ומאוד הופתעה כשנאמר לה שהטבעת נעלמה.

בבדיקה נשאלה המטפלת :1) האם את גנבת את הטבעת? 2) האם את יודעת מי מעורב בגניבה? 3) האם מישהו מטעמך גנב את הטבעת?.

לאחר פענוח תוצאות בדיקת הפוליגרף ,התקבלה התשובה :חד משמעית ,העובדת לא גנבה את הטבע, לא מעורבת בגניבה בשום צורה ואופן.

עם מסירת תוצאות הבדיקה למזמין הבדיקה בנה של המטופלת, שהמטפלת לא קשורה לגניבה, התקבלו תוצאות הבדיקה, בהסתייגות  ע"י  בנה של המטפלת, ושאר בני המשפחה, וגברה  התעלומה על אופן העלמות הטבעת.

לאור הסתייגות בני המשפחה לתוצאות בדיקת הפוליגרף, העלו בני המשפחה אפשרות לביצוע בדיקה נוספת המכון אחר,ושאלו לעצתנו ,אנו השיבנו כי אין טעם להוציא כספים נוספים היות ותוצאות הבדיקה הינם חד משמעיות, כמו כן המטפלת פגועה מאוד מעצם הבדיקה קל וחומר אם תידרש לבדיקה נוספת, וזאת לאחר שנמצאה דוברת אמת בכול השאלות,אולם הם יכולים לגשת לבדיקה נוספת כי עדיף לפעמים לשמוע דעה נוספת.

כשבועיים לערך לאחר הבדיקה התקשר בנה של המטופלת,ובקיש לשוחח עימנו בהקשר לבדיקה, אנו שאלנו אם הם הלכו למוכן אחר, והלה השיב כי אכן שמעו לעצתנו, למרות הסתייגות חלק מבני המשפחה,לא הלכו למכון אחר, והשלימו עם העלמות הטבעת, וכן הטיל פצצה ואמר כי הטבעת נמצאה, מתוך סקרנות שאלנו איפה? מתי?,ואצל מי נמצאה הטבעת?, השיב כי הוא חייב לספר את כול הסיפור.

לדבריו הבת שלו הקטנה התלוננה כמה ימים לאחר אובדן הטבעת על כאבי בטן קלים ,אולם לא הוקדש לכאבים אלו תשומת לב רבה היות והכאבים לא היו באופן קבוע, והילדה תמיד הייתה מתלוננת על כאבים ,ובדיקות שנעשו לה  בעבר לו נמצאה ממצא חריג, רק לאחר מספר ימים שבהם התלוננה הילדה על כאבים חזקים בבטן, נלקחה הילדה לבדיקת רופא, הלה הפנה אותם לצילום, ובצילום התגלתה הטבעת בתוך הבטן של הילדה.

לדבריו היה חייב להתקשר למשרדנו על מנת לספר את הסיפור, הוא מרוצה ממציאת  הטבעת שהייתה יקרה , וכך שהעובדת הזרה אכן אינה מעורבת בגניבת הטבעת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"גלאור"            מכון        פוליגרף         ממוחשב
מנכ"ל                          אלי                         שקד
Polygraph                                    "GALOR"
ELI- SHAKED    : managing       director 
טל'-              08-6233963           -telephone  
נייד     -     052-2717833            -      mobile
פקס     -     077-9150160             -           fax      
         www.galor-sh.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי פוליגרף

מאת: אלי פוליגרףדיני משפחה17/11/091055 צפיות
דילמת במשפחה

מאת: אלי פוליגרףחקירות12/11/091151 צפיות
מהימנות עובדים פוליגרף = "האח הגדול" במקומות תעסוקה, מפעלים, מוסדות,עסקים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica