חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלג כבר כאן - צימרים בחרמון וחופשה באוירה מושלגת

מאת: seowebצימרים24/01/20102340 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשה קסומה בחרמון – אויר הרים קר, צלול וכוס יין לחמם את הלב - עונת החורף היא העונה המתאימה ביותר לחופשה באזור רמת הגולן והחרמון. החופשה הבאה שלכם יכולה להיות בבקתת עץ מושלגת, כשאתם לוגמים יין מול אח בוערת, ומאזינים למוסיקה נעימה.

איזור רמת הגולן משופע באתרי נופש, צימרים ובקתות אירוח מפנקים המיועדים למבקרי אתר החרמון והאזור, והוא מציע מגוון של פעילויות.

היישוב הציורי נווה אטי"ב הוא אחד הישובים הפסטוראליים ביותר באזור הצפון. נווה אטי"ב שוכן על מדרון רכס החרמון, ומציע למשפחות ולזוגות אוהבים, מגוון צימרים ואפשרויות לינה בבקתות עץ קסומות, או בחדרי אירוח מפנקים.  תוכלו להתבודד בחיק הטבע הפראי, וליהנות מחופשה רומנטית במרחבים ונופים קסומים.

בתקופת החורף, בזמן שהר החרמון מושלג, תוכלו להזמין חבילות סקי, ובמהלך השנה ליהנות מפעילויות אקסטרים מגוונות כמו נסיעה במגלשות, נסיעה ברכבל, או טיולים רגליים באזור.

מרבית הצימרים וחדרי האירוח מושקעים מאוד, ונועדו להעניק חוויה מפנקת ומרגיעה. תוכלו למצוא בקתות עץ קסומות שיגרמו לכם להרגיש כאילו הגעתם לחופשה בהרי האלפים שבצרפת, ואם אתם בענייני רומנטיקה, תוכלו להתפנק יחד בג'קוזי מחומם, המשקיף על נופים עוצרי נשימה, להתבסם מיין טוב וארוחה כפרית מצוינת.

ניתן ליהנות מחופשת צימרים ברמת הגולן גם ביישוב הקטן נימרוד, השוכן למרגלות הר החרמון, ובמושב בית הילל הציורי אשר ניצב בלב עמק החולה. שני היישובים קרובים מאוד לאתר החרמון, וממוקמים בתוך נוף פראי ומרהיב.

נמרוד הוא ישוב קטן בו מתגוררות מספר משפחות, והוא מציע מגוון אפשרויות אירוח. ניתן ליהנות בו מחופשה קסומה באחת מבקתות העץ הממוקמות על קצה ההר אל מול הרי רמת הגולן. הצימרים של בית הילל מספקים חוויה ייחודית של אירוח באווירה כפרית מקסימה.

המושב טובל בירוק ותוכלו למצוא בו רוגע ושלווה, להתרווח בג'קוזי מחומם, המותאם לימי החורף, לנוח בפינות ישיבה וערסלים, ליהנות מארוחות כפריות עשירות ועוד.

רמת הגולן מהווה מקום מושלם, ממנו ניתן לצאת לטיולים רגליים בשמורות הטבע שבאזור. תוכלו לעשות טיול נעים בערוץ נחל חרמון, המכונה הבניאס. הטיול מתאים לכל המשפחה וניתן לעצור במהלכו בפינות החמד, לטבול במעיינות, ולערוך פיקניק נעים בחיק הטבע. האזור מתאים גם למגוון אטרקציות כמו: טיולי ג'יפים, וטיולי אופניים.

וכמובן שאי אפשר להגיע עד צפון רמת הגולן בלי לבקר באתר הנופש של החרמון. אתר החרמון פועל בכל ימות השנה. הוא נמצא בגובה 1600-2000 מטר מעל פני הים, ומשתרע על שטח של כ – 5,000 דונם. מורדות ההר המושלגים משמשים בימי החורף לגלישה בסקי ובסנובורד. לאתר החרמון 45 ק"מ של מסלולי גלישה ברמות שונות, ומעליות לשימוש הגולשים.

אם אינכם מעוניינים בגלישה תוכלו ליהנות מפעילויות אחרות שמציע האתר כמו שעשועי שלג, עלייה ברכבל לתחנה האחרונה ממנה ניתן לצפות בנופים היפים של האזור, בילוי במתקני הספורט השונים של האתר כמו מזחלות שלג ומגלשות ההרים "אקסטרים". באתר תמצאו לנוחיותכם חנות למכירת והשכרת ציוד סקי למבקרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018476 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica