חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמות לבנות

מאת: ענת סמשפחה וזוגיות - כללי29/01/20103635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמות לבנות

הגיע הרגע. הרופא בישר לכם כי עומדת להיוולד לכם בת וההתרגשות גדולה. מאז תחילת ההיריון הייתם בטוחים שזה יהיה בן, אבל הרופא הצליח להפתיע אתכם, כעת אתם צריכים להתחיל ולחשוב על שמות לבנות.

בתחילה חשבתם אולי לקרוא לתינוקת על שם סבתא זלדה או סבתא יוכבד, אך במחשבה שנייה הגעתם למסקנה כי למרות אהבתכם הרבה לסבתא שלכם, קרוב לוודאי שעם שם כזה, הילדה לא תתקבל בברכה על ידי חבריה והדבר האחרון לו אתם זקוקים הוא לגרום לה עוול באיזושהי צורה. אז כיצד אפשר למצוא שמות לבנות?

שמות לבנות- "במבט ראשון"

פעמים רבות, אנחנו חושבים על שמות לבנות ומחליטים על שם זה או אחר, אך ברגע שהתינוק נולד אנו מגלים ששם זה שבחרנו טרם הולדתו, אינו השם שמתאים לו. אנשים רבים דוגלים בכך שיש להמתין עד שהתינוק או התינוקת נולדים, להסתכל עליו ורק אז להחליט מה הוא מקרין ולפי זה לקבוע כיצד יקראו לו או לה.

שמות לבנות יש בשפע, אך הבת שלכן ייחודית ורק כשהיא תסתכל לכם בעיניים תוכלו לדעת איזה שם מתוך המאגר הגדול של השמות לבנות, מתאים לה ביותר.

שמות לבנות- מאגר מידע אינטרנטי

האינטרנט הוא עולם וירטואלי המלא באינפורמציה לגבי שמות ספציפיים לבנות.

ישנם אתרים שאליהם אתם יכולים להיכנס ולפי האות הראשונה שבה אתם מעוניינים שהשם של הבת שלכם יתחיל אתם מבצעים חיפוש. בעת הקלקה על אותה אות ייפתח לפניכם גף המאגד עשרות ואפילו מאות שמות לבנות המתחילות באותה אות.

אם ברצונכם למצוא שם לועזי, תמיד עדיף לפנות לאתר אינטרנט של שמות בחו"ל, אך אם אתם מעוניינים שהילדה שלכם תישא שם ישראלי צברי כדאי לפנות לאתרים הישראלים.

שמות לבנות- קריטריונים לחיפוש

כאשר אתם מחליטים לחפש שמות לתינוקת החדשה, קיים סיכוי שאם לא תחליטו מה חשוב לכם בשם ולפי אילו קריטריונים אתם הולכים לחפש אותו תאבדו את הידיים והרגליים בים השמות.

לכן כבר בתחילת התהליך כדאי לכם להגיע לכמה תשובות חשובות באשר ל:

האם אתם מעוניינים בשם עברי/ישראלי/לועזי?

האם אתם מעוניינים בשם בעל משמעות מסוימת או שאם מעדיפים שם עם צליל רענן בעת ההגייה.

ברגע שאתם עונים על שתי שאלות אלו, יש לכם אפשרות לבחור שמות המשתייכים לקטגוריות הבאות:

  • שמות לפי האלףבית- כללי
  • שמות מעולםהחי
  • שמות שלמקומות שונים בארץ
  • שמותהמשתייכים למיני תכונות ורגשות
  • שמות שמתאימיםהן לבנים והן לבנות- יוניסקס
  • שמות של אבניםיקרות

ואלו הם רק חלק מהקטגוריות של מאגרי השמות לבנות

שמות לבנות- נומרולוגיה

ישנן נשים אשר מעוניינות שהשם של הצאצא שלהן יישא ערך נומרולוגי. לפי האמונה הנומרולוגית לכל מספר מ-1 ועד 10, יש משמעות מיסטית. אז אם בחרתם בשם לבת אך אתם מעוניינים לדעת מהי המשמעות הנומרולוגית שלו או לחלופין לבחור שם בעל משמעות נומרולוגית לבת שלכן, תוכלו לפנות לכל אתר נומרולוגי באינטרנט ולוודא שהוא אכן מתאים למשמעות שבה אתם מעוניינים.

שמות לבנות- אינספור אפשרויות דורשות חיפוש ממוקד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131280 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131482 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131859 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131979 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201464 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica