חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונים

מאת: ivTextדיוור אלקטרוני27/02/20091387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוד לא קרה שקניתי משהו בעבר שהיה מוצלח כפי שדמיינתי אותו , זו בעיה טיפוסית במיוחד לישראלי המצוי , חווית הקניה שלנו מתחילה אי שם באיזו גחמה או דחף בלתי נשלט ונגמרת לרוב במפח נפש או בסוג של שכנוע עצמי שעשינו עסקה טובה.
הישראלי הממוצע קונה דברים שהאמריקאי לא היה מעיז לקנות , קחו לדוגמא בית, למה אנחנו קונים ביית , למה אנחנו לא שוכרים כמו שעושים מרבית האמריקאים ? הרי ברור לנו שאנחנו הולכים לעבוד כל החיים בכדי לממן את השטות הזאת שעשינו , יתרה מכך אנחנו אף פעם לא מרוצים ממה שקנינו , תמיד אנחנו מתפשרים ומשכנעים את עצמנו שזו רק תחנה ראשונה ועוד שנתיים נקנה יותר גדול או פחות עגול או לפחות בצבע סגול.
מה היה קורה אם לא היינו צריכים להתפשר? מה היה קורה אם היינו יכולים לקנות בדיוק את מה שרצינו, האם אז היה משתלם לקנות ? האם הינו מרגישים טוב עם עצמנו? אני מניח שכן...
הסיבה שהאמריקאי לא קונה בית היא פשוטה מאוד , למה להתפשר על משהו שלא באמת רצית ותצטרך להתחייב ולהיתקע איתו שנים אם אפשר פשוט לשכור לכמה זמן שבא לך ? זה יותר זול, אתה לא מרגיש פראייר ובכלל לא התפשרת (אם כבר אז המוכר התפשר על המחיר).
היום מתחילים להבין גם בישראל שאם אתה רוצה לקנות משהו שיתאים לך אתה צריך לחפש טוב טוב או לשלם הרבה כסף ואני אומר לא ... אפשר גם אחרת, למה שהמוכרים לא יציעו לי מה שאני רוצה?
למה אני צריך לרדוף אחריהם? אם רק הייתי יכול לזרוק לחלל האוויר את התיאור של מה שאני רוצה לקנות ועדר של מוכרים היה שועט לעברי הייתי מרגיש הרבה יותר טוב , אני כותב את השורות האלו כי נדמה לי שמצאתי מקום שכזה , אידיליה , אתר האינטרנט קונים ברשת הוא בעצם האתר הראשון שיצר בנק של קונים שפרסמו את הרכישות האופטימאליות שלהם , כל מה שנשאר לעשות הוא לחכות שיכנס המוכר שיוצלב עם דרישת הקונה.
איך זה עובד? בכניסה לאתר יש שער קונים ושער מוכרים , לכל אחד יש מסד נתונים דיי מפורט שהוא צריך למלא , בסיום המילוי עושה המערכת הצלבה ומגישה למוכר את רשימת הקונים הפוטנציאלים ועכשיו, מוכר יהיה מוכר וקונה יהיה קונה , המוכר מזמין את הקונה לחדר העסקאות באתר , ללא טלפונים מיותרים סוגרים עסקה.
למה זה טוב בעצם? כי המוכר לא יכול לראות מה רוצים הקונים (המערכת עושה הצלבה) ובכך אינו יכול לעגל פינות ולהתאים עצמו למודעת הקונה , המערכת עושה אופטימיזציה של הרצונות ומביאה לשני הצדדים תוצאות אופטימאליות.
מערכת נוקשה? מה פתאום , היא מאפשרת חריגה במספר שדות בהם המוכר והקונה יגדירו שהם מוכנים להתפשר , מחיר, גודל ועוד.
מה עוד אפשר למצוא בלוח? אז ככה , למעט הנדל"ן , רכב וכל הדברים הנדושים , ניתן להכניס ללוח קורות חיים שיוצפנו ויקוטלגו לפי סיווג , חברות כ"א שיבחרו לקנות חבילת קו"ח לא יזרקו כ"כ מהר קורות חיים שעלו להן כסף.
וכמה עולה לנו השירות הזה? הוא לא עולה ... הוא חינם.
אז איפה הלוח הזה נמצא? נו באמת, ממש מתחת לאף.
זהו שחר של מסחר חדש. זה לא עולה שקלים רמי, זה עולה בהתמדה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091803 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091720 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091727 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091966 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091748 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091675 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092492 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142432 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138340 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132465 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132084 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132322 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132187 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132013 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica