חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שופלה השיקה קניון וירטואלי באינטרנט

מאת: Efratמסחר אלקטרוני14/02/20101159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר שופלה הינו אתר מכירות מעודכן ומקיף אשר מספק לגולש בכל גיל את ההזדמנות לרכוש את המוצרים המגוונים במחירים נוחים ולקבלם במהירות הגבוהה ביותר עד פתח ביתו. הגלישה באתר של שופלה תספק לכם את החוויה האולטימטיבית של חשיפה למוצרים המובילים של חברות בינלאומיות הנגישים לכל אחד ואחד מכם באמצעות הקלקה אחת בלבד. כלל המוצרים המוצגים באתר הינם מוצרים שעברו את מבחני התקן המחמירים ביותר ומלווים באחראיות של היצרן והמשווק.

מוצרים של אתר שופלה

המוצרים של אתר שופלה נפרסים על קשת רחבה מאוד הכוללת תחומים כגון: כלי נגינה עבור מוזיקאים מתחילים ומוזיקאים מקצועיים, פריטי הלבשה והנעלה לכל המשפחה, תכשיטים יוקרתיים לגברים ולנשים, ציוד טכנולוגי מתקדם ופתרונות בתחום המחשבים ניידים, כלי בית ומתנות לעובדים, חברים וקרובים, כלי אוכל ומטבח מקצועיים במחירים נוחים ועוד. כלל המוצרים מוצגים באתר באמצעות תמונת המחשה ומלווים בפרטים חשובים הכוללים מחירים, גדלים, צבעים ושמות היצרכנים. הגלישה באתר הינה גלישה נוחה כאשר כלל המוצרים מחולקים על פי סוגים, חברות ושמות משווקים.

מבצעים והנחות באתר שופלה

רק באתר שופלה אתם תהיו הגולשים הראשונים אשר יחשפו להצעות רכישה מפתות הכוללות מבצעים והנחות חד פעמיות לתקופות זמן מוגבלות בלבד.  אנחנו מתחייבים לספק לכם יום יום את המוצרים האיכותיים ביותר ממיטב היצרכנים המובילים בעולם אשר יכולים להיות שלכם במחיר אטרקטיבי.

חווית קנייה באתר שופלה

באמצעות ניווט נוח וקל באתר תוכלו להיחשף לכלל המוצרים אשר נמכרים באתר. לאחר בחינה של המחירים ופרטי המוצרים הגולשים יכולים בקלות להוסיף את המוצרים המועדפים עליהם לסל הקניות ולהגיע לקופה הוירטואלית אשר תחשב את הסכום הכולל של הקנייה. במידה וברצונכם לשמוע אודות מבצעים ופרטים נוספים הקשורים למוצרים הנמכרים, תוכלו ליצור קשר עם נציגי האתר באמצעות מספר הטלפון המפורסם בדף הבית של האתר.

 



תגיות המאמר: מכירות, קניות, שופלה, shopla, קניון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137897 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137963 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138045 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137888 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137521 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137224 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183262 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172826 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172710 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172129 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162438 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153712 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152739 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica