חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית - לקוחות עד קצה האופק

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/20172708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נשחק משחק שנקרא 'מצא לקוחות פוטנציאלים', אתה נמצא עכשיו בחנות שלך, כמה לקוחות פוטנציאלים שיבצעו רכישה יש לך שם? זה בטח משתנה מחנות לחנות אבל תוכלו לראות 1-10 אנשים משוטטים להם עם רצון לקנות משהו. עכשיו צא מהחנות ותסתכל ברחוב, כמה אנשים יש שם? אולי עוד כמה בודדים שבמקרה בדרך לחנות שלך או לחנויות דומות כדי לקנות מוצרים שאתה מוכר. עכשיו תעלה לגג של הבניין ותסתכל לאופק, כמה לקוחות פוטנצילים יש שיוכלו להתעניין במוצרים שלך? עוד כמה עשרות ואפילו מאות, תלוי כמה גבוה אתה. עכשיו תבטל את הכל ותפתח אתר אינטרנט המכיל חנות וירטואלית, לכמה לקוחות פוטנציאלים אתה מגיע? סביר להניח שלא תוכל אפילו לספור.

בניית חנות וירטואלית - הדרך שלך להגיע ליותר קהל

חנות וירטואלית עוזרת לך ללא ספק למנף את העסק שלך. אם אתה רגיל למכור מוצרים בכמויות קטנות, תגלה במהרה שבאינטרנט תוכל להגיע להרבה יותר. אנשים רבים מחפשים מוצרים לקניה באמצעות האינטרנט וסביר להניח שאתה בעצמך עשית את זה. קהל רב של אנשים שעדיין לא נחשפו לעסק שלך נמצא אי שם ברחבי האינטרנט ואתה רק צרי להראות נוכחות. לא מדובר בעולם האמיתי שבו צריך לנסוע ולזוז ממקום למקום, עם השיווק הנכון המוצרים שלך נמצאים בהישג יד ללא מגבלה של מיקום.

בניית חנות וירטואלית היא דרך שיווק שלא רק מגדילה את השם של העסק שלך אלא גם מאפשרת לך להרוויח ישירות מהאתר. במקום להסביר ללקוחות פנים מול פנים על המוצרים, הם יכולים לראות הכל באתר ולבצע הזמנה מבלי להטריד אותך. הדבר היחיד שמוטל עליך זה לשלוח את המוצר ולהשלים את הקניה.

בין אם יש לך כבר עסק קיים או שאתה בשלבי הקמת עסק, חשוב שתבדוק חנות וירטואלית בתור אופציה שאולי תתאים לך. עם תכנון נכון תוכל אפילו להעדיף לוותר על הקמת עסק מוחשי ולנהל את הכל מהבית שלך באמצעות האינטרנט והחנות המקוונת.

 



תגיות המאמר: מסחר אלקטרוני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171841 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171264 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172627 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173633 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171335 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171749 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183259 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172825 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172127 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162434 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152738 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

מאת: ליאורה מרוםמסחר אלקטרוני03/08/153762 צפיות
האינטרנט מוצף בדברים למכירה. מוצרים אלו יכולים להיות מוצרים חדשים או משומשים, קנייה מחברות, חנויות אינטרנטיות או אנשים פרטיים. האם בטוח לקנות באינטרנט? שאלה שנשאלת על ידי רבים והתשובה עליה אינה חד משמעית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica